Hakutulokset

  1. M

    Terävät vihlaisut???

    Onkos kellään mitää hajua mistä vois johtuu. Mulla siis nyt kp 24/n.30! Tänään ja keskiviikkona on vihlassu oikein kovasti keskeltä alavatsaa. Molemmilla kerroilla se on ollut ihan vaan yks vihlasu, mut sitäki tujumpi. Muuten kyllä molemmin puolin juilii silleen menkat alkaa pian...
  2. M

    APUA... vinkkejä kaivattais!?!?!

    Mistä ihmeestä sais sellasen kipinän ja innon, että jaksais alkaa laihduttaan ja tekeen sellasta elämän muutosta terveelliseen suuntaan. Mulla ois tässä mukana kannettavana sellaset 5-10kg ylimäärästä, ei paha, mut... mut itellä on karsee olo ja vaatteet ei näytä hyvältä. Nyt sitten vielä...
  3. M

    Onko muita fibromyalgiaa sairastavia???

    Tossa otsikossa oikeestaan tuliki jo kaik selväks... heh! Olis kiva kuulla miten muilla menee??? Ja ite oon sit tohon päälle viel aina muutenki kipee!! :( Lasta yritetty yli puoltoista vuotta ilman tulosta, sitäki nyt alettu tutkimaan. Itelläni on 3v. poika edellisestä suhteesta, miehellä ei...
  4. M

    Fibromyalgia ja vauvayritys! Onko muita???

    Mä oon tässä nyt hetken ollut nivelten takia sairaslomalla. Tänään lääkäri totesi sen olevan fibromyalgiaa. Vauvayritystä takana yli puolitoista vuotta. Tuntuu tällä hetkellä, et elämässä ei mikään onnistu ja niin ees päin... Ois kiva tietää, että onko muita???
  5. M

    Kysymys, lapsi sairas!?!?

    Olin juuri tossa aiemmin viikolla lapsen sairastelun vuoksi pois töistä sen 3 päivää minkä saa palkallisesti olla! Olin eilen töissä ja lapsi on edelleen kipeä, nyt taas hiukan kipeämpikin... saanko toiset 3 palkallista poissaolopäivää, koska olin tuossa välissä yhden päivän töissä (ja tänään...
  6. M

    Pikkukakkosta yrittäviä!?!?

    Löytyiskö mesekaveriks kohtalotovereita! Mulla siis o6/05 syntynyt poika ja nyt kakkosta yrittetty reilun vuoden verran tuloksetta! Ois kiva vaihdella kuulumisii ja kokemuksii... ym... ja muutenki jutustella samas tilantees olevan kans!!!??!!!
  7. M

    Minkä pituisia muut 2½ -vuotiaat?

    Olisin kiinnosstunut minkä pituisia kaks ja puolivuotiaita löytyy??? Entäs painot? Meillä on huomenna poitsun kanssa kasvukontrollikäynti neuvolassa, kun kuulemma kasvaa aivan liian nopeasti..
  8. M

    Ilmoittaudun haaveilijoiden joukkoon!!!

    Eli siis lyhyesti! Pikkukakkosta ollaan täs nyt sit vuoden verran kutakuinkin yritetty, mutta tulosta ei tuu... Esikoinen on nyt 2v 7kk. Lääkäri jo käski meitä meneen lapsettomuushoitojonoon (ku endometrioosia löytyy), mut ite en haluu viel antaa periks! Ajattelin nyt ihan ekaks ottaa...
  9. M

    Hip hei kaikille!!!

    Hyvää kesän alkua kaikille!!! :flower: Me nyt sitten meijän poitsun kanssa siirryttiin tänne puolelle!! Viikonloppuna tuli yks vee täyteen...!!! :wave:
  10. M

    Kiinnostaako??

    Kosmetiikkatuotteiden jälleenmyynti??? Olen nyt itse harrastanut kyseistä puolisen vuotta ja olen todennut hyväksi ja mielekkääksi harrastukseksi mistä jää jopa rahaa käteen!! Omaa alkupääomaa ei tarvita... Jos kiinnostus heräsi ota yhteyttä niin kerron lisää!! :wave: mama_84@netti.fi
  11. M

    Kertokaas mulle!?!?!?

    Oon nyt pitkään jo suunnitellut ottavani kuparikierukan... mutta on hieman häirinnyt se, että olen kuullut sen pidentävän ja runsauttavan kuukautisii. On jo ennestään todella runsaat ja kestää 6-8 päivää!!! Nyt ihmiset... kehukaa ja haukkukaa kierukkaa!?!?! Ois kiva kuulla mitä muut ovat siitä...
  12. M

    Raumalaisii??!??!?!!

    :attn: Ite oon raumalainen pienen pojan äiti ja päivät kotona tuntuu välillä ylivoimaisen pitkiltä ja tylsiltä... tuntuu välillä et seinät kaatuis päälle, kun odotetaan isää töistä kotiin!! Onkos muita samassa tilanteessa olevia äiti-ihmisii??? Tai odottajii?? Ois kiva saada uusia ystäviä ja...
  13. M

    Piristystä tarvitaan!!!

    Mesekavereita ois kiva saada toisista äideistä.. Mulla on pieni poika ja päivät kotona tuntuu välillä aivan ylettömän tylsiltä ja pitkiltä, kun ei oo seurana juttukaverii... Jos kiinnostuit laitappa yksityisviestii tulemaan!! :)
  14. M

    Onkos kellekkään käynyt näin???

    :'( Kun tulin raskaaksi moni ystävä niin sanotusti hylkäs, ei vauvamasun seura niin sanotusti kelvannu...?! Ajattelin et ehkä asia korjaantuu, kun se taapero sieltä putkahtaa maailmaan.. Mut olin aivan väärässä!!! Nyt olen monta kaveria köyhempi, kai täytyisi ajatella niin etteivät he olleet...

Yhteistyössä