Hakutulokset

  1. K

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Heissun! Joku kyseli painoarvioista... Ei tehty mullekaan, eikä oo ikinä tehty ja odotan siis kolmatta. ÖISTÄ Huonosti nukutaan täälläkin. Uni tulee vasta yhden - kahden aikaan, en mene edes aikasemmin sänkyyn kun se ihan turhaa olisi. Pissalla käyn 2-4 kertaa yössä ja lisäks herään jos tarvii...
  2. K

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Heippanen pitkästä aikaa täältäkin!! :wave: Onpas taas ärriä tekstiä täällä... Mut annetaan tosiaan sen jäädä unholaan ja nautitaan loppumetreistä. Mulla vauveli ei oo vielä kuulemma yhtään laskeutunu, vaikka peilistä näyttää että masu ois jo vaiks kui alhaalla. Tänään poksuu rv 36, jee...
  3. K

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

    Heippa ja heleää heinäkuun perjantaita! Liikkeet on alkaneet tuntua ihanasti, päivä päivältä voimakkaammin ja muljahtelevammin :heart: Turvotusta on! Puolesta säärestä alaspäin jalat pullottaa iltaisin, mut ei sentäs vielä niin ku sydänvikaisella, niin ku joku kirjotti ;) Ja mun selkä, auau...
  4. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Heh, hauska uni! :laugh: Älä murehdi!!
  5. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Aurinkoista tiistaita!! Rakenneultrassa käyty, sukupuolta ei kysytty (kun mä en halunnut), mutta kyllä siellä melko varmasti pippeli keikkui jalkojen välissä!!! :heart: Nyt harmittaa kun en kysynyt, kun ihan selvästi näkyi, ja silti se saattoi olla joku ihan muukin juttu ja nyt joudun sit...
  6. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Heissutihei! Tuun vaan nopeeta hehkuttaa mun uutta keksintöä: kaivelin kaappien kätköstä opiskeluaikana hankkimani stetoskoopin ja sillä oon nyt kuunnellu vaavia pari iltaa! Mulla on istukka edessä, eli juuri mitään ei muuten otollisimmasta paikasta kuulu, mutta sivuilta kuuluu muljahduksia ja...
  7. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Heissulihei! :wave: Joku kyseli hemoglobiinista. Se riippuu tosi pitkälti siitä onko juonut paljon vai vähän vai eikö ollenkaan. Eli siis mitä kuivempi on (vähemmän juonut), niin sitä korkeempi on hemppa. C-vitamiini auttaa raudan imeytymistä, eli marjoja, sitruksia, appelsiinimehua tms...
  8. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Huomenta ! :wave: Ihanaa että täällä on moni muukin malttamaton jo tehnyt hankintoja . Mä olin vakaasti päättänyt odottaa syksyyn ennen ku hankitaan mitään, mutta tän viikon aikana on kotiin ilmestyneet, teutonia timmy -rattaat (tykkään!), sitteri, pinnasänky, ihana toppapuku vauvalle ja...
  9. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Voi hataraa päätäni... piti vastata vaiks kui monelle, mutta enpä enää muista keille kaikille! :O Ainakin Suzyy, mä luulen kans samaa kuin Juuri (?) , että kyseessä on ulostemassa (kuullostaa ällöltö joo...) Oikealla alavatsallahan massa pakkautuu ja hoikilla varsinkin tuntuu hyvin. Ootko käyny...
  10. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Aika hassua että noissa ultra- ja muissakin neuvolakäytännöissä on edelleen niin hirveesti eroja! Eihän kukaan sentään enää joudu maksamaan omavastuuta nt- tai rakenneultrasta? Turun ympäristökuntalaisille ultrauksen tekee kätilö ostopalveluna yksityisellä. On ainakin vimpan päälle hienot...
  11. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Huomenta! Joku kyseli voiko kohdun jo tuntea? Kyllä se on juuri kohtu siinä häpyluun yläpuolella, ei tunnu koko ajan samalla tavalla, mutta just esim heti aamulla useilla tuntuu helpoiten. Siitä se sf-mittakin sitten hiukan myöhemmin mitataan =) Eli ei oo virtsarakko ;) Voinnissa tai muussa ei...
  12. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Heippa! Joku kyseli onko ollut eroja mahan esiin pullahtamisessa riippuen monettako lasta odottaa. Mulla siis nyt kolmas tulossa ja todellakin maha on pullahtanut esiin noin viikko sitten (rv11-12), ekasta ja tokasta näkyi vasta noin 15-16 -viikoilla. Nyt hihhei, taisin löytää...
  13. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Ainiin, mulla on muuten etinen istukka. Melkein täydellisesti. Mut ultraaja-kätilö arveli että nousee viel jopa kokonaan pois edestä. rontti1, toivottavasti pääset kuuntelulle, eikä tosiaan pieni vuotelu pitäis vaarallista olla. Tietty se itteä kalvaa, mutta toivottavasti turhaan! Taidan...
  14. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Nelli-n, joo, mulla muutettiin la:a isänpäiväks, mut en mä oikein usko siihen ku tiedän ihan tarkkaan (ainakin luulen tietäväni) millon hedelmöitys on aikaisimmillaan voinu olla... Mut kaioa sen vois vaihtaa, kun kuitenkin tän uuden ajan mukaan lasken viikot. Punaista en osaa laittaa, mutta...
  15. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Vapputerveiset ultrasta! Meidän vauveli villkutteli leppoisasti, ja sydän sykki hienosti :heart: Niskaturvotusta oli 1,3mm eli normaali, huh! Mä jo viime yön kauhuissani valvoin, kun olin jotenkin "varma", että ultrassa selviää jotain kamalaa (kiitos täältä löytyvän sikiöseulonnoissa...
  16. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Heippa! Mitä teidän kotidoplerit on maksaneet? En aio itse hankkia, vaikka mieli tekiskin tietty, mut ihan mielenkiinnosta vain kyselen... Sadepäivä kotosalla, tuleepahan siivottua :p Ihanan paljon meillä kaikilla jo viikkoja kasassa!!! Kasvimaa 10+6
  17. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Eka neuvola takana =) Kätilöstä ei mitään negatiivista, mukana oli opiskelija, jota raukkaa jännitti ihan hirveesti ja sekoili sanoissaankin. Sain ultralähetteen ja iiiison kasan ravitsemusoppilappusia, otettiin verikokeet ja lopuks kuunneltiin ihanaa pienen sydämen vahvaa sykettä! :heart...
  18. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Heissuli! :wave: Oi ihanaa, että joillakin pahoinvointi alkanut helpata. Mulla ollut kohta 2 viikkooa tasaista kuvotusta ja etomista ja välillä oksentelua ihan päivittäin, varsinkin iltaisin. Yök. Pahoinvointirannekkeet hommasin noin viikko sitten, ja otan ne vain yöksi pois. En oo kyllä...
  19. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista!! :flower: Ja onnea kovasti myös tupakkahimon kanssa taisteleville! Onnistutte kyllä!!! :) Mä oon viettänyt taas yhden päivän sängyssä ja sohvalla, ja vessan lattialla oksentamassa. Pelistä näkyy punakirjava turvonnut naama, en tykkää :x Olikos muuten...
  20. K

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Heippanen ja heleää huhtikuuta kaikille! :flower: Oon viettänyt vapaapäivää ja koko päivä on mennyt enemmän tai vähemmän sängyn tai sohvan pohjalla :x Olo on etova ja HUONO koko ajan! Kertaakaan en oo oksentanut eikä olokaan oo oksettava, mut tosi huono. No, ihanan asian eteen kärsin tän...

Yhteistyössä