Hakutulokset

  1. P

    hääkuva+esikoinen

    kyselin jo aiemmin saamatta mielipiteitä eli onko teidän mielestä järkevää ottaa hääkuvaan esikoista? lapsia on tulossa mahdollisesti lisää jos vain haikara suo ;) onko se inhottavaa aatellen seuraavaa lasta jos meidät kolme on kuvattu hääkuvaan ja hän ei ole päässyt kuvaan.
  2. P

    vihkiminen+kiitoskortti

    mitä olette mieltä?menemme maistraatissa naimisiin ja valokuvaamoon kuvattavaksi. Hääjuhlan pidämme siitä kuukauden päästä. Annetaanko ihmisille kuvat kiitoskorttinimellä koska ovat olleet hääjuhlassa vai miten olette nähneet tehtävän????
  3. P

    kuulosuojaimet vauvalle

    mihinkä ikään asti vauvalle/lapselle täytyy laittaa kuulosuojaimet, kun lähtee katsomaan esim. jokamiesluokan autokilpailuja. Kuulokkeitahan saa ainakin rautakaupasta. Niin elikkä minkä ikäiselle tarvitsee kuulokkeet ja minkäikäiselle ei tarvi teidän mielestä.
  4. P

    Anopin "kauniit" kommentit!

    Kenellä anoppi on huomautellut painosta, jota on kertyny raskauden aikana? Mulla on niinkin kiva anoppi että rupes kommentoimaan mun mahaa heti ensimmäisenä kun pääsin kotiin laitokselta. Piti jokaiselle huomauttaa että on mulla mahaa vielä ja tän teki kahteen kertaan. Onneks kukaan muu ei...
  5. P

    Purkkihernari..

    Onks tietoo, paljonko tommosessa purkista tehdystä hernariannoksessa on pisteitä?
  6. P

    Vinkkejä kurinpitoon

    Tuota kuritus-ketjua seuratessani ajattelin, että joku käytännön "kuritus"-vinkkien pino olisi hyödyllinen. Miten teillä on siis toimittu, jos lapsi ei tottele? Minä olen ehdoton luunappien ja tukistusten vastustaja ja hämmentyneenä olen lueskellut näitä kurituskeinoja puolustelevia viestejä...
  7. P

    kysynpä vaan

    Käytiin tytön puolitoistavuotis neuvolassa. Meillä ei tyttö puhu vielä kun ihan muutaman selvän sanan ja terveydenhoitaja oli sitä mieltä että vika on minussa kun tyttö ei puhu!! Voiko se tosiaan olla näin vai oliko tätillä vain huono aamu?? Tuli vain paha mieli kun kuitenkin luetaan ja...

Yhteistyössä