Hakutulokset

  1. J

    Miten nikin saa poistettua kokonaan?

    Tää ei vissiin tee nikillään enää mitään:snotty:
  2. J

    Koska synnytyksen jälkeen saa alkaa treenaamaan kunnolla?

    Vatsalihasten rakoa vaan mietin tässä. Onko siihen joku aika millon se menee umpeen vai täytyisikö tässä alkaa arvailemaan :whistle:
  3. J

    Jälkitarkastustodistuksen toimittaminen kelaan

    Kuinkas se tapahtuukaan? Ihan vaan kelalle ko. lappunen postiin vai tarviiko siihen jonkun kelan oman paperin liitteeksi?
  4. J

    Tutista eroon

    No sitten joskus. Mietin tässä aamukahvin lomassa, että onko siitä vaikea päästä eroon? :D Isommat lapset ei ikinä syöneet kyseistä välinettä ja tämä vauva taas väsyneenä kun ei tahdo nukahtaa. Kertokaa armon tuttitietäjät :saint:
  5. J

    Onko joku synnyttänyt joutunut täyttämään masennuskyselyn neuvolassa?

    Hei oikeesti sanon minä kun neuvolatäti siitä mainitsi :laugh: Mulle ihan uus juttu tuommonen, kun ennenkin menty kyselemällä vaan läpi. "Onko paha olo? Ai ei? No hyvä" Mietin vaan että onko tämmönen yleistäkin nykyään vai ihan vain ohimenevä hömppäjuttu.
  6. J

    Nukkuuko teillä vauvat/lapset päikkäreitä helteillä?

    Sais alkaa jo loppumaan. Meillä ei enää edes suostuta nukkumaan kuin syliin päivällä. Tuulettimen vieressä saattaa torkahtaa jopa puoleksi tuntia ja ikää juniorilla on 4 vkoa :(
  7. J

    Äidin asu ristiäisissä

    Kun ei ole mitkään superjuhlavat ristiäiset, niin mitä nykyään ristiäisissä lapsen vanhemmilla on päällä? :kieh: *ei kiinnosta shoppailu pätkän vertaa, mutta pakko *
  8. J

    Neulojia paikalla?

    Pitäs päästä lankakeristä eroon.. oisko vinkejä mssä niitä kannattais myydä? :attn:
  9. J

    Ristiäiset ja kirkkoon kuuluminen

    Jos lapsen isä kuuluu kirkkoon, niin tarvitseeko mun äitinä liittyä kirkkoon siksi aikaa että ristiäiset on ohi? Naimisissa ei olla, mutta lapsi ristiäisten aikaan isänsä nimellä kumminkin.
  10. J

    Minkälaista tarjottavaa ollut ristiäisissä?

    :attn:
  11. J

    Auttoikos pienen vauvan mahavaivoihin oman ruokavalion muutos jotenkin?

    Kun allergiasta ei ole kyse vaan ihan vain tiukka kakka-huutoa iltaisin. Muistelin, että jokin ruoka-aine saattoi aiheuttaa (kahvi pienessäkin määrin??).
  12. J

    Migreenin helpotus imetysaikana

    Kaurapussista tai panadolista ei apua.Panacodia en uskalla ottaa... help :attn:
  13. J

    Rintamaidon luovutuksesta

    Saakos sairaalasta pumpunkin jos luovuttaa maitoa?
  14. J

    Vauvan syntymälle on täten tilattu aika

    Lauantaiehtoo sopii meille. Tai vaikka iltapäivä jo. Huomenna kumminkin. Mä en enää jaksa näitä supistuksia taikka odotella ens viikon loppuun käynnistysaikaa. Supistaa, supistaa ja mitään ei tapahdu. Enkä usko lääkärin veikkauksiin syntymän ajankohdasta enää, en, en, en :snotty:
  15. J

    RT 1 - vauvan päätarjonnassa

    Kertokaas nyt jotka tietää, että mitä tuo suomeks meinaa? ;)
  16. J

    Tie Avonleaan fanittajia?

    Mä oon NIIIIIIN koukussa :snotty:
  17. J

    Työvuosien jälkeen äitiyslomalle

    Juu, tiedän. Vauva kun joskus ens jouluna syntyy (rv39 nyt :D) elämään tulee lisää touhua, kun nyt saa kaiket yöt valvoa ainoastaan suppareiden takia. Mutta tässä on nyt silti miettinyt (koska aikaahan mulla nyt on liikaakin), että kuinka mä osaan olla vielä mahdollisesti 3 vuotta kotona :D...
  18. J

    Sektio ja sen jäälkeen synnytyksen käynnistys

    Onko kellään kokemusta, sektio taustalla ja mitä haittaa haavasta on jos seuraava synnytys vuosia jälkikäteen käynnistetään? Enpä tajunnut lääkäriltä viikko sitten polilla kysyä. Ihmetytti vain, että mahtaako mahdolliset rajut supparit olla syynä? Kun alateitse sektion jälkeen synnyttänyt...
  19. J

    Mun viiminen raskaus on sit tässä

    Nyt olen kirjottanut olotilojani papaerille ja jos vielä vauvakuume iskee, sen paperin otan esiin ja muistelen miten perseestä tää on |O |O |O Että jos äijä vielä muksuja haluaa niin ei ainakaan mun kanssa :snotty:
  20. J

    Menee tää yö täälläkin taas

    Kun supistaa, supistaa eikä saa nukuttua, kun 20 min päästä taas supistaa eikä tyyppi ymmärrä tulla ulos. Nyt on äiti vähän väsynyt kun kolmatta yötä valvotaan :snotty: |O

Yhteistyössä