Hakutulokset

  1. P

    Pärstä- ja ym. persekuvat... ettekö ole huolissanne yksityisyydestänne?

    Tätä jaksan ihmetellä täällä, että kasvoin kerrotaan todella todella yksityiskohtaisesti elämästä ja myös lapsien elämästä. Eikö teitä tosiaan huolestuta, että annatte liikaa mahdollisuuksia kaikenmoisille hulluille? Fb on asia erikseen kun se on vielä rajattu yhteisö (itse en kuulu) mutta...
  2. P

    takaisinveto ciraf- ensikirja

    Ajankohtaista, Prisma, Helsinki
  3. P

    TRYPOFOBIA, wohoo, kylmänväreeni hunajakennoa kohtaan sai selityksen.

    Luin juuri iltalehteä ja siellä oli juttu "kammoatko reikiä" eli trypofobia. En ole tosiaan aikaisemmin tiennyt, että sille on oikeesti oma fobiansa, mutta olen aina ihmetellyt kun ihoni nousee kananlihalle kun näen reikäisiä tms kohonysty pintoja, kuten hunajakennot ja joitain vastaavia (ei...
  4. P

    Kontortionisti, mitäs se tarkoittaa. KVG ei auttanut.

    Katsoin juuri talenttia ja siinä oli kontortionisti-tanssija, mies joka taipui sillälailla vaikka mille mutkalle ja nivelet yli. Osaako joku sanoa, mistä tulee tuo kontortionisti sana ja mikä sen lähinnä oleva "suomennos" oli eli mitä se tarkalleen tarkoittaa?
  5. P

    No mutta, uutta verta joukkoon!

    30 vee rajapyykin reiluhkosti ylittänyt "uusi" palstalainen esittäytyy. Oon jo hyvän tovin täällä lukenut, eli siitä asti kun tulin raskaaksi ja nyt vauva on vajaan vuoden. Nyt sitten tuli pakottava tarve rekisteröityä. Moni nimimerkki tullut jo "tutuksi", saa nähdä minkälaisen...

Yhteistyössä