Hakutulokset

  1. T

    Clomittaret 2014

    Se ois sitten kp 1. :( Ei tuottanut ensimmäinen clomikierto tulosta. Nyt pohdin aloittaisinko uuden clomikierron perään vai pitäisinkö tauon. Jotenkin ton clomikierron kanssa stressaa vielä enemmän kuin luomukierrossa tuota ovulaation hyödyntämistä. Oletteko itse syöneet putkeen aina useamman...
  2. T

    Clomittaret 2014

    Siiri84: kiitos tsempeistä! :) oletko muuten kuinka usein testannut ovista per päivä? Olisiko mahdollista että se ovisplussa olisi tullut mutta et saanut sitä vaan kiinni? Joskushan se tosi tumma viiva voi olla hyvin lyhyenkin aikaa (?) korjatkaa jos olen väärässä! :) Ja vielä omasta...
  3. T

    Clomittaret 2014

    Kuumeilija87: kiitos vastauksesta ja lohduttavaa kuulla että muilllakin ollu sama tilanne.. no täytyy jatkaa tikutteluja vielä :) tokihan tämä turhauttaa mutta mikäpä ei näissä lapsettomuusasioissa -.- hyvää viikonloppua kaikille! :)
  4. T

    Clomittaret 2014

    Noniin täällä eletään kp 13:sta ja eilen oli seurantaultra (eka clomikierto siis menossa ja annostus 1x50mg kp 3-7). Ultrassa näkyi selkeä johtofollikkeli jonka pitäisi kuulemma irrota su-ma. Olin jo innoissani kun tulosta tulee ja ovis saatiin näinkin ajoissa tulemaan kun spontaanisti ovuloin...
  5. T

    Clomittaret 2013

    Heippa kaikille! :) Minäkin taidan liittyä tähän ryhmään. Tänään kp 1 ja yrityskierto xx (en ole enää pitkään aikaan laskenut). Yritys aloitettu 10/2011. Tässä kierrossa alkaa clomien syöminen. Vähän jännittää... Minä todennäköisesti ovuloin luomustikin, mutta clomit määrättiin lähinnä...
  6. T

    Pitkään yrittäneet & hoitoihin siirtyneet

    tada: Voi ei,pahoittelut negasta :( Teitä tuntuu elämä nyt koettelevan muutenkin kovasti.. voimia! varmasti kaikki lopulta kääntyy vielä parhain päin vaikka ei nyt tuntuisi siltä <3 Jos sinulla on voimia/halua tulla tonne pidempään yrittäneet-kerhoon mukaan, joka on suljettu keskusteluryhmä...
  7. T

    Pitkään yrittäneet & hoitoihin siirtyneet

    Kaikki halukkaat tähän ketjuun aiemmin osallistuneet (ja miksei uudetkin tulokkaat) pistelkää pyyntöjä tuonne Ambrosian aloittamaan suljettuun ryhmään :) Nähdään siellä! :wave:
  8. T

    Pitkään yrittäneet & hoitoihin siirtyneet

    toivounelma: hyvä kirjoitus sinulla ja monia pointteja joista olen samaa mieltä :) Ambrosia: Jee kiitos! :) nyt on pyyntö lähetetty.... Tänään tuli kirjastosta viesti että "Ei kenenkään äiti"-kirja on nyt saatavilla. Kävin sen kotimatkalla hakemassa niin pääsee nyt viikonloppuna sitä...
  9. T

    Pitkään yrittäneet & hoitoihin siirtyneet

    Ambrosia: tosi kiva juttu, kiitos :)
  10. T

    Pitkään yrittäneet & hoitoihin siirtyneet

    Kiva että ehdottamani suljettu ryhmä saa ainakin jonkin verran kannatusta :) itse en vain sellaista osaa tehdä..osaako joku? :)
  11. T

