The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28144754:
Kyllä se halailu jossain vaiheessa helpottaa :hug:

Sä voit tulla meillekin siivoomaan, keittelen sulle sitte teet "palkaksi" ja saatan jopa tehä ruokaaki :p
No se jo kerran loppu ja edellispäivänä tuli takas :mad: Mut ei se haittaa :heart:

Joo kuulostaa hyvältä tarjoukselta :p
 
Ois kauheen kiva jos tuo auto ei ois syväjäässä eikä siihe tarttis olla koko aika lisäämässä sitä perkeleen jäähdytysnestettä!! :mad: Piti "äkkiä" kipasta hakemaan kissan hiekkaa/ruokaa mut millä vitsillä jos ei skarpallakaan saa autoa jäästä pois.. Siellä se ny prutkuttaa ja mä joudun oooodottamaan.. I hate this!
 
Alkuperäinen kirjoittaja *PimiäSilimä*;28145024:
Oliko tämä teille kolmas lapsi? Onpa ihanaa....pikkasen nostaa vauvakuume päätään mutta ei....ei enään :D
Kauhee vauvakuume täälläkin ja varsinkin vauvamahakuume, sisko kun oottaa kaksosia ja merkit on vähän sellasia, että tässä lähiaikoina ne maailmaan tulla tupsahtaa, niin kyllähän tässä tulee itellekin vauva-ajat mieleen, onneks nuo pojat muistuttaa mua tasasin väliajoin siitä, miksi en halua enää lapsia :D
 


kahvia ennen töihin lähtemistä, tai on siihen nyt vielä noin tunti aikaa :)

täällä oli aamulla noin -20, nyt jotain -10
Täälläkin on aika kylmä vielä, en oo käyny ees mittaria vilasemassa, kun en kokenu tarpeelliseksi asiaksi :D Tässä mä edelleen jumitan, saamatta aikaseksi mitään. Josko sitte iltapäivää kohden tästä vielä piristyis..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä