Helmikuun hippuset 2012

Helmikuun hippuset

PÄIVITYKSET PUNAISELLA TAI YV:LLÄ!



NIMI * IKÄ * MONES * SAIRAALA

22.1

Miisu11 - 23 - ensimmäinen - SeKs

1.2

luputupuna - 35 - kuudes - KYS
juvileven - ? - viides - ?
miita1969 - 41 - neljäs - TYKS/SAS
maria-08 - 23 - toinen - SKS

2.2

Bonemine - ? - toinen - ?

3.2

hohto - 22 - toinen - SAS

4.2

Talvikki 76 - 34 - toinen - TAYS
Nicola81 - 30 - toinen - TYKS

5.2

Hudjuke - ? - neljäs - ?
Bebel - 39 - toinen - ?
rockamama - 28 - kolmas - KYS
Undine - 25 - ensimmäinen - TYKS
Ellu81 - 29 - ensimmäinen - ?
ilutiak - 26 - ensimmäinen - ?

6.2
7.2

öttiskä - 22 - ensimmäinen - OYS

8.2

Giggles - 25 - ensimmäinen - K-SKS
Ruttuinen Rusina - 29 - kolmas - KOKS
Lili80 - ? - toinen - ?

9.2

Terp - 27 - toinen - TYKS
Ruisleipä - ? - toinen - ?
Jutska - 29 - toinen - KPKS

10.2

Riikkunen - 25 - toinen - PKKS
Vennie - 32 - toinen - HYS
SinunKaveri - ? - neljäs - ?

11.2

Whisky Peat - 35 - kolmas - TAYS
millanen - 24 - toinen - HYS

12.2

Ninni-Ilona - ? - ? - ?

13.2

Skooby - 18 - ensimmäinen - HYS

14.2

Jepulisko - 28 - kuudes - K-SKS

15.2

alexsandria - 34 - toinen - LPKS

16.2
17.2

tuplis2 - 36 - kolmas - PHKS
Lilu - 26 - ensimmäinen - KYS

18.2

Katinka - 20 - toinen - SATKS
mamma-73 - 37 - kolmas - ?

19.2

Eveny - 22 - toinen - MKS
heinis1 - 34 - toinen - ?
Eewokki - 26 - ensimmäinen - KOKS

20.2

dibitassu - 28 - neljäs - EKKS
Bismil - 39 - kuudes - KOS

21.2
22.2

ippe89 - 21 - ensimmäinen - K-SKS
Line - 30 - ensimmäinen - ?

23.2

ÄiteeX - 29 - toinen - TAYS

24.2
25.2

Muikea Mustikka - 31 - toinen - JS
kn071 - 22 - ensimmäinen - OYS/RAS

26.2

Laretzki - ? - ? - ?

27.2
28.2
29.2

Cristiina 28 - kolmas - k-hks


Synnytys-sairaaloita ja niiden lyhenteet:

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus

Surun kohdanneet :hug:

Tengu
Nappi1984
Audrina
Avocado


Vanhat pinot:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1975964-helmikuiset-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Päivittelen vielä..

Huomasin tuossa päivitellessäni et täälläpä on monella pieni lapsi kotona ja toinen tulossa. Itsellä on siis samoin kanssa. 7kk poika tuolla vaunuissa nukkuu tällähetkellä.

Meidän poika joutui synnytyksen jälkeen teholle kun tuli ilmarinta. Koskaan poika ei sitten oppinut rintaa syömään. Ehkäisynä käytimme hetken ihan vaan kortsua mut sit vaan jätettiin kaikki pois. Taisi olla 3 kierto ilman mitään ehkäisyä nyt.

Mitään tuntemuksia mulla ei ollut mutta mies aavisti heti. Poikaa odottaessa tiesin jo tosi varhain olevani raskaana (kp23/28) mut nyt ei mitään.

Tekisi jo mieli soitella meidän ihanalle th:lle neuvolaan. Mutta ehkä mä odottelen pojan seuraavaan neuvolaan asti.

Eveny ja Myyskä 4+2
 
Viimeksi muokattu:
Oireista vielä et mä en ole itse sisäistänyt mitään oireita mut nyt mies mua valisti et se tiesi siitä kun...

