Hakutulokset

  1. minävain

    Tulojen ja varallisuuden laskemisesta.

    Missä vaiheessa adoptiota toimitetaan tulo ja varallisuustiedot palveluntarjoajalle? Mietiskelen tätä siksi, koska adoptio Kiinasta kiinnostaisi ja siellä on nämä tulo ja varallisuusrajat. Ja koska adoptiossa menee useita vuosia ja ainakin nyt Kiinan jonot ovat todella pitkät niin ehtiihän nuo...
  2. minävain

    Kesä tulee :(

    Tänään oli koiralla sitten kesän ensimmäinen punkki :( Onneksi antaa jo hyvin ottaa punkkipihdeillä pois. Nyt on jalat ja kädet ristissä ettei lapsilta löydy punkkeja kesällä. Yök.
  3. minävain

    Miten vaikuttaa ansiosidonnaiseen se, että puoliso on yrittäjä?

    Eli tilanne on tämä. Työmarkkinoille pitäisi palata kht:lta. Työmarkkinatilanne kun on se, että ihan heti se työpaikka ei välttämättä löydy niin jäänkö ilman rahaa koska puoliso on yrittäjä? Ja miehellä ei ole mahdollisuutta kuitenkaan palkata mua töihin.
  4. minävain

    Seura-lehti ja Noppa kisa (turhis)

    Haluaisiko joku seuran tilaaja laskea mulle tuon noppa-kisan luvun? Neiti oli niin junttura kirjastossa etten pystynyt noppia etsimään ja laskemaan :)
  5. minävain

    jihaa

    ihanaa, huomenna etelän lämpöön.. ihanaa...
  6. minävain

    osaako teidän 1v ja 8kk.....

    Osaako teidän 1v ja 8 kk vanhat lapset kävellä itse portaita ylös? Entäs pääsekö tuolilta itse alas( matala tuoli)? Meidän ei osaa ja mietin että onko syytä huoleen?
  7. minävain

    tupakasta...

    onko täälä ketään joka olisi plussannut lopetettuaan tupakan polton?????? mä olen niin yrittänyt lopettaa, olen kyllä pystynyt vähentään aika hyvin, mutta haluaisin kuulla että onko ketään auttanut lopettaminen.....
  8. minävain

    Ylivieskasta ystäviä?

    Hei! Olen kolmen alle kouluikäisen lapsen 27 v. äiti Ylivieskasta. Lapset ovat iältään 6 kk poika, 2 v tyttö ja 6 v tyttö. Etsiskelen uusia ystäviä lähiseudulta. Olemme asuneet täällä vasta reilun vuoden, joten uusia tuttuja tarvitaan... 6 v. tyttö kaipailisi myös leikkikaveria.
  9. minävain

    clomeista...

    kuinka monella on auttanut positiivisesti clomit ja ennenkaikkea se kun on nostettu annosta kahteen tablettiin päivässä.
  10. minävain

    kertokaa iloisia tarinoita

    haluiaisin siis kuula tarinoita jossa pariskunta on yrittänyt lasta monta vuotta, kokeilleet hoitoja ym ja sitten simpsalapim onkin tärpännyt ihan luomusti.....meillä yritellään toista lasta...clomeja olen pari kiertoa syönyt ilman tulosta.... tää ei ehkä ole oikea palsta tälle aiheelle...mutta...
  11. minävain

    raskaus testejä...

    mikähän raskaustesti olisi kaikista herkin???menkat pitäisi alkaa ma, mutta haluisin niin paljon tehdä testin jo huomenna. yritystä on ollut neljä kiertoa....mutta lapsettomuutta entisestä liitosta noin kaksi vuotta. ei jotenkin jaksa uskoa että jotain tapahtuisi. :'( :'( :'( :'(
  12. minävain

    nykyisen exä piinaa

    olen seurustellut puolitoista vuotta nykyiseni kanssa. hänellä on 1 lapsi ed. suhteesta ja tämän lapsen äiti piinaa jatkuvasti vaikka onkin uudessa suhteessa. joka päivä muka lapsesta asiaa...! omasta mielestäni tämä menee jo häiriköinnin puolelle..."mitä,missä,milloin,miksi..." se on erittäin...
  13. minävain

    onko muita....

    lähelle kolmekymppisiä äitejä jotka opiskelevat vielä???itse tuossa ajattelin lähteä suorittaa kesken jääneen lähihoitaja koulun loppuun......nyt riitti tuotantotyöt. Onhan tuo palkka lähihoitajalla huomattavasti pienempi kuin mitä minulla viimeksi olio, mutta en enään jaksa yötyötä. Onneksi...
  14. minävain

    tupakointi....

    onko kellään kokemuksia miten tupakanpolton lopettaminen on vaikuttanut raskautuminseen.....onko kellään auttanut???? kiitos jo näin etukäteen......
  15. minävain

    Ekäisyrenkaasta..

    Onkos minkälaisia kokemuksia?? Itse laitoin tänään ensimmäisen renkaan...ja musta se tuntuu koko ajan. Tai semmoinen "polttava" tunne jotenkin siellä emättimessä. Vaikea uskoa ettei tuo rengas haittaa yhdynnässä :o Tai ainakin mä luulen että olen ihan paniikissa kun ekan kerran...
  16. minävain

    turvaistuin keskipenkille????

    Heips! Meillä vaihdettiin just turvakaukalosta istuimeen ja tuli hankittua Britax two way -istuin. Asettelin se takapenkille apukuskin taakse selkä menosuuntaan ja nyt joutuu etupenkillä istumaan polvet suussa (renault megane farmari). Siispä kysyisin et miten ootte tehneet jos istuin on...
  17. minävain

    meseen ystäviä/juttuseuraa

    heips! olen tällainen nuori äiti.. vasta 16v. minulla on 1v ikäinen poika ja haluaísin mese/meili seuraa ja myös ystävää joita ei pahemmin ole. elikkä jos kiinnostaa niin: sussu_kortesalmi@hotmail.com

Yhteistyössä