Hakutulokset

  1. N

    Suosittele allergialääkäriä pkseudulta!

    Siis.... onko tiedossa/kokemuksia hyvästä allergia/lastenlääkäristä pkseudulla? Hki, Espoo, Vantaa, kaikki käy! Kiitos jo etukäteen vastanneille=)
  2. N

    Päivähoitomaksuista

    Nuo ovatkin aivan eri juttu jos on aihetta siihen hoitoon. Mielestäni sitä hoidontarvetta pitäisikin tarkastella tapauskohtaisesti, ja jättää ne turhat hoidot pois joissa vanhemmat vain laiskuuttaan heivaavat lapsen hoitoon! Lapsi ei varmasti kovinkaan usein tarvitse KOKOPÄIVÄHOITOA jos on vain...
  3. N

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Ultrassa näkyi syke ja yksi lapsosen alku! Mittaa 1,14cm, joka vastaa viikkoja 7+3 (oma lasku 7+4 eli ei paljoa heitä). Kaikki on tällä hetkellä kunnossa :heart:
  4. N

    Suositelkaas..

    Eikö kukaan niitä käytä?? Ei viittis ihan sokkona ostaa, kun niissä kuulemma on aikamoisia eroja..
  5. N

    Suositelkaas..

    hyvää itseruskettavaa voidetta?????? Tänks =)
  6. N

    allergiatestit...?

    Onko kenelläkään prick ja rast testit näyttäneet "negatiivista", vaikka olisi ollut allergiaa? Meille kaikki testit normaalia (paitsi yleinen atopia arvo) ja nyt sitten vielä avoimeen maitoaltistukseen meno.. Minun dieeteillä (maito,muna, sitr.hed. soija ym. allergisoivat) pojan olo kohentunut...
  7. N

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Tänään ultraan!! Menossa rv 7+4. On ollut jossain puhetta, että ultraan pitäis mennä virtsarakko täynnä/tyhjänä, miten muut ovat menneet?
  8. N

    Päivähoitomaksuista

    En kannata niinkään päivähoitomaksujen korotuksia, jotenkin vain pitäisi uudistaa oikeudenmukaisemmaksi kaikille tämä systeemi. Nykyään lapset laitetaan liian herkästi hoitoon ilman varsinaista hoidon tarvetta, ja vielä kovin pitkiksi ajoiksi. Tämä subjektiivinen päivähoito-oikeus pitäisi...
  9. N

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Tervetuloa kaikki uudet! Ja pahoittelut kaikille, jotka ovat joutuneet kovia kokemaan :hug: Mulla nyt rv 7+0, yksityisellä varhaisultra 7+4 eli kohta!!! Jännittää kovasti, että mitä siellä näkyy. Mies halusi tulla mukaan! Viime viikko töissä oli ihan kamala ,pahoinvointia 24/7, oksennusta ei...
  10. N

    vesirokosta..apua

    voiko vesirokon rakkulat tulla kuinka suuriksi
  11. N

    Onnistuneita IFV-läisiä?

    Hei, eka IVF onnistui. Syntyi suloinen tyttö (nyt 2,5v. uhmaikäinen neiti) Hänellä todettiin heti synnynnäinen sydänvika, joka leikattiin 1 kk iässä. Poika syntyi vuosi sitten luomuna. Ei löytynyt vikaa minusta eikä miehestä.
  12. N

    Lappilaisten CP-lasten vanhemmille oma yhteisö netissä!

    Nyt kaikki lappilaiset cp-lasten vanhemmat vaihtamaan kokemuksia ja ntamaan vertaistukea! Olen perustanut oman suljetun yhteisön: http://groups.msn.com/LapinCP-lapset
  13. N

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Hipu: mulla oli viimeset menkat 6.4 ja olen nyt rv 6+1 eli sulla siis olis tänään 6+0?
  14. N

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Varasin just yksityiselle ajan ultraan, sillon on rv 7+4. Kunta tarjoaa np-ultran viikolla 12, en halua sinne asti odottaa! Viime yön olin töissä ja oli kyllä paha olo. Päivällä heräsin ihan hirveeseen nälkään, mutta mahassa käänsi niin pahasti etten uskaltanut nousta sängystä. Nukuin muutaman...
  15. N

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Lellu1: Mulla kans maha ihan sekaisin. Plussauksesta asti ollut ummetusta, mut nyt syönnin jälkeen jouduin juokseen vessaan, kauhee ripuli :(
  16. N

    APUA! Paha reaktio vesirokkorokotteesta

    Meillä annettiin 1v8kk ikäiselle eikä mitään reaktiota tullut, hetken vain pistokohta punotti. Mutta jos lapsen olo yhtään epäilyttää, niin oikea osoite on lääkäri, ei keskustelupalsta!
  17. N

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Tänä aamuna se tuttu kuvotus taas tuli, mutta kun pakolla söi aamupalaa, niin johan helpotti. Kahvia menisi vielä alas vaikka kuinka paljon, mutta pyrin juomaan vain 2 kuppia päivässä. Väsymys on jotain ihan hirveää, se alkaa heti aamulla kun herää ja loppuu illalla, kun menee nukkuun. Saa...
  18. N

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Päätin, että menen yksityiselle ultraan, sittenhän sen näkee mitä siellä on vai onko mitään... Jos sais ensi viikon perjantaille ajan, silloin olis rv 7+0, voisi jo näkyä sykekin. Aika paljon vaihtelee noi ultraushinnat, lähimmässä isossa kaupungissa 100-150?, pikkukaupungissa 80-100?.
  19. N

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Ja nimimerkki meni väärin, olen siis Niisku en Niiski!!
  20. N

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Mulla nyt rv 5+4 ja oireet vähentyneet. Plussauksen jälkeen oli kuvotusta 24/7, mutta eilen ja tänään ei ole ollut yhtään... Väsyttää kyllä ihan kamalasti ja tissit kipeät, mutta vatsaoloja ei mitään... Luin kyllä, että on hyvin yksilöllistä tuo oireilu, jollain saattaa kestää viikon, jollain...

Yhteistyössä