Hakutulokset

  1. P

    The ketju

    Sori Sangria nätti silimä mutta joun mennä paukuttelehen helemoja toisaalle, poikaset huutaa sapuskaa =) palaan astialle luultavasti myöh.tänään....:kiss:
  2. P

    The ketju

    Onko Ariesta näkyny? Kertokaahan terkkuja jos se täälä pölähtää :D
  3. P

    The ketju

    Paukutellahanko helemoja :xmas:
  4. P

    The ketju

    Eipä erikoista, kiirusta pitänyt ja ei oo ollu palstailu mielessä aikoihin: / Oon mä käyny kurkkaan välillä mutta ei oo ollu virtaa alkaa höpöttelemään...se on tää arki vieny niin mennessään ja töitä on enemmän kuin ehtis tekehen...
  5. P

    The ketju

    se oli joskus 1800-luvun puolella mutta täsä ollahan ny :D
  6. P

    The ketju

    Päivää :rolleyes: (olen elossa vaikka tuskin mua on kaivattukkaan.....:ashamed:)
  7. P

    Mielipiteitä parfyymistä Chanel no. 5? Minkä hintaista on?

    en tykkää....tulee ylimeikattu ruttunen mummu mieleen kyseisestä "tuoksusta"... Makuasiahan tuokin :)
  8. P

    The ketju

    no mutta tulipa taas annettua oma panos tälle ketjulle :D nyt kamppeet niskaan itelle ja tenaville ja ulos toista viemään kouluun.Mukavaa päivää kaikille :wave:
  9. P

    The ketju

    Huomenta pölijät :xmas: arska paistaa ja mittari näyttää -16 astetta......:cool: ja kohta on pääsiäinen...mistä minä mitään pajunkissoja löydän lasten trullihommiin tämmösillä ilmoilla : / no onhan tässä pari viikkoa aikaa ilmaankin tapahtua lämpenemistä.....
  10. P

    The ketju

    kaveri saapui joten poistun kahvin keittoon :wave:
  11. P

    The ketju

    onpa lystiä :kiss:
  12. P

    The ketju

    mää oon pihalla ku lumiukko kaikesta täällä tapahtuvasta :xmas:
  13. P

    The ketju

    Naapurin pihalla on valkoinen oksettavan ruma patsas...poikaseni tokas, että "äiti, miten tuo jeesus tuonne on menny"....:D no joo....se oli oikeesti hauskan kuulonen kun sen tokas :ashamed:
  14. P

    The ketju

    jaaha....:xmas:
  15. P

    The ketju

    Huomenta :rolleyes: pikaset näin aamuun....pitempi sessio tuossa aamupäivällä :rolleyes: nyt poikaa kouluun viemään....:wave:olen selkä parin tunnin päästä...
  16. P

    The ketju

    Oliko tämä teille kolmas lapsi? Onpa ihanaa....pikkasen nostaa vauvakuume päätään mutta ei....ei enään :D
  17. P

    The ketju

    Ihanaa, onnea kovasti :heart: Millonkas tämä meijän poikanen syntyy :popcorn:
  18. P

    The ketju

    Hyvää kuuluupi:D työt, tenavat ja treenit vie kaiken ajan enkä mie joua täälä enää kuppaileen niin usiasti ku haluaisin :ashamed: OOTTAAKO METUKAN MURU VAAVIA :O=)????mää luulin että se oli vitsi kun jotain sen suuntasta aiemmin käsitin....:heart:
  19. P

    The ketju

    Heippa pitkästä aikaa :wave:
  20. P

    Kumpi kuumempi: Krista Kosonen vai Iina Kuustonen?

    Kumpikin kauniita mutta käännyn Iiinan puolelle (ite en kyllä muistuta kumpaakaan). :D

Yhteistyössä