Clomittaret 2012

Tikkerituu oon miettiny kans että sit jos joskus tulee raskaaks niin tuleeko uusi pelko/jännitys tilalle että miten sujuu ja alkuaika varsinkin.Mutta ei sekään tunnu reilulta ettei sit sais olla iloinen ja onnellinen kun plussa tulee:/ Ja jos pystyis niin ei liikaa pelkäis että ehtis olla onnellinenkin:/
Ei kai kaikilla oireita tuu samanlailla ja joskus taas tulee oireita kun ne ei meinaa mitään, joten mistä sitä tietää:)
Voimia alkujännitykseen!

NiQ mä oon ottanu clomin iltasin. Muita oireita ei oo tullu kuin että yöllä oon saattanu herätä ja vähän hikoiluttanu. Oon kyllä yleisestikin aika herkkis jne, mutta esim kiukkuuntumista en oo huomannu (ainakaan ite:D )

Ja kyllä kai se ovis pitää aina mitata vaikka seurantaultrasta saakin sen about arvion että millon irtoo jos irtoo. Kai se mahollista on ettei ovuloi vaikka follikkeli hyvän kokonen (irtoo kai 18-20mm kokosena).
Mutta täällä varmaan moni muu osaa kertoa paremmin, nää on mun alkutietoja kun vasta 2. clomikierto meneillään.
 
Pettunia kiitos kysymästä että mitä kuuluu. :D Mun kohdalla voi jännätä ainoastaan sitä että kuinka pitkä kierto tulee. Lista pitää paikkaansa mun kohdalla. Täällä eletään tosiaan kp 43:sta. :/ Menkat ei alkanyt Teroluteilla ja raskaana en voi olla. Nyt on syöty 10 päivää Primolutia (tänään viimeinen). Odotellaan että josko menkat nyt alkaisi.

Saatiin kromosomikokeiden tulokset ja niissä oli hyviä uutisia. Kaikki kunnossa molemilla. Keskenmenoihin ei syy löydy ainakaan meidän kromosomeista :) Hyytymistekijät multa tutkitaan vasta marraskuussa kun km:sta on tarpeeksi pitkä aika.

Ihan arvoitukseksi jää se että millainen kierto on seuraava. Eikä olla puhuttu että yritetäänkö luomusti siinä kierrossa vai ei. Hoidothan alkanee vasta seuraavan kierron jälkeen. Ja se menee varmaan joulukuulle kun tämä kierto näin venyi.

Tsempit kaikille joilla on ovispäivät meneillää ja muille piinailijoille plussatuulia!
 


tiistai 30.10





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


Töpöhäntä...... kp68/28............... yv3.......................... 4.clomikierto
Toivounelma.........kp46/28-32...........Ya 5/09...............tutkimustauko
Slartibart.............kp31/30............ yk 2/ya3/2012............clomit + terot
Amalia89.......... kp31/28............ ..ya11/10................ 6.clomi+primo
PikkuJellona........kp30/28...............ya9/10..........5. clomi + ovitrelle
another.............kp26/32-53...........yk9/ya1/11.......................6.clomi
Hydrangea........kp25/26...............yk9..............terot, anazol yk10:ssä
Ambrosia85.........kp23/26-32.........ya10/10/yk22.................tauko
Pettunia.............kp18/28-35....ya11/10....1. Gonal-f+ovitrelle+luget
Sarppa-71.........kp18/28-30...... ya 04/2011......................tauko
luna_82.......kp13/~34...................ya 03/2012........................2. clomi
Pamsku..............kp12/17-52..............yk13.....................5.clomi
10kaks...............kp11/42...............yk7..............................6.clomi
skorppari82.........kp9/??..............yv1,5.............................3.femar

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86,
toiveuni83, Ansku83, rimpatti, DjaP, nellustiina


Piinailijat
Hydrangea dpo 10
Amalia89 dpo 10
Ambrosia85 dpo 6
Pettunia dpo 5


Ghostbusters



PLUSSANNEET

lokakuu:
Linneat....15.10.....kp30/?......ya 09/2011......3.clomi+metut+terot
Lilleri82.... 22.10.....kp 37/30-35......... ya 01/12...........tauko
Tikkerituu..26.10..kp31/31-37..ya08/11..1. clomi+ menopur+ luget

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi
0emppu0...30.9.....kp31/25-50.... yk 8, ya 12/2011....3.clomi+metut
Sanzu...30.9.....kp43/28-42.............4.femar

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Tikkerituu)

 
Viimeksi muokattu:
Heipsan vaan kaikille!

