Hakutulokset

  1. O

    Onko ketään joka ei halua töihin?

    Niin no tarkoitin lähinnä nyky-yhteiskuntaa yleensä. Että kaikki ja kaikkien pitäisi olla niin hiivatin tehokkaita. Pitäisi olla hyvä äiti ja samalla hyvä työntekijä/veronmaksaja. Se että kaikkien pitäisi ponnistella koko jotta jatkuva talouskasvu olisi mahdollista on minusta ahdistavaa. Itse...
  2. O

    Onko ketään joka ei halua töihin?

    Onko täällä ketään muuta, jota ei voisi vähempää kiinnostaa töihin meneminen nyt kun lapset on pieniä. Itse olen ollut kotona kohta 4 vuotta, välillä muutaman kuukauden töissä ja olen ruvennut ajattelemaan, että ei huvittaisi yhtään etsiä töitä. Voisin aivan hyvin ilmoittautua työttömäksi ja...
  3. O

    Onko ketään joka ei halua töihin?

    Onko täällä ketään muuta, jota ei voisi vähempää kiinnostaa töihin meneminen nyt kun lapset on pieniä. Itse olen ollut kotona kohta 4 vuotta, välillä muutaman kuukauden töissä ja olen ruvennut ajattelemaan, että ei huvittaisi yhtään etsiä töitä. Voisin aivan hyvin ilmoittautua työttömäksi ja...
  4. O

    Onko ketään joka ei halua töihin?

    Onko täällä ketään muuta, jota ei voisi vähempää kiinnostaa töihin meneminen nyt kun lapset on pieniä. Itse olen ollut kotona kohta 4 vuotta, välillä muutaman kuukauden töissä ja olen ruvennut ajattelemaan, että ei huvittaisi yhtään etsiä töitä. Voisin aivan hyvin ilmoittautua työttömäksi ja...
  5. O

    Pyöräilymatkalle pienten lasten kanssa?

    Hei, onko jollain kokemusta pidemmistä pyöräilyretkistä pienten lasten kanssa? Meinataan lähteä ensi kesänä 2 ja 3 vuotiaan kanssa (2aikuista, 2 pyörää ja pyöräperävaunu) esim turun saaristoon. Kaikki vinkit ja kokemukset kiinnostaisi kovasti!
  6. O

    Turun saaristossa käyneitä?!?

    Hei, onko joku käynyt Turun saaristossa, lähinnä rengastiellä pienten lasten kanssa? Suunnitelmissa olisi lähteä 2 ja 3 vuotiaan kanssa pyörällä (Kaksi pyörää + perävaunu) kiertämään tuota reittiä. Kaikki vinkit ja kokemukset kiinnostaisi kovasti!
  7. O

    Tyttö 1v3kk itkee yöllä pissatessaan?

    Mikähän mahtaa tähän olla syynä? Herättääkö se pissahätä jo tässä iässä vai voiko olla pissatulehdus tai jotain? Onko kellään kokemusta vastaavasta?
  8. O

    En jaksa lähteä ulos 2v lapsen kanssa

    En kyllä tiedä mitä ihmettä keksisin sisällä 2,5 vuotiaalle pojalleni tekemistä jos ei mentäisi ulos aina kun sää sallii. Yleensä vähintään päiväunien jälkeen, useimmiten myös aamupäivällä. Meillä kyllä tulisi seinät vastaan sisällä. Tokikin meillä pienempikin jo kävelee joten ei tarvitse...
  9. O

    Sain äsken viestin, jossa mulle ehdotettiin syrjähyppyä!!

    tää on taas tätä mereneidon huumoria. :kieh: kuuluu sarjaan läheiselläni on syöpä ja mies hakkaa minua. :headwall: noitten sitten pitäs naurattaa. \|O :headwall:
  10. O

    Irtisanoutumista.....

    Kannattaa eka hoitovapaan jälkeen pitää kertyneet lomat pois ja kattoa, että saa myös lomarahat ja sitten vasta irtisanoutua!
  11. O

    Pieni lapsi hukkui lampeen hyvinkäällä

    missä tälläistä luki? :'(
  12. O

    Pieni lapsi hukkui lampeen hyvinkäällä

    missä tälläistä luki? :'(
  13. O

    Pieni lapsi hukkui lampeen hyvinkäällä

    missä tälläistä luki? :'(
  14. O

    Pieni lapsi hukkui lampeen hyvinkäällä

    missä tälläistä luki? :'(
  15. O

    Pieni lapsi hukkui lampeen hyvinkäällä

    missä tälläistä luki? :'(
  16. O

    Pieni lapsi hukkui lampeen hyvinkäällä

    missä tälläistä luki? :'(
  17. O

    Pieni lapsi hukkui lampeen hyvinkäällä

    missä tälläistä luki? :'(
  18. O

    Pieni lapsi hukkui lampeen hyvinkäällä

    missä tälläistä luki? :'(
  19. O

    Pieni lapsi hukkui lampeen hyvinkäällä

    missä tälläistä luki? :'(
  20. O

    Pieni lapsi hukkui lampeen hyvinkäällä

    missä tälläistä luki? :'(

Yhteistyössä