The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja *PimiäSilimä*;28662210:
Sori Sangria nätti silimä mutta joun mennä paukuttelehen helemoja toisaalle, poikaset huutaa sapuskaa =) palaan astialle luultavasti myöh.tänään....:kiss:
Hepodei ja tuutki sit myöhemmi niitte helmojes kans takas :p
 
Sangria
Tekis mieli vetästä hiukset jollain repäisevällä värillä mut oon pelkuri, sit jos ei olekkaan hyvä ni huonompi juttu :D siskolla sellaset jännät punertavat vähän ruosteenväriset hiukset ja sopii älyttömän hyvin sille. Joku sovellus ois kiva missä vois kokeilla eri värejä ja katsoa miltä näyttää. Sellaisia vissiin on mut en mä kuiteskaan saa sitä toimimaan.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tekis mieli vetästä hiukset jollain repäisevällä värillä mut oon pelkuri, sit jos ei olekkaan hyvä ni huonompi juttu :D siskolla sellaset jännät punertavat vähän ruosteenväriset hiukset ja sopii älyttömän hyvin sille. Joku sovellus ois kiva missä vois kokeilla eri värejä ja katsoa miltä näyttää. Sellaisia vissiin on mut en mä kuiteskaan saa sitä toimimaan.
uskon että sopis sulle kans aivan erinomaisesti

ei sillä että orggisvärissä olis vikaa
 
no sanoppa muuta, mun vaimo lähtee lasten kanssa reissuun ja ne yöpyy eri hotelleissa

mua ja esikoistamme ei huolittu mukaan :(
Tyhmää! :|

Mä taas jätän kaikki rakkaat lapsoset hoitoon viikonlopuksi,että saan nauttia. :p Ja kait mää sitte jossaki välissä käyn katsastamassa josko löytäs itelle jotain kivaa asustetta ja kenkiä :rolleyes:

Ajattelin josko sitä sit tulevaisuudessakin tähtäis silleen,et vähintään kerran vuodes pääsis viettää hotellille viikonloppua :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä