hääkuva+esikoinen

puh
kyselin jo aiemmin saamatta mielipiteitä eli onko teidän mielestä järkevää ottaa hääkuvaan esikoista? lapsia on tulossa mahdollisesti lisää jos vain haikara suo ;) onko se inhottavaa aatellen seuraavaa lasta jos meidät kolme on kuvattu hääkuvaan ja hän ei ole päässyt kuvaan.
 

siis onkos lapset, saatu jo ennen
kuin ollaankin sit päätetty jopa mennä ihan Naimisiin asti :eek:

Olen jopa vähän ja aikas paljon eri mieltä toisten kanssa,
mutta jos lapsia Saadaan
on kyllä suotavaa, ennen sitä mennä naimisiin...

Olen joo, vanhan-aikainen mutta oikeessa =)
 
miksi pitäisi
Hääkuva on teidän kahden kuva, ei siihen lapsia tarvii ottaa. Yleensä otetaan useampi kuva ja niistä teetetään mieluisimmat. Meillä on albumissa erilaisia kuvia ja yhdestä tehtiin suurennos ja toisesta kiitoskortteja. Jos lapsi on pakko saada kuvaan mukaan, niin älkää ainakaan kiitoskortteja siitä tehkö tai jos laitatte kuvasuurennoksen omalle seinälle tai kirjahyllyyn, niin valitkaa joku sellainen, missä lapsi ei ole mukana. Albumikuvissa voi olla lapsetkin, mut itse en muualle sellaista kuvaa laittaisi. Meillä on lasten 1-v kuvat meidän hääkuvan vieressä esillä. Hääkuvauksen aikaan ei vielä edes lapsia ollut, muuta kuin haaveissa.
 
Minä ottaisin muutaman kuvan missä lapsi mukana, mutta siis uuri sellainen "virallinen" versio olisi hääparista kahdestaan. Muuten ihan kiva muisto saada myös kuva missä koko silloinen kokoonpano perheestä. Tulevien muiden lasten takia en jättäisi ottamatta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:43 malla kirjoitti:
Minä ottaisin muutaman kuvan missä lapsi mukana, mutta siis uuri sellainen "virallinen" versio olisi hääparista kahdestaan. Muuten ihan kiva muisto saada myös kuva missä koko silloinen kokoonpano perheestä. Tulevien muiden lasten takia en jättäisi ottamatta.
Näin myös meillä tehtiin, samana päivänä oli siis vihkiäiset ja ristiäiset. Eipä ole muut lapset vielä älynneet loukkaantua, onhan se selvä, ettei heitä ole kuvissa kun ei heitä silloin vielä ollut!
 
Meillä oli esikoisen ristiäiset samalla kun häät.
Kuvia meillä on myös kehyksissä sekä lapsen kanssa että kahdestaan.
Enpä ole edes ajatellut, että kakkonen tuosta joskus loukkaantuisi. Vaikeaapa niitä tulevia lapsia on siihen kuvaan ottaa etukäteen kun eivät vielä ole olemassa. ;)
Ottaisin edelleen samoin, sekä lapsen kanssa että kahdestaan.
 
Meillä otettiin kuvia sekä ilman että esikoisen kanssa. Kiitoskortissa oltiin vain me kaksi mutta kuvasuurennoksissa on parissa poika mukana. Meillä poika oli tärkeässä roolissa vihkimisessä ja toi sormuksen Brion kärrillä johon oli tehty tyyny ja sormus oli siinä. Jässikkä oli 1v3kk ja osasi just sen verran kävellä että suoriutui hommasta. Ihana pieni, oikein haikeus iskee kun muistelee...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:43 malla kirjoitti:
Minä ottaisin muutaman kuvan missä lapsi mukana, mutta siis uuri sellainen "virallinen" versio olisi hääparista kahdestaan. Muuten ihan kiva muisto saada myös kuva missä koko silloinen kokoonpano perheestä. Tulevien muiden lasten takia en jättäisi ottamatta.
Minä tekisin myös näin =) Kun vain saisi tästä ne häät aikaiseksi :D
 
Meilä otettiin kuvia kasin sekä esikoisen kanssa (tuolloin 1v 10kk) kiitoskortissa ollaan kaksin ja kotona on olohuoneessa kuva, jossa ollaan kolmistaan. Nyt meillä on kuukauden ikäinen tyttö joka ei luonnollisestikaan ole hääkuvassa. Minusta oli/ on ihan luonnollista, että ollaan (silloinen) koko perhe kuvassa, vauvasta sit 1 vee kuva hääkuvan toiselle puolen, samoin laitan esikoisen 1 vee kuvan sit taas toiselle puolen hääkuvaa. Näin meillä :) Ihan miten kukin tykkää..
 

Yhteistyössä