Hakutulokset

  1. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Mutta on kuitenkin eri asia nähdä syke ultralla kuin dopplerilla. Vaikka kaikki oli toissa päivänä ultrassa hyvin, mua vain pelottaa koko ajan. Helmitoivo, 12+6
  2. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Heippa! Ultrassa käyty, ja kaikki kunnossa :love:. Laitan tänään viestiä Fb-ryhmästä. Tervetuloa uusille! Maya, sitä laskeskelen ja ihmettelen, että miten viikkoja on nyt 12+6, kun laskettu aika on 8.3.? Itselläni nimittäin la 3.3., ja viikkoja 12+4. Anteeksi, kun kysyn!
  3. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Täällä odotellaan aulassa aikaa. Mekkuli, katsoin, että sinunkin sairaala on OYS, minä olen myös Oulusta. Ja olen myös vuosimallia 81. Laskeutut aikammelin ovat peräkkäisinä päivinä
  4. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Puolitoista tuntia ultraan. Pelottaa!!!
  5. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Edith, Minä olen kehittänyt aivan saman pelon, että ylihuomenna paljastuu ultrassa keskeytynyt keskenmeno. Tämä pelko on aivan hirveää. VAIKKA. Tänään tunsin hentoa, mutta selkeää hipsuttelua. Päivän ja illan mittaan sitten olen alkanut pelätä, että josko vain sittenkin kuvittelin :(
  6. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Mekkuli, mulla myös ultra ylihuomenna. Pelottaa ihan hirveästi! Monelta sulla on ultra? Mulla on onneksi heti aamusta klo 9. Helmitoivo, 12+2
  7. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Täällä myös yksi hengästyjä! Ei voi tehdä juuri mitään, kun jo puuskutan. Kuskaan pyörällä ekaluokkalaistamme kouluun (matkaa neljä kilsaa) ja sain pojalta eilen palautetta, että vajaa kaksivuotias taaperomme olisi leikkimopollaan ennen mua perillä :LOL:. Olen alkanut miettiä, milloin liikkeitä...
  8. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Onnea ihanista ultrakuulumisista <3! Jos kaikki on kunnossa keskiviikkona ultrassa, minäkin laitan viestiä Fb-ryhmästä. Ja tervetuloa uusille!
  9. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Mekkuli, olen täysin samoilla linjoilla kanssasi, etten sano kuin ihan lähimmille lasketun ajan juuri tuon vuoksi, että välttää jokottelut. Mulla on käynnistetty kaikki synnytykset. Ensimmäinen viikolla 41+1 (syntyi 41+3), toinen 38+4 (syntyi 39), kolmas 37+4 (syntyi 38) ja neljäs 36 tasan...
  10. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Meillä lapset ovat syntyneet 10/10, 1/12, 9/13 ja 11/15, eli aika pienillä ikäeroilla. Noista raskauskolmansiksista. Itse asiassa ammattilaiset katsovat toisen kolmanneksen alkavan viikolla 14: "Perinteisesti on totuttu jakamaan raskaus kolmeen 3 kk:sta muodostuvaan jaksoon; ensimmäinen...
  11. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Hei! Minä kävin labrassa tänään, kun viikkoja on 11+5, huomenna olisi ollut viimeinen mahdollinen päivä. Kuusi päivää nt-ultraan. Pelottaa, jännittää. Helmitoivo, 11+5
  12. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Mullakaan ei ole tuntemuksia vatsan alueella, vaikka kaikissa edellisissä raskauksissa on ollut. En kuitenkaan (enää) jaksa olla tästä huolissani, sillä olen kaksi kertaa käynyt ultrassa tässä raskaudessa ja kaikki ollut hyvin, vaikka tuntemuksia ei olekaan. Meillä on nt-ultra 23.päivä, eli yli...
  13. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Louhi, kiitos, jos voit perustaa ryhmän!
  14. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Hei! Minä laitoin viestin tuohon annettuun sähköpostiosoitteeseen, mutta sain takaisin vain herjauksen, ettei osoitetta ole olemassa (n). Lloyd, sun idea on erinomainen!
  15. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Pupiini, olen niin pahoillani puolestasi, sattuu sydämeen <3 Lloyd, Meillä poika painoi syntyessään rv 41+3 3,2 kiloa ja tyttö rv 36+3 3,3 kiloa ;) Tänä aamuna oli tosi huono olo, mutta oli vain kakomista eikä tullut oksennus. Helmitoivo, 9+5
  16. H

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Voi, Pupiini! Olen valtavan surullinen puolestasi <3 Louhi, saa leikkeleitä syödä. Odottavien osastollakin niitä tarjotaan aamupalalla :). Kolme pitkää viikkoa ultraan. Kuinkahan sitä pysyy järjissään. Helmitoivo, 9+1
  17. H

    Maaliskuiset 2018

    Hei ja tervetuloa kaikille uusille! Olen lukenut kuulumisianne säännöllisesti, mutta kirjoittaminen on tuntunut jotenkin vaikealta. Yritän nyt jotain kirjoittaa ja kertoa kuulumisia. Minulla on siis neljä lasta (10/10, 1/12, 9/13 ja 11/15), ja tämä ihmisenalku on viides lapsemme. Kaikki...
  18. H

    Maaliskuiset 2018

    Hei! Tervetuloa uusille! Kirjoitan nyt vain pikaisesti. Tänään käyty ultrassa. Siellä sykki pienen ihmisenalun sydän <3!
  19. H

    Maaliskuiset 2018

    Hei! Olen Louhen kanssa samaa mieltä, että Fb-ryhmään voisi liittyä vasta niskapoimu-ultran jälkeen juuri Louhen mainitsemista syistä. Itse en uskalla vielä näin varhaisessa vaiheessa antaa kasvojani esiin. Tein tänään uuden testin. Tai itse asiassa kaksi: tavallisen ja digitaalisen. Viiva on...
  20. H

    Maaliskuiset 2018

    Hei! Minäkin ilmoittaudun mukaan. Plussasin eilen. Viimeiset kuukautiset olivat 27.5., ja niiden mukaan viikot olisivat 4+6, mutta kierto on minulla aina hieman pidempi, joten todellisuudessa päiviä on jokusen vähemmän. Tämä on viides lapsemme. Edelliset ovat syntyneet 10/10, 1/12, 9/13 ja...

Yhteistyössä