Hakutulokset

  1. A

    Millaisia kokemuksia ACON-merkkisestä keinu-liukumäki hässäkästä?

    Meillä on 2000 neliömetrin tontti, joten mahtuu kyllä, mutta keinu pitäisi varmaan nähdä luonnossa....
  2. A

    Millaisia kokemuksia ACON-merkkisestä keinu-liukumäki hässäkästä?

    Hei! Kesäksi pitäisi saada takapihalle keinut ja netissä löysimme ACON -firman, jonka keinut vaikuttivat halvasta hinnasta huolimatta ihan päteviltä. Katsoimme yhdistelmää, jossa on liukumäen lisäksi kaksi lautakeinua, vauvankeinu, kahdenistuttava keinu sekä trapetsikeinu. Tällä oli hintaa...
  3. A

    Isoveli 3 v.tuntuu vihaavan pikkusiskoaan 11kk...

    Kiitos vastauksesta ja kirjavinkistä! Meidän kolmivuotias on vielä huono kertomaan/nimeämään tunteensa (tai tunteidensa aiheuttajan), kun esim. kysyn miksi teet noin, mikä harmittaa jne. Tapanani on sanoa, että äiti näkee, että sinua harmittaa joku asia, kerrohan mikä? Siihen hän ei yleensä...
  4. A

    Isoveli 3 v.tuntuu vihaavan pikkusiskoaan 11kk...

    Hei! Millaisia ongelmia muilla on sisarkateuden kanssa? Olen välillä lopen uupunut ainaiseen kieltämiseen, jota isoveli tuntuu hakevan pikkusiskonsa kiusaamisella. Välillä olen ottanut kausia, jolloin vien pojan herkemmin jäähylle kiusaamisesta (eli sisko rupeaa itkemään), muttei sekään...
  5. A

    Imetyksen lopetus ja pahkurat rinnoissa

    Hei! Pahkura-asia on nyt onnellisesti selvitetty. Gyne laittoi lähetteen mammografiaan ja tietenkin ehdin jo itkeä ja surra mahdollista syöpäkasvainta. Muutamaa päivää ennen mammografiaa olin saunomassa ja kävin uimassa viileässä vedessä. Muutaman saunavirvokkeenkin nautin :laugh: . Aamulla...
  6. A

    Imetyksen lopetus ja pahkurat rinnoissa

    Kiitos kaikille vastauksista. Hieman helpotti kun luin teidän kertomuksianne. Mun patti ei ole myöskään yhtään arka. En tiedä ovatko nuo kasvaimet sitten yleensä kipeitä vai onko niissäkään mitään säännönmukaisuutta. Ens vkon loppupuolelle täytyy odottaa, että pääsee lääkäriin. Tutkitaanko...
  7. A

    Imetyksen lopetus ja pahkurat rinnoissa

    Hei! Olen lopetellut imettämisen vähän kerrallaan ja viime torstaina imetin viimeisen kerran. Lapsi on tulee 1 vuoden loppukuusta. Nyt toisessa rinnassa on pitkänomainen pahkura (1,5 cm leveä ja 4 cm pitkä) rinnansuuntaisesti. Epäilin, että pahkura on "jämähtänyttä" maitoa, mutta vaikka olen...
  8. A

    Kantoliinailusta

    Kantoliinailun konkarit; kumpi on mielestänne parempi vastasyntyneelle trikooliina vai kudottu? Nettitietoa näyttää olevan monenlaista ja kokeilu kiinnostaisi.
  9. A

    Isukki synnytyksessä

    Aikooko olla tai onko teillä puoliso ollut mukana synnytyksessa? Meillä puolisko asiaa kovasti pohtii, toivottavasti ehtii päättää ennen h-hetkeä. Itse olen vähän kallistunut sille kannalle, että ei ole välttämätöntä, saattaapi siinä pakertaessa saada rassu vielä äkkilähdöt. Eräs tuttuni...
  10. A

    Montako meitä 40+ikäisiä täällä käy

    Miekin lähes päivittäin.
  11. A

    ainoa oikea mielipide

    Allekirjoitan edellisen. On myös todellinen taitolaji olla erimieltä niin ettei runno toisen mielipiteitä, varsinkin nettikirjoittelussa vaikeaa, kun tähän tulee vain se pintakerros kaikesta siitä mitä ajattelee.
  12. A

    äidiksi 20- vai 40-vuotiaana?

    Vastaavankaltaista ikärasismia kuin täällä en ole muualla kohdannut. No avartavaa lajissaan tämäkin. En jaksa provosoitua.
  13. A

    Jos on saanut lapsia nuorena ja sitten saa vanhana

    Gloria Mundin elämänkokemuksen tuoman ohjeen talletan esikoistani varten korvantaakse.
  14. A

    mikä sitten on liikaa

    Parahin Kyselen, Sinulla on täysi oikeus olla sitä mieltä mitä olet, minulla aivan samoin on oikeus olla sitä mieltä että sinä olet väärässä. En minä siitä vedä edes yhtä hernettä nenääni. Sen olen elämässä oppinut että tämän kaltaisissa asioissa rajojen vetäminen on vain ajanhukkaa, elämä...
  15. A

    vauva 45-vuotiaana?

    Kiitos Enskulaattori rohkaisevista sanoistasi!
  16. A

    Mielipide parhaasta lapsentekoiästä

    Madicken - asiaa!!! Hyvä kommentti.
  17. A

    vauva 45-vuotiaana?

    Kyllä sen niin että lapsi on lahja, ainakin minulle (40+). Olin jo ajatellut ettei sitä minun kohdalleni tulisikaan, mutta sitten elämä yllätti. Ja olen tässä odotusaikana huomannut että itse tein alussa suuren numeron iästäni, kenellekään muulle se ei ole ollut ongelma, eikä enää minullekaan...

Yhteistyössä