- mä en oo enää jaksanut aamulla nousta ylös samoihin aikoihin kun esikoinen vaikka oon aina ollut aamu ihminen

- sit mä ramppaan vessassa kuulemma tiheesti (eilen jo nauroi mulle et "sä oot niin raskaana" kun menin vessaan)

- oon käyttäytynyt kummasti

Nonii mut päivitelty on. Pistäkää lisää tietoja tulemaan vaan. Mä meen leikkimään esikoisen kanssa.

Eveny ja Myyskä 4+2 sekä Milo 11/10
 
kiitos vastauksista hiivanliittyen. en aijemmin oo tämmöstä kokenut niin ei oikein tiennyt mitä pitäis tehdä. Nyt hain apteekista lääkkeet, toivotaan että helpottaa. Ennestään kaksi keskenmenoa, niin pelkää vähän kaikkee. Varmaa neuvolasta kysäisen vielä kun sinne asti ehtii. Joo, ja yleisiä tietoja: oon 22 Esikoista odotellaan synnytysairaala oys
 
Kiitos Eveny meidän pinoamisesta! :heart:

Mulle voi lisätä ikä 28 ja synnytyssairaala TAYS.

Huomenna eka neuvola! Huiiikeeta =) Mitä siellä tehdään? Otetaanko jotain näytteitä vaiko vain jutellaan?
 
Päivittelempä taas. Mä soitin viime raskaudessa heti neuvolaan ja sain tosi varhaisille viikoille neukun + ultran. Sääli kun mies ei sillon päässyt mukaan kun ei tiedetty et ois ultrauskin. Nyt ajattelin soittaa vasta ehkä ens viikolla ja kysyn suoraan et saako taas ultran.

Vähän kyl pelottaa et miten tää koko homma sujuu kun on toi 7kk tuossa. Viimeksi olin tosi väsynyt ja loppu vaiheessa ihan tööt sen masun kans. Miten voin sanoa pojalle et ei äiti jaksa...?
 
Täältä ilmoittautuu Katinka - 20 v. - toinen - SatKs - LA 18.2.

Esikoinen syntynyt 06/10 eli aika pienellä ikäerolla mennään. Tätä toki toivottiinkin, sillä nyt on sitten lapsiluku täynnä.

Katinka 4+3
 
Kiitokset listauksesta ;)

Mulle voisi lisäillä iäksi 22v. ja synnäriksi SAS

Eilinen oli täällä niin huono päivä ja tämä äiti nukkui lapsen kanssa kahdet päikkärit. En tiedä miten tässä tulee jaksamaan. Esikko kun ei hyväksy isäänsä ollenkaan nukkumisjuttuihin mukaan vaan sen on aina oltava äiti, huoh... Nooh kaipa tämä tästä taas toivottavasti helpottaisi tällä kertaa hieman aiemmin tuo pahoinvointi...

Hohto ja :heart: 6+3
 
Eveny päivitätkö vielä mun puuttuvat tiedot Talvikki76 - 34 - toinen - TAYS, jos epähuomiossa jäi tuolta välistä.

Sangen kummallisia tilanteita taas. Meillä on töissä tänään TYKY-päivän tynkää ja ohjelmassa olis kahvakuulaharjoitteita. Jätin väliin, kun en viitsi tuollaisia outoja liikkeitä raskailla punnuksilla ruveta näin yhtäkkiä tekemään - tiedä vielä mitä siitä seuraisi. Täytyy vedota selkäkipuun jos joku asiaa utelee.

Talvikki76 ja Itu 6+3
 
Eewokki - 26 - ensimmäinen - KOKS.

En ole vieläkään soittanut neuvolaan, tää raskaus tuntuu niin epätodelliselta, ja pelkään ihan hirveästi keskeytynyttä keskenmenoa kun oireetkin on ihan minimaaliset. (Takana yksi spontaani km rv 9+?).

Onkohan tää ihan normaalia olla näin huolissaan?? :confused: Tuntuu etten ois raskaana ollenkaan. :ashamed:
 
Heippa kaikille! Kirjoitan tänne palstoille ihan ensimmäistä kertaa, raskausviikkoja tällä hetkellä 6+2. Ensimmäinen neuvolakäynti torstaina, vähän jänskättää :)

Tässä tietoja
Ellu81 - 29 - ensimmäinen - ??

Laskettu aika omien laskujen mukaan 5.2, mutta oletettavasti tulee jatkossa tarkentumaan.
 

Yhteistyössä