Hakutulokset

  1. J

    Jälkiruokia/leivonnaisia banaanista?

    Meillä on liikaa banaaneja ja ajattelin käyttää osan jälkiruokaan tai leivontaa. Kertokaa herkullisia reseptejä. Ja kyllä. googletin jo, mutta ajattelin, että ehkä täältä saisi lisää vinkkejä. Perustarvikkeet löytyy leivontaan, lisäksi rahkaa, kermaviiliä ja kermaa.
  2. J

    Miksi en pääse lukemaan yksityisviestejä?

    Mikä mättää? Teenkö jotain väärin? Valkoista kuorta vaan näyttää ja kun siihen painaa, tulee vain tyhjä sivu. :headwall: Eikä ole eka kerta. Hermot menee, sillä yritän tässä myydä yhtä juttua ja ostaja on mahdollisesti lähettänyt mulle viestiä. Toimiiko muilla?
  3. J

    Mitä mieltä olette, onko tämä merkkivaatepaketti?

    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101998735 Mielestäni tuo otsake on harhaanjohtava, koska paketissa on aivan tavallisia perusvaatteita.
  4. J

    Ostaako joku vielä toppapukuja?

    Mun piti laittaa pieneksi jäänyt toppapuku myyntiin ajat sitten, mut jotenkin unohtui. Onkohan kaikki jo toppavaatteensa hommannut tälle talvelle vai vieläkö kannattaisi laittaa myyntiin?
  5. J

    PlusTv

    Haluaisin irtisanoa Plustv:n sopimuksen. Heidän sivuillaan on ohje, että tehtävä kirjallisesti ja yllättäen sekin ohje oli tosi vaikea löytää sieltä. Sen sijaan sellaiset ohjeet kyllä löytyi helposti, millä saisi tilattua jotain lisäpalveluita. :headwall: Onko joku katkaissut sopimuksen sinne...
  6. J

    Mistä mä löydän kivan kuvan?

    Pojalle melkein kaks vee pitäis löytää päiväkotikansiota varten joku kiva kuva. Päiväkotiin siis toivottiin joka lapselle omaa kansiota, mihin keräävät piirrustuksia yms ja meillä olis kotona ihan siisti kansio, mut se on valkoinen ja haluaisin laittaa siihen kanteen muovitaskuun jonkun kivan...
  7. J

    Leivonta ilman munaa (marjapiirakka ja Daim-muffinssit)

    Tässä vinkkinä kananmuna-allergisille pari ohjetta. PIIRAKKA POHJA: 150g margariinia 2dl sokeria 1prk kermaviiliä 4dl vehnäjauhoja 1tl leivinjauhetta 1/2tl soodaa TÄYTE: raparperia tai mustikoita /vadelmia Pähkinämuruseos raparperin kanssa 1dl vehnäjauhoja 1/2dl...
  8. J

    Löytyykö kaupasta

    jotain valmispullaa tai muuta leivonnaista, jossa ei ole kananmunaa? Keksejä on, sen tiedän, mutta onko jotain muuta? Yleensä olen leiponut meidän muna-allergiselle itse, mut nyt en jaksais ja ehtis. On tulossa yllätysvieraita ja mieluiten ostaisin jotain, mitä meidän allerginenkin voi syödä...
  9. J

    Mitä karjalanpiirakan päälle?

    Vieraita tulossa ja tarjolla karjalanpiirakkaa. Mitä hyvää siihen päälle voisi laittaa muuta kuin munavoita? Etsin nyt lähinnä ohjetta johonkin munavoin tyyppiseen mössöön eli juusto/palvikinkku ja kasvikset sellaisenaan ei nyt käy, vaan haluaisin kokeilla jotain erilaista välillä.
  10. J

    Paljonko olisitte valmiit maksamaan?

    86 cm Bamse body, normaalia pesunukkaa, mutta muuten siisti ja tahraton. mitä kannattaisi laittaa huutonettiin lähtöhinnaksi?
  11. J

    Brion ratti

    Meillä on Brio Racet. Löysin huutonetin kautta Brion ratin, mutta eipä se näytä näihin rattaisiin sopivan. Etukäteen soitin yhdelle jälleenmyyjälle ja kyselin sopiiko ko ratti v 2005 Raceihin ja myyjän mielestä sopi. Siispä huutamaan kohdetta. Ostamani ratti on sellainen, missä on se soittokello...
  12. J

    Nyynä, ootko vielä paikalla?

    Laitoin yv:n :)
  13. J

    Mitä maksaa Gantin collegepuserot, pienet koot?

    Kiinnostaisi tietää, kun lapsi sai sellaisen lahjaksi. Juu ja ennen kuin joku älähtää, että olen mennyt pyytämään kalliita vaatteita lapselleni, niin en ole. Ihan itse saavat lahjan antajat päättää mitä ostavat. Yhtä arvokas on joku perus henkkamaukka kuin joku sellainenkin, jossa joku merkki...
  14. J

    Mistä johtuu, että täällä haukutaa ihmisiä jatkuvasti?

    Luen tätä palstaa aina silloin tällöin ja olen kiinnittänyt huomiota siihen, et jotkut vastaa tosi ilkeästi toisille. Haukutaan aloittajat ihan lyttyyn. Kaikkien muiden mielipide on täysin väärä ja aloittaja tai joku muu ketjuun kirjoittanut on täysi idiootti. Monet kirjoittaa näitä...
  15. J

    ilmukka

    Laitoin yv:n =)
  16. J

    Apua, tämmöinenkö mä oon?

    Meidän neiti kaks vee kävi äsken rynkyttämässä takaovea ja karjumassa,että koijat hiijaa!! :D Koirat oli pihalla ja haukkuivat jotain. Tajusin mistä neiti on tuollaisen oppinut. Olen tainnut muutaman kerran karjua takaoven läpi koirille. :ashamed: Näköjään saa olla tarkkana mitä tekee tai...
  17. J

    Minkälainen synttärikakku 1-vuotiaalle?

    Poika täyttää n kuukauden päästä vuoden ja haluaisin tehdä jonkun kivan synttärikakun. Mistä löytäisin ohjeen esim autokakkuun tai johonkin vastaavaan? Olisi kiva tehdä jotain muuta kuin tavallinen pyöreä. Vinkkejä kehiin! =)
  18. J

    Olisko jollain myydä mulle?

    Haluaisin ostaa pojalle 80 cm vaaleansinisen kauluspaidan. Ei trikoota, vaan sellaisen, joka sopii juhlapaidaksi. Olisko kellään ylimääräistä edullisesti?
  19. J

    Mitä hyötyä on kertakäyttöisestä ruokalapusta?

    Sain Liberon näytepakkauksen, jossa oli pari kertakäyttöistä ruokalappua. Mietin, että mikä on sellainen tilanne, jossa normaalia ruokalappua ei voi käyttää, vaan kertakäyttöinen on parempi vaihtoehto. Kotona ei varmaan kukaan käytä, mutta ehkä reissussa. Yhtä kova vaiva on raahat molempia...
  20. J

    Leikki-ikäinen + koirat, miten onnistuu lenkkeily?

    Meillä on kaksi koiraa ja käymme mielellään koko perheen voimin lenkillä. Lapset 10 kk ja 2,4-v istuvat toistaiseksi tyytyväisenä rattaissaan, mutta kovin kauan tuo kaks vee ei siellä enää suostu istumaan, kun nyt jo välillä pyytää kävelemään. Kävelemme 45 min-tunnin lenkkejä reipasta vauhtia ja...

Yhteistyössä