Hakutulokset

  1. baby5

    Kuinkas paljon täällä perheitä jossa on 5+lapsia

    heippa vaan teille kaikille! meillä uusperhe ja lapsia 7. 5 lasta asuu meillä ja he ovat kaikki minun synnyttämiä :) Miehen 2 lasta asuu äitinsä luona. Haaveissa aina välillä se 6 lapsi,mutta se on nyt vain haave,ainakin vielä... Hienoa että täällä perheitä joissa useampi lapsi!
  2. baby5

    Suuperheellisiä kuumeilijoita?

    meillä mies kyllä suostuis yrittämään lapsukaista.tottakait miettii minun jaksamistani jne. meillä on uusperhe joten yhteisiä lapsia mieheni kanssa meillä on 3 :heart: mietin myös ikääni,mutta en pidä itseäni kuitenkaan liian vanhana =) oishan se hieno luku kun olisi 6 lasta. eipä tuo...
  3. baby5

    Hei kaikki yli 30v olevat odottavat äidit joilla lasten väliksi tulee yli 10v

    meillä nuorimmalla ja vanhimmalla ikäeroa 11v =) On meillä sitten siinä välissäkin lapsia. Tämä vanhin rakastaa pienimpiä ja se on todella hellyttävää seurata miten he keskenään touhuavat. pidän kyllä siitäkin huoli,että vanhimmalla lapsella on myös sitä omaa rauhaa jolloin annetaan hänen...
  4. baby5

    Mikä koira lapsiperheeseen?

    meillä on 2 koiraa,paimensukuinen lapinkoira ja labradori. Tämä paimensukuinen lapinkoira on aivan ihana ja ei ole työläs hoitaa turkkia =) Labradorimme on jo 8v ja ihana sekin. haaveissa vanhaenglanninlammaskoira :heart:
  5. baby5

    Suuperheellisiä kuumeilijoita?

    vauvakuume välillä huipussaan ja sit taas tasaantuu :) olen 36-v ja lapsia 5 14v-2v,elikä 6 olis ehkä haaveissa...
  6. baby5

    40+ so what? (vol. 2)

    Plättä,olet ihan oikeassa.Vaikka minulle on suotu nämä 5 lasta ja siinä olen onnellisessa asemassa niin kyllä niitä muita ongelmia on sitten elämän varrelle sattunut esim.avioero,mutta pahemminkin voisi asiat olla.Ja niin kuin mainitsit ei tämä aina niin "ruusuilla tanssimista" ole.Eikä varmaan...
  7. baby5

    40+ so what? (vol. 2)

    Velmuliinalla näyttäisi asiat aiks hyvälle :hug: On ne jännät hetket aina,kun nuita raskaustestejä tekee :) Ja miten ihana sitten mennä miehelle kertomaan ilouutiset. Hoh hoh,mitähän sitä rupeais nyt touhuamaan,siis tekemistä kyllä riittää kunhan nyt sais jonkinmoisen inspiksen :whistle...
  8. baby5

    uusperheet...

    minulla oli 2 lasta ja miehellä kaksi lasta kun tavattiin.yhteen muutettiin muutaman kuukauden seurustelun jälkeen myös,vuoden päästä saatiin yhteinen lapsi ja mentiin naimisiin.Nyt meillä yhteisiä lapsia 3 :heart: Nopeasti edettiin koska kaikki tuntui oikealta ja hyvältä,mitäpä sitä silloin...
  9. baby5

    Kuinkas paljon täällä perheitä jossa on 5+lapsia

    lapset 2v-13v ja välillä vauvakuume todella kova :)
  10. baby5

    40+ so what? (vol. 2)

    Jos sopii niin niin voisin täällä taustalla vielä kummitella.En oikein ole tuolta muualta löytänyt itselleni sopivaa paikkaa mihin kirjoitella ja te vaikutatte semmosilta järkeviltä ja kypsiltä naisilta ;) :flower: ,jotenka oikein mielelläni täällä pyörisin.
  11. baby5

