Hakutulokset

  1. L

    Minkä ikäisenä lapsesi aloitti päivähoidon?

    Uteliaisuuttani kyselen minkä ikäisenä muiden lapset ovat aloittaneet päivähoidon. Omani olisivat 5v, 4v ja 1v5kk kun alottaisivat päivähoidossa ja nyt tuli erään päiväkodin johtajalta "noottia" että onko hoidon tarve todellinen kun tuo pienin on vielä noin pieni! : / Eli oonko tosiaan...
  2. L

    .•*¨*•.•*¨*•. Maalismussukat 2011 .•*¨*•.•*¨*•.

    Maalismussukat 2011 Mukana: Kamiliya................7.2.2011...............tyttö tikrulainen.............28.2.2011.............tyttö JennyAdelina..........4.3.2011..............tyttö Tintti83.................11.3.2011.............poika...
  3. L

    Kokemuksia ehkäisyruiskeesta

    Ajattelin laittaa tänne josko saisi paremmin vastauksia. Eli kokemuksia ehkäisyruiskeesta kaipaisin. Hyviä ja huonoja puolia??? Jossain oli että sivuvaikutuksina voi tulla akne ja painonnousu??
  4. L

    Kokemuksia ehkäisyruiskeesta

    Ajattelin laittaa tänne josko saisi paremmin vastauksia. Eli kokemuksia ehkäisyruiskeesta kaipaisin. Hyviä ja huonoja puolia??? Jossain oli että sivuvaikutuksina voi tulla akne ja painonnousu??
  5. L

    Kengän koko 43, kuinka valita oikea koko CROCSEISTA???

    ajattelin että voisin ostaa miehelle crocsit isänpäivä lahjaksi muksuilta mutta nyt meni sormi suuhun noiden kokojen kanssa. Mies käyttää 43 kenkiä ja nyt en tiedä pitäisikö mun otta croksit joiden koko M9/W11 (vastaa 42-43) vai M10/W12 (vastaa 43-44) Oma jalka on 38 ja mun crocsit on M5/W7...
  6. L

    Toimiiko tinypic muilla?

    Tuossahan se murhe otsikossa jo tulikin. :D
  7. L

    Hampaiden pesu GALLUP:

    Tuli tuossa aamulla hampaita pestessä mieleen että kuinkas muut toimii aamupesun kanssa. Eli pesetkö hampaat heti herättyäsi vaiko vasta aamupalan syötyäsi? :D
  8. L

    Mielettömät liitos- ja issiaskivut!!

    Mulla on nyt monen monta viikkoa ollut ihan mielettömät kivut häpyluussa ja takapuolen päällä. Nyt kivut on jo sitä luokkaa etten pääse liikkumaan askeltakaan ilman kipua! Lääkäri määräsi grammaista panadolia 3 kertaa päivässä otettavaksi, säännöllisesti mutta mitään apua siitä ei ole ollut...
  9. L

    Paikalla sosiaalityöntekijää tms. joka näkee työssään syrjäytyneitä/köyhyyttä??

    Otsikossa tulikin kysymys! Tarvisin hieman apuja!! :wave: :flower:
  10. L

    Leuka jumissa, soitto lääkäriin vai hammaslääkäriin?

    Elikkäs mulla on nyt useemman viikon ollut leuka jumissa. Ei saa kunnolla suuta auki ja jos koittaa enemmän avata niin tekee kipeetä. Ja siis tuo "lukkiutuminen" tuntuis olevan vaan toisella puolella. Mulla leuat on aina välillä lonksuneet ja aiemminkin välillä menneet jumiin mutta ikinä ei...
  11. L

    Jollain tatuoituna lapsen nimi, syntymäaika tms??

    Elikkäs onko jollain tatuoituna oman lapsen nimi, syntymäaika tms? entä onko nimen kaverina joku kuva tms. Itse olen jossain vaiheessa ottamassa kuvaa jossa molempien lapsien nimet, ehkä syntymäajat ja sitten olen miettinyt vielä jotain pientä kuvaa noiden kaveriksi... En vaan osaa päättää...
  12. L

    Toimiiko teillä Gmail??

    Vitsit nyt just kun pitäis päästä sähköpostia katsomaan niin ei toimi ei. Jumittaako teillä gmail?
  13. L

    Kysymys kantoliinassa kantaville

    Kertokaahan nyt minkä ikäisen vauvelin voi laittaa liinaan kasvot menosuuntaan? :ashamed: :whistle:
  14. L

    Mitä tehdä kun ei lusikkaruoka kelpaa 1-vuotiaalle?

    Otsikossahan se kaikki tulikin. :D Eli meidän vuoden ikäisellä on ollut jo jonkin aikaa ettei sille kelpaa lusikkaruoka ollenkaan. Tai lämpimät ruuat yleensä syö ihan hyvin, mutta aamu- ja iltapuuro, jogurtit tai viilit ei millään. Puristelee vaan päätään kun lusikka menee lähelle. :/...
  15. L

    Missä iässä olette jättäneet tuttipullon pois?

    Meillä tyttö 1v juo maidot tuttipullosta aina ennen nukkumaan menoa...muuten juo nokkamukista. Nyt olenkin mietinyt että millonkohan tarvisi alkaa jättämän tuota tuttipulloa kokonaan pois?
  16. L

    Miten saada 10kk ikäinen nukkumaan omaan sänkyynsä?

    Tuossa otsikossahan se tuli pähkinän kuoressa. Eli meillä on se tilanne että 10kk ikäinen tytön tyllerömme ei suostu nukkumaan kun vaan ja ainoastaan viereen. :headwall: Siihen nukahdettuaan sitten siirretään omaan sänkynsä. Eilen nukutin sitä yöunilleen 2,5 tuntia ja tänään...
  17. L

    suositelkaa jotain hyvää tahranpoistainetta mulle!

    Tuossa laitoin tytön vaatteita telineelle kuivumaan ja huomasin että tosi monessa vaatteessa on soseista tulleita läikkiä. Onko enään mitään toivoa saada niitä pois? Mikä tahranpoistoaine on teillä toiminut? Auttakaa "miestä" mäjessä. :D
  18. L

    Tytön otsa tuli täyteen punaista näppyä

    Huomasin juuri ennen kun laiton pienen päiväunille että sillä on otsa täynnä punaista näppyä ja osaksi se meni ihan päälaelle asti. Vähän ehkä sellaista hormooninäpyn tapaista. Mitäköhän se nyt vois olla? Se siis ilmestyi ihan pienessä hetkessä. Mitään uutta eiole syöty enkä ole...
  19. L

    Huutikseen kuvien liittäminen

    Kertokaahan nyt tyhmälle että miten mä saan menemään nuo tekstit ja kuvat allekkain? Eli kun olen liittänyt mukaan useampia kuvia ja koittanut laittaa niille ns. kuvatekstejä niin ne tekstit vaan pomppii siellä kuvien välissä miten sattuu. :headwall:
  20. L

    Missä synnytys supistukset tuntui kovemmin?

    Kun vielä odotin niin kaveri mulle sanoi että valmistaudu nyt ajoissa pirunmoiseen selkäkipuun. Mulla itsellä supistukset kuitenkin tuntui ihan alavatsalla ja reisissä. Missä teillä tuntui suppari kipu kovimmillaan?

Yhteistyössä