Hakutulokset

  1. Albert72

    Lattiakaivo haisee!

    Eikö tuo kloriitti luulis olevan melko tehokas tappamaan kaikki pöpöt.. tosin tuo on kyllä harvinainen ongelma että suihkun jälkeen haisee, yleensähhän se on päinvastoin, eihän normaali lattiakaivo haise vaikka olisi pidempänkin putsaamatta jos vaan käytetään ja silloin tällöin putsataan ...
  2. Albert72

    G.Kenen kaa nussinit?

    tuollainen naispoliisi voisi olla mukavaa seuraa nauttia nuss....... mä tarjoon tietty :D
  3. Albert72

    kysy lähimmältä mieheltä, että pitääkö sen olla..??

    itse itseltäni kysyen... siistitty puska...
  4. Albert72

    on meillä fiksut päättäjät... sivuten tuota bensan hintaa

    ensin luvataan kaikki maan ja taivaan väliltä ja sitten kun valtaan päästään puhutaan aivan päinvastoin ennen vaaleja: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806177811782_uu.shtml Jälkeen vaalien...
  5. Albert72

    kerran tissien niin myöskin pippelien kuvia tänne..

    voihan ongelma jollain tuollainen olla mut tuo kuva on kyllä feikki... joku leikkiny photoshopilla yms. :D
  6. Albert72

    oletko ollut naisen kanssa?

    ;)
  7. Albert72

    mistähän yh-äiti löytää miehen..

    Mä täällä monasti sanonu et se ongelma on sama tälläkin puolella.. ehkä se et juuri yh-isät ja äidit ei oo niitä jotka joka ilta baarissa istuu 7 promillen humalassa odottamassa sitä oikeeta... se on ennemminkin lottovoitto kun kohtaa sen oikeen baarissa.. No netin kautta itsekkin olen tavannut...
  8. Albert72

    mistä voisin kysyä lapsenlikkaa pk-seudun alueella?

    Samaa sanoisin minäkin et kokeile tuolta MLL:ltä niillä on juuri nois isommis kaupungeis ollu vastaavaa toimintaa
  9. Albert72

    Tekkee kyrpee mieli! Onko kohtalo tovereita?! =D

    Ei mulla vaan :/ outo juttu :D
  10. Albert72

    Saako lainaa jos on työtön?

    Kyllä sitä saa, tosin takaajia/takauksia luultavasti vaaditaan enempi/katsotaan tarkemmin kuin töissä olevalta kannataa myös kysellä eri pankeiltakin tosin pankit usein helpommin antavat lainaa omalle vakiasiakkaalleen
  11. Albert72

    Yksinhuoltajat tai kaksinhuoltajat PK-seudulta

    täällä on 29v yh-isä 7v tytön asustellaan espoossa. ja olis kiva tutustua. hanska78@hotmail.com :hug:
  12. Albert72

    miks yh isä ei kelpaa.

    kiitos kommenteista jos haluatte jutella tai tutustua niin sähköposti hanska78hotmail@com. pääkaupunki seudulla asustelen ja lapseni on 7v tyttö ja yli 5v oltu kahestaan. lapsen äiti ei lapsesta paljon välitä jos kerran vuodessa ottaa ni hyvä. eli ei paljon ex roiku vieressä. ;)
  13. Albert72

    jälleen yksi uusi yksinodottava

    ei ole kiva tollanen mies. itsekin haluisin lisää lapsia vaik oonki yh-isä mut mä voin tutustua teihin raskaana oleviin ja jos vielä haluatte saada lisää lapsia. koska on kauhea vauvakuume. :hug:
  14. Albert72

    miks yh isä ei kelpaa.

    mitä varten naiset pelkää yh-isiä eikä uskalla tutustua. :ashamed:
  15. Albert72

    yhteishuoltajuus

    minä ainakin mielelläni kantaisin vastuuni lapsestani täysipäiväisesti, mutta ex halusi nimenomaan lähihuoltajuuden itselleen. Olen monesti sanonut hänelle, että jos lapsi muuttaisikin minun luokse, olisi ruokaa, vaatteita jne, mitä ei hänen luonaan tunnu olevan, jos en joka asiaan ota osaa, tai...
  16. Albert72

    Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

    no ei mulla merkitse se lapsien määrä vaan se ihminen ite.. tottakai se tapaamisia ym vaikeuttaa jos on kaikki pieniäkin vielä ja niitä mahdollisuuksia kompastua suhteessa on enemmän.. ja varmasti mietityttää jos toisella monta lasta.. mut niinhän se pitää ollakkin et parempi valmistautua ja...
  17. Albert72

    Yksinäinen

    no minäkin lisään tänne mailiosotteen.. eli täällä vuosimallia -72 kahen tytön lähi-isä etelä-pohjanmaan/pirkanmaan alueelta.. jätetään alote teille eli en rupee ketään kiusaamaan tahtomattaan :) albert72(at)suomi24.fi<br><br>
  18. Albert72

    Miks yh-äiti ei kelpaa....

    mulla myös löytyy profiilista maili jos joku haluaa kirjotella.. =) no ilmeisesti ei aina profiiliin pääse joten maili tässä albert72(ät)suomi24(piste)fi<br><br>
  19. Albert72

    hyvin pärjäävät yh:t

    \ lähi-isäpä minä
  20. Albert72

    kuinka moni yh hakee seuraa jossain netin palstalla

    tuli tässä mieleen että kuinka moni yh hakee seuraa jossain seuranhakupalstalla... itse pitäny tuolla suomi24:sessa se kun tosiaan kapakassakaan ei huvita istuskella jossa vielä istuvat samat väsyneet naamat ja kotoa tuskin kukaan tulisi hakemaan, varsinkin täällä maalla jossa muutenkin nuo...

Yhteistyössä