Mulle voipi päivittää sunnuntaille kp10/14-52 yk13 ja 5.clomi Eli aukkari aloitti uuden kierron ja sekin kierto loppui reilu viikko sitten..
Maanantaina meillä on folliultra (söin nyt clomeja 100mg/pvä) ja sitten mahdollisesti inssi. Jännittää. masentaa. Ahdistaa.
Siinä on tämän hetkisiä tuntemuksia. Oon ollu niin alamaissa, että en pysty nukkumaan, en syömään enkä käymään töissä. Anoppi sai vauvan viikko sitten ja mulla on mun maailma romahtanut, vaikka vauva on maailman ihanin jne.
En oo siis jaksanu palstaillakaan...

Anoppi pyys mua ajattelemattaan lajittelemaan vauvan vaatteita ja työntämään vauvaansa vaunuissa, ottamaan siitä valokuvia ja tekemään ifolorkirjaa. Mä oon menny ihan rikki ja voimattomaksi.
Tänään asdiasta puhuin hälle, kun alko vituttaa, ko mun antamat lahjatutit meni 16 vuotiaan pojan suuhun (ja mä niin jännitin niiden tuttien antamista ja mietin, että pitäskö ne säästää omalle vauvalle).. Eikä anoppi ees pyytäny anteeks!
Sano vaan, että hän ei ajatellu, että mä jotenki loukkaantuisin siitä.. ei hän voinu muka tietää, että tuttiasia oli mulle iso juttu. Luulis nyt tajuavan, että mikä vaan vauvaan liittyvä on mulle vähän epämiellyttävän makuista.. Paitsi itsessään se vauva.

Mä en ymmärrä, miten te jaksatte olla niin pirteitä? Voitteko opettaa mutkin siihen jälleen? En jaksa olla enää surullinen.....
 
Heipä hei! Kovasti onnea plussanneille! :) Ja halauksia sitä tarvitseville.

Pamsku ymmärrän täysin, että tuo tuntuu pahalta, kai se on jotenkin niin, että pienten lasten äidit eivät voi vaan ymmärtää miltä itsestä tuntuu katsoa sivusta toisen onnea, samalla kun itse sydämensä pohjasta toivoisi kokevansa saman onnen vielä joskus.

Ajattelin tulla kertomaan omia kuulumisia: Eli täällä mennään rv 20+5, uskomatonta, että puoliväli ylitetty. Pelko perseessä silti edelleen päivittäin. Huomaan vessaan mennessäni katsovani nopeasti, ettei vain olisi tullut verta. Muutenkin hätkähdän joka vatsavihlaisua. :( Kaikki on sujunut hyvin, joten syytä pelkoon ei pitäisi olla. Ensi viikolla rakenneultra, sitä olen viikkoja stressannut.

Mutta tänne toivon plussatuulia oikein valtavasti! Käyn edelleen päivittäin lukemassa teidän kuulumisia. :)

Minttu ja kääpiö 20+5
 
Pamsku toivottavasti folliultra menee super hyvin ja inssi täydellisesti! Ja se oli tosi hyvä että kerroit anopilles tuntemuksistas. Koska jotkut ei vaan ymmärrä tai osaa laittaa itseään toisen osaan ilman että asiasta sanoo:/
Itellä on välillä pirteempi olo ja välillä kun pessimistisempi. Oottaminen on vaikeinta, nytkin heti helpottaa kun tietää että parin päivän päästä on seurantaultra, eli että jotain tapahtuu ja asiassa pääsee meneen eteenpäin, vaikkei tuloksista tiedäkään:/
Ja sit ennen mua ei ikinä haitannu ne kysymykset että no millos te hankitte lapsia jne, koska pystyin vaan sanomaan että ei vielä olla ajateltu jne. Mutta nyt kun sitä kysytään niin on vaikeempaa. En oo kertonu yrittämisestä kuin siskolleni ja yhdelle ystävälle. Ehkä jos jotkut alkaa ahistaan kysymyksillään että eikö ois jo aika, niin on pakko sanoa että kuule kyllä sitä yritetään.
Ja vaikka sitä oiskin ihan supersupersuper onnellinen toisten puolesta, niin silti se pikkuisen kirpaisee kun itse ei tiedä milloin sen onnen itse saa kokea:/

