Hakutulokset

  1. M

    itseruskettavat voiteet ,liinat

    käyttääkö kukaan tarttis neuvoja :)
  2. M

    G: mihin laitat pesuaineen?

    Eli siis pyykinpesuaineen, sinne annoslokeroon vai pesupalloon? Ja nestemäinen vai pulveri? Mä laitan pulverin pesupalloon ja kaverin mielestä se on "outoa" :D Vai olenko mä outo? ;)
  3. M

    Syökö jonkun 1-3v vain valmista purkkiruokaa?

    Mulla kun meinaa olla huono omatunto, kun 1vuotiaani syö toisen lämpimän ruuan, joka on valmista Bonaa! :ashamed:
  4. M

    Oliko teillä teineinä, slämäreitä (slämyjä)?

    Tuli yks kaks mieleen. Vai mikskä niit sanottiin... Siis niitä semmosii vähän niinku ystäväkirjoja, mutta itse tehtynä tiimarivihkoon,,, :whistle:
  5. M

    Tietääkö kukaan, verensokeriarvoista?

    mikä on normaali lukema? aikuisella naisella? :/
  6. M

    Pitääkö ennen koulua osata esim tavuja?

    eli nyt syksyllä kouluun menossa ja kirjaimet tuntee, mitä nyt joskus satunnaisesti unohtaa jonkun. mutta ihmettelen kun tuntuu että kaikki muut osaa jo lukea :o meidän neiti ei osaa vielä lukea edes yksinkertasia tavuja! esim Ei, au, se, jne.
  7. M

    v2000 syntyneet, osaako

    lukea? kirjoittaa? solmia kengännauhat rusetille? uida? meillä ei mitään noista :/
  8. M

    Hyvä paikka syyskuussa 2kk vauvan kanssa?

    Toista lasta odotellaan syntyväksi heinäkuun alussa ja haaveilen elämäni ensimmäisestä rantalomasta tämän vuoden syksyn aikana. Isännän työkuvioiden vuoksi hänen täytyisi pitää isyysloma ennen syyskuun loppua joten matka ajoittuisi syyskuuhun jolloin vauva on vasta pari kuukautta. Helppohan...
  9. M

    Paras silmänympärysvoide?

    Hei, Mikä paras silmänympärysvoide orastaviin ryppyihin? Lumene ja Widmer eivät mulla tehoa.
  10. M

    Lapset lyhyellä ikäerolla?

    Minulla 2,5 v. tytär ja poika 1v. 4kk Nyt sitten kuumeilut taas päällä. Onko muita joilla lapset (3 tai useampia) syntyneet lyhyellä ikäerolla? Onko järkeä? =)
  11. M

    Teinitytön "puuhahetket"

    Hei vaan kaikille,joilla on kokemusta puolison teini-ikäisen tyttären viikonloppuhoidosta. Meillä on ongelmia tullut sellaisesta asiasta,että ex-puoliso (mieheni äiti) vaati,että 16-v. tyttären kanssa pitäisi "puuhata" jotakin. Äiti on ammatiltaan lastenhoitaja,ja kuulemma tämä yhteinen...
  12. M

    valokynä..

    Ei taida kuulua tänne tää kysymys yhtään, mutta kuka tietää että laitetaanko volokynää meikkivoiteen alle vai päälle??? Olen niin kyllästynyt mustiin silmän alusiin... Kiitos jos joku vastaa!!!
  13. M

    Hajusteallergia

    Onko kellään muulla? Miten tulette toimeen esim. työpaikalla, jos joku lähellä istuva henkilö käyttää voimakkaita hajusteita? Kaikki kokemukset ja vinkit ovat tervetulleita!
  14. M

    Limakalvon paksuus

    Heippa kaikki hoidoissa kävijät! Onko kenelläkään ollut ongelmia kohdun limakalvon paksuuden kanssa? Siitä ei vaan ole kukaan kirjoitellut, joten ajattelin vähän kysellä minkälaista paksuutta teillä on mitattu, Kuinka ohuellakin on saatu onnistumisia. Ehkä vähän suurentelen asiaa mielessäni...
  15. M

    mistä erikoisia ruoka-aineita?

    tai no ei nyt niin erikoisia mutta kuitenkin......... poika rakastaa suklaata ja nyt todettu ettei saa syödä mitään pähkinöitä.tuntuu että kaikki kaupan suklaat sisältää suklaata.mistä löytää ja minkä merkkisen suklaa jossa ei sitä pähkinää olisi? tykkään käyttää pataruokien teossa...
  16. M

    pahantuulinen mies

    Mitä tehdä? Tuntuu sille, että mies on melkein aina pahalla tuulella ja ärsyyntynyt. Tuntuu myös sille, että hän ei edes yritä olla ärsyyntymättä, tai jos yrittää, ei onnistu. Tälläkin viikolla neljästä illasta yksi on sujunut niin, että ei ole tiuskinut tai hermostunut mistään. Olen yrittänyt...
  17. M

    mistä lisää voimia

    Nyt tuntuu siltä että voimat on loppu.opiskelen ja hoidan lastani yksin. mistä ihmeestä saa voimia että jaksaa tätä arkia ja vastoinkäymisiä mitä on suotu elämääni liian paljon. miesystäväkin löytyy mutta hänellä ei ole aikaa mihinkää minun/meidänkanssa. jos pyydän pintäkin palvelusta alkaa heti...
  18. M

    äitejä Kotkasta

    Hei! Löytyisikö Kotkasta seuraa 3kk vanhalle neidille ja äidille muista äideistä vaikka kahville, ulkoiluun ja ostoksille?
  19. M

    koivunsiitepölyallergia?

    kokemusta?kuinka alkanut?meillä poika sai allergisia oireita omenasta kun oli 5v..nyt epäillään koivunsiitepölyallergiaa....ennen syöty omenaa ja nyt yksi kaksi puhkesi.......allergiatesteihin 2vkoa aikaa.kunnes selviää.
  20. M

    Herkullinen marja-murupiirakka

    Herkullinen marja-murupiirakka taikina: 2 munaa 2 dl sokeria 2 dl maitoa 1 dl sulaa voita tai margariinia 4 dl vehnäjauhoja 2 tl leivinjauhetta päälle: 2 dl pakastemarjoja esim. vadelmia muruseos: 50 g voita tai margariinia 1 dl vehnäjauhoja 1 dl sokeria Sekoita taikinan aineet...

Yhteistyössä