    40+ so what? (vol. 2)

    Siis palstahan sopisi sitten minulle kuin piste iin päälle jos otetaan tuo hulluus mukaan :laugh: Koska sitähän me olemme mieheni kanssa koko suvun mielestä koska emme elä sellaista "normaalia elämää"vaan tämmöistä isomman perheen elämää josta ei hulinaa puutu.Ja vielä kun otetaan nuo meidän...
  12. baby5

    40+ so what? (vol. 2)

    Tämä aamu on mennyt melkeimpä tässä koneella,kun kerta kaikkiaan jumiuduin tähän alettuani lukemaan teidän palstaanne :) Paljon teille on kaikenlaista tapahtunut,niin hyviä kuin huonojakin asioita,mutta olette niin positiivisiä ihmisiä ja jaksatte aina katsoa eteenpäin.nostan hattua teille...
  13. baby5

    löytyisikö äitiä jolla useampi lapsi ja eläimet lähellä sydäntä?

    Täällä 5 lapsen äiti vailla sähköpostikaveria =) Perheeseen kuuluu myäs aviomies,2 koiraa ja kissa :heart: asumme maaseudun rauhassa omakotitalossa. Jos yhtään kiinostaa laita ihmeessä viestiä minulle :flower: taina-maarit@netti.fi
  14. baby5

    Millanenhan koirarotu sopisi meille?

    meillä oli lapsuudenkodissa cockerspanieli ja on sopivan kokoinen ja ihana koira.Nyt meillä kotona paimensukuinen lapinkoira ja labradori :) ihania lapsiperheen koiria.
  15. baby5

    Onko täällä paljon kotiäitejä? Joudutko selittelmään muille kotona oloa?

    eli olen ollut kotiäitinä nyt 5v ja nauttinut siitä :heart: nyt käyn iltaisin siivoamassa ja mieheni on silloin lasten kanssa kotona. mielestäni ihana asia kun on voinut hoitaa lapset kotona. olen sitä mieltä että jokainen perhe tekee omat ratkasut mikä heille tuntuu hyvältä ja...
  16. baby5

    Iso koirarotu lapsiperheeseen?

    ja lapsia 5 :) hyvin tulevat kaikki toimeen.Haavena minulla saada vielä vanhaenglanninlammaskoiran :whistle:
  17. baby5

    Kuka muu tekee osa-aikatyötä kotiäitiyden ohella,miten jaksaminen?

    eli minä käyn 6 iltana siivoamassa 2,5-4h.lapset silloin kotona mieheni kanssa.hyvä ratkasu kun ei tarvitse viedä lapsia hoitoon(pienimmät 1,8v,4v ja 5v).Pääsen viimestään 21 kotia mikä kiva juttu.Sunnuntait on sitten vapaita. Kyllähän se joskus kismittää kun ei ole kun 1 vapaapäivä,mutta eipä...
  18. baby5

    Mammat 1973!

    eli heinäkuussa tuli täyteen 35 =) lapsia 5 ja meinaa yllättäen vauvakuume nostaa päätään vaikka luulin jo että lapsiluku olisi tässä. asustellaan keskisuomen eteläpuolella. :flower:
  19. baby5

    Suomenlapinkoiraa kellään?

    ja on aivan ihana koira =) tulee hyvin toimeen meidän lasten kanssa. meillä myös labradori joka omistaa ihanan luonteen sekin.
  20. baby5

    löytyykö täältä ketään joka kuumeilee jo 5,6,7 tai 8:tta lasta?

    hei vain!, taas sitten löysin itseni näiltä sivuilta =) meillä lapsia 7,minulla ennestään 2,miehellä 2 ja sitten meidän yhteiset 3. Olin jo varma,että lapsiluku täynnä,mutta oisko sittenkään :p Itse olen 35v. Liityn mielelläni seuraanne jos saan :flower: Olisi mukava vaihtaa kuulumisia...

Yhteistyössä