The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
minä,
Krista Siegfrids esiintyy sunnuntaina 7. heinäkuuta Britannian Big Brotherin suorassa lähetyksessä.

- He ottivat yhteyttä minuun kaksi viikkoa sitten ja sanoivat haluavansa minut esiintymään suoraan lähetykseen. He ovat hoitaneet minulle lennot ja kaiken valmiiksi, joten se on London calling! Krista sanoo innoissaan Clashin klassikkokappaletta lainaten.

Krista esittää Emma Willisin emännöimässä suorassa Big Brother -show'ssa euroviisuista tutun kappaleensa Marry Me. Hän esiintyy ohjelmassa yksin, ilman euroviisuista tuttuja taustatanssijoitaan.
 
kahvikirahvi
Ovela pp :D

Niin sillä epäilen Nukkumaijaa moisesta, kun tuolta kadulta kuului niin iloisia ääniä aiemmin, ja tässä lähellä on suosittu pussikalja-nurmikko.
Yllättävän ovela joo, istuin pihakeinussa juomassa olutta, käänsin katseeni kahdeksi sekunniksi, ja sitten oli loiskis, saippuakuplat mun kaljassa ja sylissä :D Kaikkee noi mukelot vaan keksii.

Mut kai mää lähen koittaan tulisko sen maijan mies vaikka kostoksi tänne. Öötä mytis :kiss:
 
IhanaValo
Huomenta!

Peesaan kyl Mythistä tuossa että kun nukutaan niin silloin nukutaan, ilman mitään iho- tai mitään ylimääräkontakteja..:) Jonkin aikaa voi joskus illalla kainalossa viipyillä mut nukahtaa siihen en osaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jos laitan tuonne jotain myyntiin ja joku ostaa niin rahat menee poliitikoille :)

Kirpputori - suomenmaa-tavaraporssi.sivuviidakko.fi
Säännöt
Kun Keskustakirppiksen myyjä on vahvistanut ostajalle kaupan, niin ostettava tuote maksetaan Suomen Keskusta rp:n tilille FI10 1572 3000 3621 11
Maksun viestikenttään laitetaan myyjän ja ostettavan tuotteen nimi.
eilisten hovioikeuden ratkaisujen valossa polittiikassa mikään ei ole laitonta
 
neff
huomenta himokselta. Hyvä sää tänään. Aurinkoa ja pilveä ja krapulaisia päljon ympärillä. Itse onneksi säästin tälle päivälle ellen ota vain muutaman. Suihkussa oli hirvee ruuhka ja rutiininomainen salaattiaamupala vaihtui aamupäivään ja ukko tuputtaa grillimättöö. Ei valittamista.
 
kahvikirahvi
Huomentapäivää! MUlla olis ohjelmassa tänään käydä pesasemassa yhden tutun rouvan ikkunat, ja illaksi töihin. Jos selviän ikkunanpesusta inhimillisessä ajassa niin lähen kyllä mp.n ja jälkeläisen kanssa uimarannalle :)
 
Huomentapäivää! MUlla olis ohjelmassa tänään käydä pesasemassa yhden tutun rouvan ikkunat, ja illaksi töihin. Jos selviän ikkunanpesusta inhimillisessä ajassa niin lähen kyllä mp.n ja jälkeläisen kanssa uimarannalle :)
huomenta :flower:

meiilä raitistu kelit jo siinä määrin että jos menee uimarannalle niin on syytä varata lujasti sääskiöljyä eikä aurinkorasvalle ole mitään käyttöä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä