Hakutulokset

  1. tuplis2

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Heippa taas, mulla siis entuudestaan 12/00 syntyneet kaksoset t+p ja tämä on kauan ja hartaasti toivottu kolmas. Kaksosia odottaessa ei ollu lainkaan pahoinvoitia missään vaiheessa, mutta nyt ja iltapainoitteitteista lähinnä, väsymystä enemmän ku normaalisti, mutta ei niin kamalaa, ei ollut...
  2. tuplis2

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    vessassa saa käydä usemmin kuin normaalisti ja yölläki, se on mulle ihan uutta, koska kaksosista kävin vasta ihan loppuaikana, ainakin muistaakseni, siitä on kohta 12v aikaa. Eli siis iltatähti olis tulossa meille
  3. tuplis2

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Uusi varovainen tuplis2/37/3/PHKS Nyt siis 6+2 eli la 18.4.2013 [B]Oireita:[B] Hieman pahaa oloa, lähinnä iltaisin, mutta ekan kerran tänään aamullakin. Ja maha turvoksissa , ei muita oireita, siis tissit ei arat. Ja sit huomasin et mulla on hirvee siivousvimma tulla, pyyhin ja nitkutan...
  4. tuplis2

    Paljonko olette pudottaneet painoa ja missä ajassa karppaamalla?

    Mä aloitin karppaamisen 3/2011 ja puolessa vuodessa lähteny 9kg, alussa lähtee helposti, sit melkein pysähtyy, mut senttejä lähtee enemmän ku kiloja
  5. tuplis2

    9v lapsen liian nopea pituuskasvu

    Mulla kaksoset, tyttö ja poika kohta 11v, tyttö oli 9v 147cm/ 35,5kg poika 9v 135cm/28kg Nyt kun lapset ovat liki 11v, tyttö on 157cm ja poika 140cm. Me vanhemmat ollaan minä 178cm ja mies 182cm. Meillä on koko ajan sanottu tytön pituudesta, kun on niin paljon pidempi kuin kaksoisveljensä...
  6. tuplis2

    Mitä lasissa, mukissa, lautasella?

    Mukissa inkivääriteetä, toinen lapsi jo koulussa toinen vasta menossa, tänään esitys sibbelotalolla ja menee siksi vasta 11.45 kouluun, pääsee sitten vasta 18.15
  7. tuplis2

    kuinka paljon glögiä ja pipareita tarvitaan

    On meillä torttuja sekä riisipuuroa lisäksi. Mutta minun ostettavaksi/hommattavaksi tuli noi piparit ja glögi
  8. tuplis2

    kuinka paljon glögiä ja pipareita tarvitaan

    jos vieraita pikkujouluissa 43 lasta joista 9 on 0-1v ja 26 aikuista? Voisko joku kertoa siis noin lukeman vaikka? Lauantaina monikkojen pikkujoulut ja mun pitäis hommata noi piparit ja glögit sinne
  9. tuplis2

    Karppaajan päiväkirja

    Täällä yks karppaaja, aloitin maaliskuussa 2011 jolloin painoin 80kg ja nyt vaaka näyttää 70kg, olen siis vajaassa 7kk laihtunut 10kg. Hiilarit olen pitänyt koko ajan 40-80 kohdilla ja se on sopiva. Eli aloituspaino karppauksen aloittaessa oli 80kg ja pituus 178cm, vaatekoko XL/44 ja nyt jopa M...
  10. tuplis2

    Mitä esittää palkkatoivomuksena

    Työnä 7kk vanhojen kaksosten hoitamista, kodinhoitoa ja ruoanlaittoa, työviikko 40h, 8-16.00 työaika, lasten omassa kodissa, lasten äiti on paikalla hoitopäivän aikana toisinaan. Työn kesto 3-6kk. Olen tällä hetkellä työttömyyskorvauksella, kelan maksamalla, kaksi lasta eli käteen jää noin...
  11. tuplis2

    Helmikuun hippuset 2012

    tuplis2 - 36v - kolmas- PHKS (la 17.2.12) 4+4
  12. tuplis2

    Koska tuplaraskaus tullut ilmi?

    Mulla näkyi kanssa vasta rv 17, oli vaan ollu sydänäänten kanssa jotain häikkää ja sit selvis häikän syy. Tosin toinen vastas 15+ ja toinen 17+
  13. tuplis2

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Nämä kuvat on sitten 10v sitten otettuja ja laitan tähän kaikki 3 kuvaa jotka on otettu mun raskausaikana, eli rv 18 rv 29 rv 32 Ja masussa siis kaksoset vauvat syntyi rv 36+5 ja silloin vy oli 137cm, ennen raskautta 62cm
  14. tuplis2

    Helmikuiset 2012

    Plussa tänään ja la olis 17.2.12 eli tänään 4+3 ja tätä lasta onkin odotettu tosiaan, aiemmat lapset kaksoset 10v. Etovaa oloa koko päivän ajan, huimausta ja väsymystä ja turvotusta ei muita oireita. Kaksosia kun aloin odottaa ei mulla ollu etovaa oloa lainkaan, joten tää on ihan uus juttu...
  15. tuplis2

    Jos karppaamalla ei laihdu vaikka varaa olisi niin

    Hei aloittaja Käytkö vaa`alla eikä tuloksia näy vai käytätkö mittanauhaa? Mä meinasin kanssa ettei tää karppaus tee mitään, kun tuntu ettei kiloja ole lähteny yhtään, mut sit otin mittanauhan ja yllätyin positiivisesti, vyötäröltä lähteny 1kk, 6cm samoin rinnanympärys on pienentyny 5cm ja...
  16. tuplis2

    Kotzone 6,9€ :p

    hyvää
  17. tuplis2

    Kaksosraskaus - kokemuksia?

    Onnea kaksosista! Mulla on 10v kaksoset, poika ja tyttö. Kaksoset on meilläkin luomut ja sukumme ainoat, joten shokki se oli meillekin siis uutinen että masussa onkin kaksi yhden sijasta. Odotusaika meni kaiken kaikkiaan hyvin mulla, jäin sairaslomalle heinäkuussa, ottaen huomioon, että la...
  18. tuplis2

    Sarvikuono

    Mulla paketissa lukee hienoa merisuolaa, ja ettei saa missään tapauksessa käyttää pansuolaa tai muita normaalisuoloja. Apteekista ostin ton sarvikuonon
  19. tuplis2

    Minkä kokoisia 10 -vuotiaita ?

    kaksoset 10v tyttö 147cm ja 35kg poika 135cm ja 28kg

Yhteistyössä