Mä sain kesällä kummitädiltä froteisen bodyn joka on alunperin ollut mun kun olin vauva ja se on sen jälkeen kiertäny suvun vauvoja läpi:) Täti anto sen mulle että tulee alkuperäiselle omistajalleen. Se on supersuloinen:)
Oon huomannu että oon sitä nyt aina välillä katellu ja miettiny että saankohan joskus pistää sen oman vauvan päälle
:confused:

Mussa on joku semmonen vika etten oo ikinä tuntenu semmosta vauvakuumetta mitä monet mun ystävät. Mutta aina oon kuitenkin aatellu että lapsia joskus tahdon. Nyt kun ikää on 30v niin aateltiin että ei kannata ootella, ja tässähän se nähdään että ei kannattunutkaan. Ja nyt alkaa se kuumekin heräillä kun sitä herättelee pelko että millonhan onnistuu:/

Koitan piristää itteeni muilla asioilla, esim. pitäs suunnitella häitä ja ulkomaan matkaa jne:) Mutta joo, kyllähän tää vauvatoive kokoajan mielessä pyörii, turha muuta on väittää:)

Kivaa sunnuntai-iltaa!
 
Paljon onnea plussanneille, ihana huomata että parin päivän tauon jälkeen tähän pinoon on saatu niitä useampia. :)

Mulle voi päivittää nyt sunnuntaille kp1/28-30, yk3. Yllätys ei ole suuri, ovista en bongannut ja pupuilutkaan ei tuntunu osuvan kohdilleen. Jos tässä kierrossa sitten. Päätin omatoimisesti jättää Terot pois ja jatkaa pelkillä clomeilla. Pelkään terojen sotkevan ovulaation, katsotaan tuleeko seuraavia menkkoja sit ollenkaan. :D
 
Onpas täällä tapahtunut! :D

Aivan mielettömästi onnea plussanneille ja oviksen bonganneille! :heart:

Pamsku: Minä en ainakaan jaksa olla pirteä.. ehkä teksti kuulostaa usein siltä, mutta kyllä täällä jokaisen sydänalaa revitään jatkuvasti. Jokainen vauvauutinen sattuu. Vaikka vauvat ihania ovatkin.
Multa kysyi työkaveri viime viikolla kovaan ääneen, että "jokos on vauva tulossa, kun taloakin rakennatte ja olette juuri naimisiinkin menneet". Tuijotin vain häntä sen näköisenä, että nyt kannattaisi olla hiljaa.. Eikä mitä, mies vain yltyi nauramaan ja selittämään, että kyllä tälläistä voi jo nykyään naiselta kysyä.. Ja aina vain jankutti, että no jokojoko.
Kyyneleet alkoi virtaamaan silmissä, jatkoin tuijottamista ja tuumasin vain, että kannattaisi pikkusen miettiä mitä suustaan päästää.. sitä saattaa osua aika perkeleen kipeään paikkaan.
Hiljeni koko toimisto sen jälkeen.

Mulla on menossa kp29. Pistin kp12 Ovitrellen ja kaiken järjen mukaan menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen. Toki ne nyt tietysti alkaa sitten joskus huomenna niin, että seuraava kp 12 osuu viikonlopulle eikä taaskaan päästä inssiin.
Olen vain ihmetellyt tätä aivan mieletöntä naaman kukkimista. Jos olen raskaana niin merkittäköön se ensimmäiseksi raskausoireeksi :D
Mutta enhän mä raskaana ole. Ei sellaista uskalla ääneen sanoa.. :/
 
Ja sittenhän ne helkkarin menkat alkoivat heti.
Eli mulle voi joku kiltti ihana päivittää tänään kp1 ja tästä ollaan matkalla Clomien ja luultavasti Pregnylin avustuksella kohti ensimmäistä inssiä. Käskivät kiertopäiväksi 10 varata lääkäriajan.
 