    Pitkään yrittäneet & hoitoihin siirtyneet

    miukula: Hieno ja pitkä kirjoitus sinulla :) Olen sitä mieltä että tietysti seurassani saa puhua lapsista ja raskauksista ja varsinkin pitkään yrittäneiden ja esimerkiksi hoidossa onnistuneiden parien tarinat antavat mukavasti toivoa :) Lähinnä itseäni ärsyttää näissä keskusteluissa puhtaasti...
  12. T

    Pitkään yrittäneet & hoitoihin siirtyneet

    Ambrosia: Minäkään en mielellään ystävien kanssa juttele mistään raskaus tai lapsiaiheista mutta usein olen näiden keskustelujen keskellä "vasten tahtoani" :/ Mainitsit tuosta suljetusta ryhmästä niin mietin olisiko tässä ketjussa halukkaita muodostamaan jonkun suljetun ryhmän missä...
  13. T

    Pitkään yrittäneet & hoitoihin siirtyneet

    Dana-: tervetuloa mukaan keskusteluun! :) Puhutteko te ystäväpiirissä kuinka paljon lapsista tai raskauksista, jos ystävillänne on esimerkiksi lapsia? Miten koette tällaiset tilanteet ja keskustelut? Itsellä tietyssä ystäväpiirissä on usein puheenaiheena lapset, sillä tähän ystäväpiiriin...
  14. T

    Pitkään yrittäneet & hoitoihin siirtyneet

    Joo minusta nuo vauvaa vailla ja ihmeet tapahtuvat muille kirjat olivat hyviä mutta erityisesti odotan sitä ei kenenkään äiti- kirjaa. Taitaa olla melko suosittu kun itse olen jo jonkin aikaa jonottanut. Rankkoja lukukokemuksiahan nuo ovat mutta samalla ihana huomata että tunteet joita...
  15. T

    Pitkään yrittäneet & hoitoihin siirtyneet

    miss_piggy: Tervetuloa joukkoon! :)
  16. T

    Pitkään yrittäneet & hoitoihin siirtyneet

    Evangelina: Tsempit täältä piinailuun! :) Ambrosia: Hienoa että saatte aloitettua pistokset! :) kyllä se pistäminen varmasti alkaa sujua kun saa ensimmäisen kerran pistettyä tai jos tuntuu ettei itse pysty pistämään niin pyydät vaikka miestä :) ON: Olen ollut jotenkin ihan maassa muutaman...
  17. T

    Pitkään yrittäneet & hoitoihin siirtyneet

    Ansku: On kyllä pitkät jonot! ihme touhua... :confused: ON: täällä eletään kiertopäivää 8..aika kuluu niiiin hitaasti.. Oletteko te muuten kertonut kuinka monille läheisille, kuten sukulaisille tai ystäville raskautumisyrityksestä ja millaiset fiilikset teillä on kun tärppiä ei ole...
  18. T

    Pitkään yrittäneet & hoitoihin siirtyneet

    Pahoittelut miukulalle! :hug: itsekin olen kuullut että nuo clearbluen plussatestit on antanut joillekin vääriä plussia tai hämääviä haamuja :( inhottavaa.. Mutta jos jotain hyvää haluaa kierrosta löytää niin itsestään tapahtunut ovis :) itsellä meneillään kp. 4.. Ties kuin pitkä kierto tästä...
  19. T

    Pitkään yrittäneet & hoitoihin siirtyneet

    Grill: tervetuloa joukkoon! :) äkkiä tähän porukkaan pääsee mukaan :) Meillä on näköjään melkein saman aikaa yritystä takana (meillä 10/2011 lähtien) ja meillä vasta tutkimukset alkamassa...
  20. T

    Clomittaret 2012

    Ajattelin tulla kurkkaamaan tänne clomittarien puolelle tuolta toisesta ketjusta missä olen enemmän pyörinyt. Olisin ollut kiinnostunut tietämään onko täällä ihmisillä kokemusta sellaisesta että clomit olisivat auttaneet myöhäisen oviksen kanssa? Itsellä ovis on tapahtunut kaikissa...

Yhteistyössä