Hakutulokset

  1. Z

    Lämpöpussi turvakaukalon, ei fleece sisuksella...?

    Meidän toukokuussa syntynyt käytti eisbärchen kaukalopussia (sitä pienintä) koko ekan talven kevääseen asti. Ja se ei ole mikään iso, mutta hyvin meni ekan vuoden.
  2. Z

    Mistä laadukas sänky taaperolle?

    Meillä myös lapsilla noi Ikean Ateles-sängyt. Ostin ne aikoinaan meidän teineille ja nyt menevät meidän pienille. Muutaman vuoden seisoivat välissä varastossa. Olen ne vaan maalannut nyt valkoiseksi.
  3. Z

    Onko eroa saada lapsi 20v vs. 30v-ja tarkoitan fysiikkaa

    Synnytyksestä palautuminen oli nopeampaa parikymppisenä kuin kolmekymppisenä. Mutta mitään maata järisyttävää eroa ei ollut.
  4. Z

    G: Mitä antaisit/olet antanut lapsesi tehdä taapero/leikki-ikäisenä?

    Toi kohta 3v. on jo sen verran taitava, että ei se hänelle enää niin vaarallista ole, eikä niin holtittomasti enää sohvalla hypikään, mutta kun perässä tekee kaiken sitten tollanen 1v., jolla ei vielä oikein itsesuojeluvaisto ole kohdillaan, niin pakko vähän rajoittaa. Ei tästä ole kuin muutama...
  5. Z

    G: Mitä antaisit/olet antanut lapsesi tehdä taapero/leikki-ikäisenä?

    Sohvalla hyppimistä joudun hieman rajoittamaan, koska se ei ole kovin turvallista. Ja kädet yritetään muistaa pestä aina ulkoa tullessa. Meidän pojat on sen verran vilkkaita, että mä saisin olla ihan koko ajan muuten kieltämässä, jos eivät sais vaikka juosta sisällä, painia tms. ,kun nytkin...
  6. Z

    Pojan nimi jossa on D-kirjain?

    Mun suosikki on myös Edwin. Olisin sen omillekin pojille halunnut nimeksi, mutta mies ei kelpuuttanut.
  7. Z

    Arkaluontoinenkin kysymys niille, joiden lapsella adhd tms.erityislapsi.....

    Joskus kun on pahempia kausia, niin en aina meinaa jaksaakaan. Olen niin monesti ajatellut, että kun vaan pääsisi pois tästä oravanpyörästä elämään ihan normaalia arkea. Tunne on musertava, kun tiedät tehneesi kaikkesi, eikä se riitä ja silti ei vaan voi luovuttaa. Meillä onneksi ei parisuhde...
  8. Z

    Millä nimityksellä kutsut lapesesi isää...

    Kutsun etunimellä aina.
  9. Z

    Kuinka moni vielä syöttää ja pukee 4 - 5 -vuotiasta lastaan?

    Mä vielä kouluikäisenä autoin poikaani pukemaan. Sukat oli erityisen hankalat ja vieläkään ei niitä pue mielellään. Syönyt hän on itse ihan pienestä pitäen. Tosin syöminen on edelleen hieman sotkuista. Kengännauhoja ei osaa vieläkään solmia ja jotkut vetskaritkin on vaikeita. Poika täyttää...
  10. Z

    Missä teidän teinit viettää Juhannusta?

    15v on risteilyllä kaverinsa ja kaverin vanhempien kanssa ja 11v mökillä mun äidin kanssa.
  11. Z

    Lyhyet, tuijotetaanko teitä kun ajatte autolla?

    En ole ainakaan huomannut.
  12. Z

    Pystyisitkö tekemään 2,5v lapsellesi näin?

    En todellakaan pystyisi. Kamalalta tuntuu edes ajatella, että joku tekisi lapselleen noin :(
  13. Z

    Minkä näistä sohvista ottaisit?

    Kakkosen. Ykkösen mallista tykkään, mutta olisi liian tumma mun kotiin.
  14. Z

    Gallup: Rakastatko puolisoasi?

    Rakastan paljon :heart:
  15. Z

    Tunnetteko romaneja?

    Tunnen kyllä, olen naimisissa romanimiehen kanssa. Meillä ei kotona noudateta mitään erityisiä tapoja. Kaikki tavat joilla oikeasti on jotain väliä on ihan yleisiä hyviä käytöstapoja myös valtaväestön keskuudessa.
  16. Z

    Mitä pelkoja et ymmärrä?

    Kyllä mä ymmärrän kaikenlaisia pelkoja. Vaikka jotkut pelot voikin tuntua vähän hassuilta jos ei itse sitä pelkää, niin ei kuitenkaan tulisi mieleenkään vähätellä kenenkään pelkoja. Itse pelkään perhosia ja oksentamista. Ja etenkin tuo oksennuspelko vaikuttaa jonkin verran myös ihan...
  17. Z

    G: JOS sinun elämäntilanne muuttuisi yhtäkkiä seuraavanlaiseksi:

    Sujuisi varmaan, kun olisi pakko. Koti ei olisi aina siisti, tiskiä olisi usein tiskipöydillä ja pyykit vyöryisi välillä pyykkikorista, niin kuin nyt neljänkin kanssa, joista vanhimmat sentään jo yli 10 vuotiaita.
  18. Z

    Maanantaihin mennessä pitäs palauttaa tulotiedot kelalle asumistuen tarkastamista varten, mutta..

    Eiköhän ne sieltä koneelta osaa katsoa paljonko saat kelan tukia.
  19. Z

    IHMETTELEN miten tässäkin vaatepaketissa noin korkea hinta!

    No onhan siinä vaatetta vaikka kuinka ja ihan kivan näköisiäkin.

Yhteistyössä