Ensinnäkin huikeat onnittelut plussista Lilleri ja Tikkerituu!! Ihania uutisia :heart: Toivotaan, että kaikki menee hyvin. Itse ainakin pelkään sitä keskenmenoa aika hysteerisesti, mulla olis naistenpolilla ultra 8.11, mutta malttamattomana varattiin miehen kanssa ultra myös tämän viikon torstaille, vaikka luultavasti tulee vaan tehtyä itselleen karhunpalvelus, jos sitä sykettä ei vielä näykään.. Omien laskujen mukaan nyt olis joku rv 5+6 tai 6+0. Mutta vaikea sanoa, kun ovulaation ajankohtaa en tiedä.
Mullakaan ei ole mitään oireita. Siis rinnat on turvonneet ja kipeät, välillä vähän närästää, mutta muuten ei yhtään mitään tuntemuksia.

PikkuJellona harmi, että ne menkat sieltä tuli. Luin ekan viestisi ja ehdin jo ajatella, että saadaanko jälleen uusi plussa, mutta sitten olikin perässä heti toinen viesti : / Ei muuta kuin paljon tsemppiä kohti inssiä!

Pamsku ymmärrän hyvin sun tunteita. Mä en todellakaan ole ollut pirteä tämän lapsenteon ja lääkehoitojen aikana. Päinvastoin, välillä on ollut todella synkkiä tuntemuksia ja katkeruutta/surua. Koita jaksaa :hug:
 
Kiitos onnitteluista ja onnea teille muillekin plussanneille! :heart:
mulle voi laittaa vielä tuohon että plussasin kp 37/30-35 ya 01/12
Olen siirtynyt tuonne odotuspuolelle, perjantaina ois varhaisultra ja km pelko ihan järkyttävä! (viime vuoden tm/km jälkeen...)
Paljon plussia teille!
Terv. Lilleri ja Ylläri
 
Pamsku, jaksamista. :hug: En mäkään jaksa olla aina niin pirteä, eikä sitä tarvikaan olla.

PikkuJellona, pahoittelut uudesta kierrosta. :hug:

ON: Tänään kp 24 ja dpo 9. Näyttää siltä, että tästä kierrosta tulee sen yli 24 päivää ja saan sitten aloittaa anazolit vihdoin ens kierrossa, jes! Mahassa koko ajan menkkamaisia tuntemuksia ja välillä täytyy käydä tarkistamassa, että eikai se täti vaan jo kurvannut kylään. Toistaiseksi ei ainakaa vielä vuotoa. Tekis jo kovasti mieli testata. Erityisiä oloja ei kyllä vielä ole muita kun noi mahan nippailut ja menkkamaiset tuntemukset, mutta nehän voi hyvinkin liittyä lähestyviin menkkoihin. Uskaltaiskohan sitä jo ylihuomenna dpo 11 testata? Entä jos CB:n testi näyttikin virheellisesti ovisplussaa ja joudun lopulta ne terot ottaan, kun lämmöt ei oo koholla?
 
Huh PikkuJellona, mulle tuli ihan tippa linssiin, kun luin tapausta työpaikallasi. Siis niin törkeetä. Mutta hoitelit hienosti homman ja sait luun kurkkuun puhujalle. Harmi vain, että se tarkoitti, että jouduit avaamaan itsesi muille. Niin kurjaa.

Hydrangea, mulla sama juttu tässä kierrossa, lämmöt ei ole nousseet. Voi rähmä. Mielen vetää matalaksi, vaikka sitä yrittää repiä toivonrippeitä jostain.

Harmi Slartibart, että jouduit sinäkin uuteen kiertoon. Tsemppiä siihen. Jospa kolmas kerta toden sanois.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(

Hydrangea tuo sun kirjoitus oli kuin mun näppikseltä! Menkkamaista jomotusta, lämmöt ei oo nousseet ja sitä vaan miettii vieläkin et olikohan se nyt sittenkään oikee o-plussa ja joutuuko kuitenkin käynnistämään jossain vaiheessa vuodon et "pääsee" uuteen kiertoon : /
 
