Hakutulokset

  1. A

    Kavereita Tampereelta!

    Heippa! Täällä olis yh äippä 28v ja lapset tyttö 5v ja poika 3v vailla uusia kavereita leikkimään, kahvittelemaan, puistoilemaan, uimaan, kyläilemään, mitä vain! Olen nyt loppukesän vielä lomalla lasten kanssa, joten olis kiva saada vähän seuraa. :) Itse olen tosi sosiaalinen ja tykkään...
  2. A

    Miten erosta eteenpäin?

    Kiitos vastauksista. Se tässä erossa pahinta onkin kun se tuli niin puskista ja kun mitään riitoja tai muutakaan ei ole ollut, mietin sitäkin että tuliko ero sitten just sentakia kun me ei ikinä riidellä. Vaikee kyllä sitä on uskoa mutta en tiedä. Mä vaan en ole sellanen riitelijä ollut...
  3. A

    Miten erosta eteenpäin?

    Otsikossa se kysymys jo tulikin... että mitäs nyt...? Mies ilmoitti viikonloppuna että haluaa eron, ollaan oltu yhdessä kauan,naimisissa vuosi. Kaksi alle kouluikäistä lasta. Kyllähän tässä hilaiseloa on ollut mutta ajattelin sen kuuluvan tähän pikkulapsi aikaan,eikä ollut käynyt mielessä että...
  4. A

    Miten erosta eteenpäin...?

    Otsikossa se kysymys jo tulikin... että mitäs nyt...? Mies ilmoitti viikonloppuna että haluaa eron, ollaan oltu yhdessä kauan,naimisissa vuosi. Kaksi alle kouluikäistä lasta. Kyllähän tässä hilaiseloa on ollut mutta ajattelin sen kuuluvan tähän pikkulapsi aikaan,eikä ollut käynyt mielessä että...
  5. A

    Mielenterveyspalvelut ja lastensuojelu

    Tuossa tilanteessa jos raskaana olevalla on oireita,niin on velvollisuus hoitohenkilökunnalla tehdä ennakoiva lastensuojeluilmoitus,jotta voitaisiin hoitaa äitiä ennen kun vauva syntyy ja siten päästä mahdollisimman hyvään tulokseen. Vaikka lastensuojeluilmoitus tehtäisiin lapsesta tai...
  6. A

    Koira on muuttunut purevaksi hirviöksi..

    se varmaan vaan testaa rajojaan. Nyt vaan tyynen rauhallisesti ja päättäväisesti teet kaikki hoitotoimenpiteet mitä tarvii etkä ainakaan lopeta jos se puree,sillä se oppii siihen et puremalla pääsee pois epämukavasta tilanteesta. tiukka komennus ja hommat hoitoon!
  7. A

    Piti tehdä pentuja koiralla mutta prkl vedin herneen nenään!!

    Ehkä jollain labbiksella ei tarvi luiden näkyä,mutta kyllä jokaikisellä koiralla niiden pitäis tuntua kun kokeilee,ilman kauheeta painamista ja hakemista.....monet labbikset vaan on ihan sairaan lihavia kun niiden "kuuluu" olla sellasia...Hyvin treenattu käyttölinjanen labbis on kaunis ja mun...
  8. A

    Omien pelkojensa vanki

    Kyllä mä varmaan tossa tilanteessa jäisin sinne missä nyt asut ja joko etäsuhde jatkuis,tai sitten ei. En kuitenkaan jättäis sitä omaa ja varmaa tukiverkostoa ja mukavaa ja toimivaa asuinpaikkaa ja lasten hoitopaikkaa kun tulevaisuus miehen luona on noinkin epävarma.
  9. A

    Tampereelta kaveria?

    Hei! Mulla ois 4v tyttö ja 2v poika jotka ois kovasti vailla uusia kavereita, ja itsekkin kaipaisin seuraa! niin lasten kanssa kun ihan aikuisten keskenkin. :) Ois mukavaa joskus saada seuraa vaikka lenkille. Tapaan yleensä iltasin tehdä koirien kans pidemmän lenkin ja se on vähän tylsää...
  10. A

    Tampereelta lenkkiseuraa tms??:)

    Mä voisin lähtee lenkille tai lasten kanssa jonnekkin! meillä on 4v tyttö ja 2v poika. :) asutaan jankassa. Missäs te? Oon 27v ja meil on lisäks kaks koiraa.
  11. A

    Äiti ja lapsikavereita Tampereelta

    Heippa! Täällä ois 27v kahden lapsen (2 ja 4v) äiti joka kaipais vähän seuraa ja uusia kavereita ja lapsetkin kaipais kyllä.... :) Päivät meillä menee vielä kesään asti kotona,illat olen koulussa. Päivisin siis kaivattais kaveria vaikkapa puistoon,kyläileen puolin ja toisin tai vaikka...

Yhteistyössä