Onko muita fibromyalgiaa sairastavia???

Tossa otsikossa oikeestaan tuliki jo kaik selväks... heh! Olis kiva kuulla miten muilla menee??? Ja ite oon sit tohon päälle viel aina muutenki kipee!! :(
Lasta yritetty yli puoltoista vuotta ilman tulosta, sitäki nyt alettu tutkimaan. Itelläni on 3v. poika edellisestä suhteesta, miehellä ei ennestään lapsia!
 
Täällä yksi ilmoittautuu! Lääkitystä ei ole voitu aloittaa, koska vielä imetän. Lääkäri varmaan ihmettelee, mihin hävisin, kun piti soitella, kun lopetan imetyksen. Ja tämä keskustelu käytiin maaliskuussa 2007....

KELAn tarjoamaa kuntoutusta olen vähän katsellut, olisikohan hyvä ajatus yrittää hakeutua sinne. Ukko tarttisi kyllä minusta enempi tietoa, koska ei oikeasti tajua, minkälaista on olla.
 
JONSERED Karhunkantaja
On ollut niin kauan, kuin muistan. Siis fibromyalgia, diagnoosikin on kivikaudelta.

Matalapaine on helvettiä, saunan jälkeen on kurjaa ja talvella kamalaa. Mutta tieto siitä, että tämä vain sattuu, eikä aiheuta invalidisoitumista (kuin hetkellisesti pahimpina päivinä) lohduttaa.
 
Vuosi sitten tehty diagnoosi, mutta ilmeisesti jo vuosia tätä sairastanut. Olen sinut asian kanssa nyt ja kun sain lääkkeet niin KAIKKI helpotti, en ollutkaan tulossa hulluksi kun koko elimistö meni sekaisin, se oli upea hetki kun sen oivalsin =) Nyt en jaksa enempää kirjoittaa mutta pistä yytä niin koitan vastailla joskus =)
 

Yhteistyössä