Hakutulokset

  1. L

    * Heinäkuiset 2016 *

    Niin ja mun tiedot: Lilleri88/11.7/2.lapsi/SatKs. Mä en varmaan täällä hirmuisesti kirjottele, kun mielelläni alotan/kirjotan kunnolla fb:n puolella, on tätä kiirusta sen verran, ni koen sen helpommaksi! Onnittelut kaikille kanssa eläville!
  2. L

    * Heinäkuiset 2016 *

    Hei! Täällä olisi kans yksi heinäkuulainen tulossa! La on 11.7, eli vasta 5+1 mennään. Ennestään löytyy 1v.7kk poika. Ekan neuvolan jo varasin 23.11, sitä ootellaan nyt sitten, josko sit sais alkaan jo odottamaan ekaa ultraa Oisin myös kiinnostunut liittymään fb ryhmään!
  3. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Heku, toi kuulostaa kyllä tosi kurjalta! miten ketään kehtaa? ja vielä kaveri! (niin no mulla on kokemuksia omasta äiteestä, kyllä, mutta äitit ny on äiti). Toivottavasti semmosseet puheet ei nyt ainakaan latistanut sun vauva onnea! Jätä ne puheet omaan arvoonsa! Mirenna pidetään peukut...
  4. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Hei Ralliruutu! mulla on kans kilpparin vajaatoiminta ja koko raskauden ajan ja jo kun alettiin "yrittämään" mä itse säädin lääkitystä, kun lääkärillä ei ollut oikeen mitään ajatusta koko asiaan, katto vaan silloisia arvoja, että hyvät on! mä uskon, että jos en olisi lisännyt lääkitystä en olisi...
  5. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Heips! tervetuloa uusille!! Kultapupu: mä voin kyllä jotenkin kuvitella sen tunteen, jos itse on yrittämällä yrittänyt ja sit toinen vaan hupskeikkaa tostanoin vaan raskautuu! mua jotenki vähän jollain tapaa nolottaa se et me onnistuttiin kertalaakista, just sen takia kun niin monet yrittää...
  6. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Hei! pitkästä aikaa kirjottelen, en ole edes vähään aikaan lukenut juttuja ja sitten kun ei lukenut pariin päivään oli lukemisen alottaminen entistä vaikeempaa, kun arvasi millanen kasa tekstiä on luvassa! ja nyt se ehti venymään kuuteen sivuun asti!! huhuh, mutta mä luen niitä pikkuhiljaa:)...
  7. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    uuuu häät luvassa! oikun ihanaa!! onnea onnea jo nyt!! tänne halutaan sitten kuvia: mä olin tänään neuvolalääkärissä, aikasti kyllä hätäseen, oli vähän epäselvyyttä ajasta, kun mä olin kirjottanut (lopulta kuitenkin oikean) ajan ja neuvolatäti oli kirjottanut ajan tunnin aikasemmaksi. mutta...
  8. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Heips! Oltiin eilen siellä ultrassa=). Oli siis niin ihanaa nähdä toinen! Kätilö sanoi, että kaikki näyttäisi olevan kunnossa, niskan turvotus parhaimmillaan oli 1,6mm. Pää-perä mitta oli reilu 6cm, eli oikeastaan ollaan 3pvää pitemmällä arviota, mutta pitäydytään kuitenkin alkuperäisessä...
  9. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Voi Tiukuliina! Todella ikävä kuulla! Kovasti jaksamista teille!<3 Ihanaa, että monella on ollut kuitenkin hyviä ultra kuulumisia! Kyllä jännittää kun huomenna on eka ultra! Ja ylipäänsä NT! Ei olla kuultu edes sydän ääniä vielä niin kyllä päässä pyörii paljon kaikenlaista! Mitenköhän mahtaa...
  10. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    apua ja tietoa kaipaillaan!!!!! Eli uskallanko voinko mennä kampaajalle värjäyttämään hiukseni? Varasin parin viikon päähän, eli olen silloin 13+2viikolla. tuun kirjoitteleen enempi heti kun ehdin, tämä vaan mietityttää paljon! (Tärkeä asia kun on;D) kiitos kaunis vastaajille!! Lilleri88 ja...
  11. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Voi ei, kyllä sua nyt koetellaan Luppa! Toivotaan, että pian helpottas ja hyvällä tavalla tietenkin!!:heart: työstä ja asumisesta; eli olen myyjä, jotain uutta pitäis keksiä jossain vaiheessa tai ainakin haasteellisempaa=). Me asumme miehen kanssa vielä kaksin vanhassa rintamamiestalossa, jonka...
  12. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Nonniin!! Viikon pitkä odotus palkittu, tänään tuli kirje, aika äitiyspoliklinikalle. Kirjeessä lukee, että varhaisraskauden uä, mutta mielestäni se kyllä on NP ultra, samalla tuli myös tietenkin lähete verikokeisiin. Eli minulle saa päivittää lilleri88 NP ultra 26.9.,. Yemina; huh kun on...
  13. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Täällä ollaan flunssan kourissa, viime yönä hädin tuskin sain nukuttua kun nenä oli niin tukossa:(. Luin naso ratiopharmin ohjeista että ei saa käyttää raskaana. Tänään kuitenkin kun olin lääkärillä, lääkäri sano että saa käyttää. Oletteko te käyttänyt nenäsumutetta raskaana ollessa? ol6...
  14. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Miwwi, täällä on peukut ja isovarpaat pystyssä, että olisikin joku väärä hälytys!!! Uskaltaisinkohan syödä oman puun omenia kuorineen? Jos vaan pesis kunnolla. Lilleri88 ja vaavikka 8+0=)
  15. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Joo kesti vähän et sain oikeen osotteen, mut nyt pitäs toimii=)
  16. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Piristystä päivään: Surprised Kitty (Original) - YouTube Toivottavasti linkki toimii:) Tästä kaikille hyvää mieltä<3
  17. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Neksu; pitääkin pistää mies vääntää ton puhelimen kanssa:) Liikunnasta; olen taas laiskotellut:/, mutta varasin juuri paikan vesijumpasta (aqua zumbaan olen myös varalla). Aattelin et se ois sellast mitä ainaki uskaltas tehä ja olis tehokasta:). Yemina; ootko menos kaupungin...
  18. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    VanillaLady ja Aada78; todella ikävä kuulla:(, mut jos on tarkotus mennä kesken, niin ehkä parempi nyt kuin pal myöhemmin, koko ajan kuitenkin kiintyy enemmän ja tulee todellisemmaksi. Toivotaan, että olette molemmat pian mukana odottamassa<3. Yemina ja Ansku-89; Todella kiva, että tänne on...
  19. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Heips! Olen tässä lueskellut tätä ryhmää jo vähän aikaa ja nyt kun pääsin oikeen koneen ääreen (kännykällä en jostain syystä pysty kirjottaan:( ) ajattelin ilmoittautua! Eli lilleri88/24/ensimmäinen/satKS Tein testin 30.7 kp 30/28, eli laskujen mukaan LA 7.4.2014 <3<3 Tämä pieni on erittäin...
  20. L

    Porilaiset, ekaa odottavat , la huhtikuu/2014 onko muita?:)

    Tein 30.7 +testin, viime menkat alkoi 1.7, eli sen mukaan la 7.4.14. Olisi hienoa kuulla muistakin Porilaisista (ja lähistöltä) tuoreista odottajista:). Olen 24vuotias ja tämä on nyt sitten ensimmäinen raskauteni:) Eka neuvolakäynti on 30.8. 6.8 5+1 <3 :)

Yhteistyössä