Hakutulokset

  1. P

    Lähden karkuun äitienpäivää!

    Kyllä, lähden huomenna lasten kanssa pois äitienpäiväksi ja pidempään, en tiedä kuinka kauaksi. Kaikki kuusi äitienpäivää ovat olleet niin suuria pettymyksiä että nyt en halua sitä kokea vaan vietän sen oman äitini kanssa. Pettymyksellä tarkoitan sitä, että vaikka aamulla mies jotenkin joskus...
  2. P

    Mitä pihan teko on maksanut teillä?

    Ja tällä tarkoitan vain ihan perustuksia pihoillenne, multineen ja heinänsiemenineen? Ja suunnilleen millä suunnalla asutte? Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun meillä alkas nyt pihatyöt ja ois kiva saada etukäteistietoa mitä missäkin on maksanut.
  3. P

    kellään keuhkoahtaumatautia? apua!

    Pelkään et itellä on ku oireet täsmää justiinsa. En ole ikinä polttanut paljoa muutaman päivässä ja olen vasta 25. voikohan olla?
  4. P

    Onkohan kellään muulla näin?

    Aina kun mul on menkat, parina ekana päivänä supistelee alaselästä! Juuri samallai ku silloin kun on alkanu synnytyssupparit. En oo ikinä kuullu et tällastaki vaivaa voi olla... onko kellään muulla?
  5. P

    Lomarahasta, auttakaa!

    Niin, pätkätyöläisenä en oo ikinä saanu nauttia kesälomista ja nyt kun sellainen on, en käsitä miten noi rahajutut menee... eli mulla alkaa loma vasta kuukauden päästä ja lomarahat maksettiin tilin mukana jo nyt. saan palkan kerran kuussa. onko tämä maksettu lomaraha "ylimäärästä" vai enkö mä...
  6. P

    Mitä keräyksiä on menossa?

    Niin, siinäpä ne tulikin... eli ainu, piltti, bona yms...
  7. P

    Taas löytöjä pakasteesta!! Vinkkejäää

    Eli 4 maitopurkillista löysin marjojen seasta, jossa on puolukoita ja mustikoita sekaisin. Vanhemmilta sain mut en ole keksinyt mitä niistä tekisin. Joo joo, tiedän, piirakoita, piirakoita mut ku taas tuo määrä on semmonen etten kymmentä piirakkaa viittis tehdä, ku pitäis kuitenki tuo...
  8. P

    700g jauhelihaa pakasteessa, mitä tehdä?

    Olen koittanut saada pakastinta tyhjäksi tulevan muuton takia ja sieltä löytyi 700g paketti sika-nautajauhelihaa. Olen kai sen sinne nakannut yhtäkkisen reissun takia. voiko siitä tehdä vielä jotain vai heittäisittekö roskiin?
  9. P

    Mitä tapahtui eilen Täydellisissä naisissa?

    Meillä tuli juurikin sopivasti sähkökatko ekan mainoskatkon jälkeen eikä tullu takas enää... |O Viikon kohokohta meni sitten siinä...
  10. P

    Auttakaa nyt tyhmää mäessä! Liittyy piparkakkutaloon!

    Että miten mä saan fiksusti ja helposti sen sokerin nyt paistinpannusta irti! Mä ku niin äkkii tein sen niinku pitääki ja nyt se on tietty ihan kovaa siinä. En viittis uudelleen laittaa enää levylle ku oli reunan yli valunu. Onko entinen pannu?
  11. P

    Pitääkö mun huolestua? Sanokaa te...

    Vauva, 1 vee on nyt tiistaista asti ripuloinu. Vetistä on juu... mut ku lapsi on niin terveen olonen, syö todella hyvin, juo normaalisti, ni se mua täs hämää. Mitä tekisitte? Tuntuu turhalta lähtee päivystykseen ku laps on muuten terve. Aloitin tavan maidon antamisen nyt kolme viikkoa sitten...
  12. P

    Pika-apua! Mitä tarkoittaa successfully?

    siinäpä se.
  13. P

    Coffee Break

    laitoit tuon ossoitteen missä voi laittaa feikkimailia niin mikä koodi siihen pitää laittaa?
  14. P

    kotihoitotuki ja ansiosidonnainen, auttakaa!

    Ku tuntuu etten ota mistään selkoa, et osaisko joku auttaa tässä ees mua.. eli mitä eroa on sillä et saa kotihoitotukea ja ansiosidonnaista yhtäaikaa mitä et sais vain pelkkää ansiosidonnaista? onko muuta eroa kuin että tuet tulee eripaikasta? mietin vain, et onko sitä samallai työtön ja...
  15. P

    Mitä ihminen ajattelee kun tämmöistä neuvoo?

    Eräs ystäväni ihmetteli, että miksi asumme vuokralla rakennusajan. Hän kysyi, että ettekö te voisi tehdä yhden huoneen valmiiksi ja asua siinä!! Silloin oli talossa tuulensuojalevyt ja aluskate paikallaan. Mitenkähän tämä ihminen ajatteli että me vuosi oltais yhdessä huoneessa viisi henkeä?!
  16. P

    Tuota, tuota...

    ...kolmen lapsen äitinä en ole vieläkään näköjään oppinut, mihin saakka tarvii vauvalle maitoa lämmittää? Eli milloin olette lakanneet lämmittämästä? Kokeilin muuten tuolla haulla etsiä vaikka miten muotoilemalla, muttta ilmeisesti kukaan ei ole kysynyt vielä yhtä typerää kysymystä. :ashamed:

Yhteistyössä