Hakutulokset

  1. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Wiitahepo, mulla on takana yks kaksosraskaus, pojat syntyi lähes kolmekiloisina 35+5 viikolla ja se mahan kantaminen siinä väiheessa alkoi olla tosi hankalaa. Mutta ihan sitä tulin sanomaan että kannattaa hankkia tykivyö . Mulla oli kohdunsuu auki jo 30 viikolla, ( se oli mun kolmas raskaus) ja...
  2. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Hei tonne etusivulle niitä mun tietoja: Eli laskettu 22.9. ja kuudes lapsi ja TYKS Kerroin heti lähimmille ystäville, ja nyt Niskaultran jälkeen olen laittanut lilypien tickerin facebookkiin muutaman kerran, mutta mä kuulun niihin jotka jakaa ihan liikaa kaikkea siellä ja melkeen kukaan ei...
  3. K

    Kohteliaat tavat

    Kyllä. Myös lasten ystävät syö meillä jos ovat ruoka-aikaan paikalla. Joskus se nyppii mutta enimmäkseen se on kivaa =) Syön myös itse surutta ystävieni luona jos olen ruoka aikaan kylässä =D
  4. K

    Pääsiäismenu

    ei varmaan mitään ihmeellistä, ehkä käyn ostamassa kauppahallista lammasta ja harkitsen pienen pachan tekoa, mut muuten ihan normi ruokaa, itelle saatan ostaa mämmiä ja vaniljakastiketta mutta muksut ei tykkää.Meillä ei ole koskaan kauheesti juhlittu pääsiäistä.
  5. K

    Mitä teillä oli

    Eilen oli jauhelihakeittoa joka oli edellispäiväistä, tänään on joko kinkkukiusausta tai kaalipataa, en ole päättänyt vielä kumpaa. Kyselin justiinsa FB:n yksinhuoltaja ryhmässä ihmisiltä samaa koska musta tuntuu että meillä on pyöritty samoissa ruuissa muutama viikko. Vastauksia tuli paljon...
  6. K

    Päivittäistavaraostoksesi

    Kananmunat, maito, voi, peruna, ja porkkana
  7. K

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Hei. Saakos tänne tulla mukaan? Kuudetta odottelen ja laskettu aika 22.9.
  8. K

    Raskaana

    Raskaus on sujunut hyvin, kiitos kysymästä :) Briolla oli aika kivat yhdistelmät noi uudet mutta vaunukoppa oli liian lyhyt.Se sama ongelma on kyllä kaikilla muillakin nykyään. Puolivuotias mahtuu vielä toppavaatteissa mutta vuoden ikäinen ei millään... Mä nukutan mielellään pihalla, ja...
  9. K

    Raskaana

    Jahas, täällä on niin hiljaista että kattellaan joskus myöhemmin jos vaikka jokuolisvastannut. Kävin tuolla mitäs nyt puolella katsomassa ja on niin pahantahtoista ja ilkeää porukkaa että en taida viitsiä enempää lueskella. Tää puoli mikä olis kivampi on liian hiljainen. Lähden siis etsimään...
  10. K

    Sinne meni sekin **tun laskiaisrieha...:(

    Noin ihan mielenkiinnosta, sinä toisen erityislapsen äiti... Eikö lapsesi ihan oikeasti ole koskaan kuullut sinun suuttuvan niin että huudat? Eikö se että joskus äidilläkin menee hermot ole normaalia? Siis aiemmassa viestissäsi kirjoitit näin: Mä en ole ikinä käyttäytynyt häntä kohtaan kuten...
  11. K

    saako lapselle selittää että isä on humalassa ja on juonut kaljaa, kun lapsi hänen käytöstä ihmettelee?

    Eikä voi...siis luottaa äitiinkään. Salliihan äiti tässä tapauksessa lasten nähdä isän "rentoutuneen" parikin päivää putkeen. Aloittajalle, tykkäsin sun viestistä koska siinä oli se kohta missä hoksasit itse miten mies syytää sua lasten pelottelusta vaikka hän on itse se joka juo... Olen...
  12. K

    Onko lapsellasi kallis harrastus?

    Myös juttu lapsesta joka harrastaa metsästystä olis kiva saada ... sen voi aloittaa 12 vuotiaana ja sitä ennenkin on mahdollista mennä metsälle mukaan kun vanhemmat metsästää... Aihe kuumentaa tunteita ihmisissä jotka ei tiedä metsästyksestä mitään.
  13. K

    Pikkukakkoskuume - puolesta ja vastaan?

    Hei rohkeasti vaan :) Mulle tulee tänävuonna 36 vuotta täyteen ja mulla on viisi lasta. Olen myös yksinhuoltaja :) Odotan Kuudetta. Tälle nuorimmalle tulee eri isä kuin noille vanhimmille (pakko kertoa kun se on yleensä asia mitä ihmiset miettii muttei kehtaa kysyä :D ) Se on asenne kysymys...
  14. K

    Raskaana

    17, 16, 13, 13 ja 8 Itse täytän just 36 :) Mut ihana kun vastasit. Mä olen metsästänyt ihan hulluna halpoja kestovaippoja ja vaunuja. Huutonetissä olis vuoden 2001 brio yhdistelmät jotka on kokeiltu, vaan ei käytetty, ihan virheettömiltä näyttää kuvan mukaan ja ne olis vielä suomessa...
  15. K

    Raskaana

    Hei, en löytänyt sellasita ketjua jossa olis odottajia. Laitan siis uuden ketjun. Tarkoitus olis kai vaan höpötellä niitä näitä raskauteen liittyvistä asioista. Niskapoimu ultrasta, rakenne ultrasta, neuvola käynneistä jne.. Mulla itsellä on laskettu aika syyskuun 22. 2013 ja kuudes lapsi...
  16. K

    Rintatulehdus?!?

    Kun vauva imee sitä rintaa yritä samalla painella omilla sormilla niitä kovia kohtia silleen kun kissanpennut tekee kun ne imee. Se auttaa avaamaan sitä tukosta. Lämpö auttaa myös. Mut soita terkkarille.
  17. K

    Tuli mieleen noista UFFin keräyksistä - meneeköhän ne oikeesti sinne..

    Juu, UFF myy parhaat ILMAISEKSI saamistaan vaatteista liikkeissään Suomessa ja huonommat menee myyntiin afrikkaan :/
  18. K

    Äidiksikö vielä?

    Oho, en löydä keskustelusta odotuspuolta ollenkaan, sillon joskus oli laihdutuspuoli ja odotuspuoli jne... Meillä oli ihana pitkä ketju sokeriklubi jossa oli raskausdiabeteksestä "kärsiviä" äitejä ja sivuja oli kertynyt yli 200 :) Sit odotuspuolella oli erikseen ketjut tammimammat helmimammat jne..
  19. K

    Äidiksikö vielä?

    Hei, mulla on ikää 35 ja raskausviikkoja 7+6 Kuudetta odottelen. 5 ekaa on saman isän kanssa ja muutama vuos sitten erottiin. Nyt on elämässä uus mies jolla ei lapsia. Hiukan muakin pelottaa että miten kaiken taas jaksaa, mutta toisaalta uskon siihen että olen nyt rauhallisempi iän myötä...
  20. K

    Entäpä Turku?

    Täällä on yks paljasjalkainen Turkulainen. Mulla on 7 vuotta siitä kun olen täällä viimeeks pyörinyt ja mullakin se oli noi raskaushormoonit jotka sai uudelleen paikalle :)

Yhteistyössä