Ajattelin tulla kurkkaamaan tänne clomittarien puolelle tuolta toisesta ketjusta missä olen enemmän pyörinyt. Olisin ollut kiinnostunut tietämään onko täällä ihmisillä kokemusta sellaisesta että clomit olisivat auttaneet myöhäisen oviksen kanssa? Itsellä ovis on tapahtunut kaikissa yrityskierroissa hyvin myöhään, kuten pahimmillaan kp 37 (!) ja "parhaimmillaan" kp 17, mutta tärppiä ei vaan tule (vuosi yritystä takana)... Olen oviksen jonkusen kerran tikuttanut ja kivuista mielestäni sen tunnistan. Me olemme siis vasta menossa tutkimuksiin, mutta ihan vain mielenkiinnosta kyselen kun täällä varmasti ainakin ihmisillä on noista clomeista kokemusta. Olen kiitollinen jos joku jaksaa vastailla... :)

Onnittelut plussanneille ja kovasti tsemppiä myös muiden plussaamiseen! :)
 
PikkuJellona:
Voi itku miten tahditonta työpaikallasi! Pala nousi kurkkuun, kun mietin tilannettasi :(
Tsemppiä tähän kiertoon ja inssiin!

tiuhti:
Minulla on myöhäinen ovulaatio (jos ovulaatiota on ollenkaan) ja clomit edesauttaa aikaisempaa ovulaatiota.

(.)
Kävin tänään ultrassa. Tähän kiertoon kp15 otetaan Pregnyl käyttöön ja seuraavassa kierrossa 3 x clomi + Pregnyl. Näin mennään luultavasti se kaksi kiertoa ja sitten meillä on yritystauko määrittelemättömän ajan...
 
Pamsku:
Todella kurja ja ikävä tilanne. Uskon, että jo se on lllut todella kova paikka, kun anoppi saa vauvan ja sitten vielä tuollainen ajattelematon käytös.
Ps. Minkä ikäinen anoppisi on?

Unohdin kertoa mun omista folleista. Siellä oli tasan yksi kehittyvä, jonka koko oli "huikeat" 10mm (kp10). Että saa nähdä..
 


tiistai 30.10





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


Töpöhäntä...... kp68/28............... yv3.......................... 4.clomikierto
Toivounelma.........kp46/28-32...........Ya 5/09...............tutkimustauko
Amalia89.......... kp31/28............ ..ya11/10................ 6.clomi+primo
PikkuJellona........kp30/28...............ya9/10..........5. clomi + ovitrelle
another.............kp26/32-53...........yk9/ya1/11.......................6.clomi
Hydrangea........kp25/26...............yk9..............terot, anazol yk10:ssä
Ambrosia85.........kp23/26-32.........ya10/10/yk22.................tauko
Pettunia.............kp18/28-35....ya11/10....1. Gonal-f+ovitrelle+luget
Sarppa-71.........kp18/28-30...... ya 04/2011......................tauko
luna_82.......kp13/~34...................ya 03/2012................2. clomi
Pamsku..............kp12/17-52..............yk13.....................5.clomi
10kaks...............kp11/32...............ya07/11.............6.clomix2+pregnyl
skorppari82.........kp9/??..............yv1,5.............................3.femar
Slartibart.............kp3/28............ yk3/ya3/2012............clomit + terot

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi, Katrina86,
toiveuni83, Ansku83, rimpatti, DjaP, nellustiina


Piinailijat
Hydrangea dpo 10
Amalia89 dpo 10
Ambrosia85 dpo 6
Pettunia dpo 5


Ghostbusters



PLUSSANNEET

lokakuu:
Linneat....15.10.....kp30/?......ya 09/2011......3.clomi+metut+terot
Lilleri82.... 22.10.....kp 37/30-35......... ya 01/12...........tauko
Tikkerituu..26.10..kp31/31-37..ya08/11..1. clomi+ menopur+ luget

syyskuu:
minnams....2.9......kp37/28.....yk13............tauko
Inkeri84....16.9...........?..........?.............5.clomi
0emppu0...30.9.....kp31/25-50.... yk 8, ya 12/2011....3.clomi+metut
Sanzu...30.9.....kp43/28-42.............4.femar

heinäkuu:
Alisa84.........13.6?..kp80/70.........?..........1.clomi
Minttu_89.....8.7....kp34/??..........9..........4.clomi
Raita12.....15.7....kp58/30.....ya8/10.......tauko

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi
JeNski91....18.6....Kp29/27-28 .....?.........4.clomi (Km&Tm :()

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi (km :()
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/09).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl( km:( )

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??......ya12/08.....8.clomi(enkelikaksoset :( )
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Tikkerituu)

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä