Hakutulokset

  1. M

    Toukokuiset 2019

    Minäkin kannatan, että ryhmä suljettaisin jossain vaiheessa, että ei olisi liian suuri. Minusta esimerkiksi 100 on jo vähän liikaa.
  2. M

    Toukokuiset 2019

    Hei. Täällä olisi yksi toukokuinen odottaja. LA 3.5. Meille tämä olisi kolmas lapsi. Olen myös kiinnostunut face-ryhmästä.
  3. M

    Alle kolmevuotiaiden merkkivaatteiden kierrätys verkkoympäristössä.

    Hei! Kierrätetäänkö teidän perheessänne pienten lasten merkkivaatteita? Teen Helsingin yliopiston käsityönopettajan koulutuksen pro gradu -tutkimusta verkkoympäristössä tapahtuvasta alle kolmevuotiaiden lasten merkkivaatteiden kierrätyksestä. Voit osallistua tutkimukseen, jos kierrätät (ostat...
  4. M

    * Heinäkuiset 2016 *

    Mä oon yrittänyt keksiä, millä verukkeella sitä pääsisi vu:hun. Ekassa pääsin YTHS:llä vu:hun, koska raskaus sai alkunsa clomien jälkeen taukokierrolla ja gyne halusi varmistaa, että siellä tosiaan on elämää, koska lääkkeiden avulla raskaus alkoi, ja että onko paikalla vain yksi vai useampi...
  5. M

    * Heinäkuiset 2016 *

    Enemmän tulee tuota facea seurattua, mutta tännekkin vähän kuulumisia. Edelleen oireeton raskaus ja olen siitä toisaalta tosi onnellinen, koska eka raskaus oli oksentamista eka puolikas (rv6-20) ja viimeinen kolmannes sit olikin alkavan raskausmyrkytyksen ja raskausihottuman kourissa...
  6. M

    * Heinäkuiset 2016 *

    Flunssa edelleen painaa. Nyt oon kipeenä koulussa, koska on pakko, muuten tulee extratehtäviä ja ei kertakaikkiaan oo aikaa tehä mitään extraa. Varhaisultraan olisi kiva päästä, mutta ei oo rahaa mennä. Ekasta sillon pääsin, koska lapsi sai clomien jälkeen niin gyne sit tarkisti vielä, että...
  7. M

    * Heinäkuiset 2016 *

    Täällä on kauhee flunssa päällä. Kurkku aivan sairaan kipeä. Silmätulehduksenkin sain tytöltä. Jatkuva pelko keskenmenosta ahdistaa. Sain varattua ekan neuvolan tänään ja se olisi 7.12.
  8. M

    * Heinäkuiset 2016 *

    Moro. Tänään tein plussan ja LA olisi 6.7. Meidän toinen lapsi olisi kyseessä. Eka synty 04/14. Ekaa ennen sain yhden km, joten vielä aika varuillani olen, koska sitä ei koskaan tiedä miten käy. Ekassa raskaudessa oksensin niiiiin paljon. Toivottavasti tässä toisessa en niin paljoa. FB...
  9. M

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Tännään sain plussan testiin. Toivottavasti tämä pieni pysyy kyydissä loppuun asti.
  10. M

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Tein tännää r-testin, koska eilen menkkojen piti alkaa. Plussa pärähti. Toivottavasti tämä pieni pysyy kyydissa loppuun asti.
  11. M

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Mie tein tännää plussatestin. Toivottavasti pieni pysyy kyydissä. <3
  12. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Uskomatonta. Plussan testiin pissin. Toivottavasti tämä pysyy matkassa. Ekaa kun yritettiin niin yksi km tuli ennen kun tärppäs kunnolla. Mama? Tsemppiä teille kovasti. Plussatuulia kaikille!
  13. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Joo varmaan testin käyn kohta ostaa. Pakko saada mielenrauha. Toiveet nousee koko ajan. Helpompi ehkä katkaista toiveilta siivet tässä vaiheessa. Todennäköistähän on että kierto hakee paikkaansa. Ennen kierrot tais olla aikalailla 30pv.
  14. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onpas ärsyttävää. Menkat piti alkaa eilen. Yleensä alkaa aamulla, mutta ei vieläkään. Ehkä ne alkaa sitten kun oon tänne valittannut, että ei ala. Testiä en uskalla tehdä, koska en uskalla pettyä. Mies yrittää pitää mua maanpinnalla, etten pety liikaa, vaikka tosiasiassa petyn varmasti, koska en...
  15. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Huomenna pitäisi alkaa menkat. Koko tän päivän oon kävelly jalat ristissä, ja koko ajan on se tunne, että kohta holahtaa housuihin. Yleensä menkat alkaa aamulla, joten jospa sitten alkais nytkin. Testiä annan luvan tehdä vasta perjantaina, että en tee liian aikaisin. Siitä tulee vaan pahamieli...
  16. M

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Mua kiukuttaa. Tällä viikolla alkaa menkat. Tiedän sen, koska olen ollut niin herkillä tässä pari päivää. Jospa se kolmas kerta toden sanoo? Okei vastahan tätä yritysta aloitellaan tässä, mut kauhistuttaa se ajatus, että tätäkin tehdään sit lähemmäs toista vuotta. Pitäs varmaan varata gynelle...
  17. M

    Vauva vuodelle 2016 <3

    MeaMinnis otan osaan keskenmenon vuoksi. Itse kans sain ensimmäistä yrittäessä yhden keskenmenon ja se oli mulle henkisesti tosi raskasta aikaa. Tsemppiä yrityseen :)

Yhteistyössä