Hakutulokset

  1. Karmini

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Moi! Kyllä tää aika menee ihan sika nopeesti,meidän mini on nyt 4kk <3 ja kääntyy kovasti mahalleen ja hieman liikkuukin vaikka ei sitä taida ihan tietoisesti tehdä :D. kaathy mä vastaan sun kysymykseen vaikka mä en tohon kategoriaan kuulukkaan :D. Mä en oo ottanu mitään pillereitä käyttöön...
  2. Karmini

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Onnea vielä kerran Huvi <3 Meille syntyi tyttö 41+1,niinku hieman sillon aavistelinkin Huvi että lähtö taitaa tulla :)
  3. Karmini

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Meidän tyttö syntyi tiistaina (41+1),maanantaina käytiin svolla tarkistaan tilanne ku vauva oli ollu toosi vaisu koko päivän ja siellä lääkäri teki vähän ronskimman sisätutkimuksen ku olin kahdelle sormelle auki mut muuten oli suht epäkypsä tilanne meneillään. Yöllä heräsin muutamaan todella...
  4. Karmini

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Onnea vauvan saaneille! Meidän tyttö syntyi tiistaina (41+1),maanantaina käytiin svolla tarkistaan tilanne ku vauva oli ollu toosi vaisu koko päivän ja siellä lääkäri teki vähän ronskimman sisätutkimuksen ku olin kahdelle sormelle auki mut muuten oli suht epäkypsä tilanne meneillään. Yöllä...
  5. Karmini

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Huvi vielä kasassa,viikkoja 41+1 (esikoinen synty 41+0)..tänään tosin tullu ekaa kertaa oikein kipeitä supistuksia joten lähtö voi tulla koska tahansa :)
  6. Karmini

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

    Aivan älyttömästi onnea Huvi!!! Nyt miljoonasti tarrasukkia matkaan <3 *40+6*
  7. Karmini

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    40+0 poks! Hiljaseks on menny tämä ketju :/ tsemppiä muille odottajille ja mukavaa arkea vauvautuneille <3
  8. Karmini

    Tammimasut 2015 MEIDÄN KUU

    Putoo jo kärryiltä ketkä kaikki on jakautunu joten kaikille tasapuolisesti onnea! Tänään poksuu 40+0! Nyt aletaan sit jännäämään koska tää suvaitsee ulkoistua,esikoinen synty 41+0 :)
  9. Karmini

    Kenellä clomivauva?

    Täältä löytyy kaksi clomien avulla alkunsa saanutta lasta,eka (nyt 2v 10kk) tärppäs heti ekasta kierrosta (3-7pv) ja toisen kanssa söin 5 kiertoa (3-7pv) ennen tärppiä,nyt menossa rv 39+1
  10. Karmini

    Tammimasut 2015 *joulukuu*

    Onnittelut huhheijaa ja MrsK!! Itellä suunnitelmissa pitää paketti kasassa vielä ens vuoden puolelle..kolotuksia alkaa kyllä olemaan jo aikalailla,välillä kävely on pelkkää lyllertämistä ku nivuset huutaa hoosiannaa..mut eiköhän tää tästä. Miehellä enää onneks 2pv töitä ja sit seuraavan...
  11. Karmini

    Tammimasut 2015 *joulukuu*

    Naaballe onnea pojasta <3 Tombattarelle tsemppiä synnytykseen!
  12. Karmini

    Tammimasut 2015 *joulukuu*

    Tsemppiä tombatar ja naaba! Toivotaan et pienet syntyis pikaiseen eikä kovasti enää homma pitkittyis :) JOuluruokia odotellessa :P Tänään poksuu 38+0!
  13. Karmini

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Onnea moon stars! <3 Tänne ei ihmeitä,jouluruokia odottelen kuin kuuta nousevaa :P anoppilassa pääs jo vähän maisteleen mut ei se riitä..saa nähä paljonko on seuraavaan nlaan tullu painoa :D viime kerralla oli tullu 1kg/vko :ashamed: Tänään poksuu 38+0!
  14. Karmini

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    22.12.2014 : Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta Karmini..............05.01.2015..........c Chiligail..............14.02.2015..........l+mp+p r+l 2.iui mari1980............22.02.2015...........c, oi ievukka...............?........................ ...?.. Seuraavaksi...
  15. Karmini

    Tammimasut 2015 *joulukuu*

    Tsemppiä Naaba! Facen tammiryhmässä on kyllä jo yksi vauva nähnyt päivänvalon :) niin tää aika vaan menee. Itellä vauva on niin lähtökuopissa ku vaan voi olla,välillä tuntuu et sormi olis jo ulkona :P Seuraava nla on 30.12 ja täti eilen meinas et tuun vielä tammikuun puolellakin käymään...
  16. Karmini

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Osu tuttu nimi silmään ja piti tulla onnittelemaan Läitiä,tsemppiä huomiseen ultraan <3
  17. Karmini

    Tammimasut 2015 *joulukuu*

    Mulla yks synnytys takana ja meni niin että sain illalla salkkarit katottua ja sit alko supisteleen säännöllisesti. Pari tuntia kärvistelin kotona ja lähettiin sit sairaalaan,siellä oli tosi nyrpee vastaanotto "ensisynnyttäjän pitäis olla pitempään kotona"..käyrille ja olinkin jo 4cm auki,eli ei...
  18. Karmini

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    moon stars no onpas ne antanu odottamisen aihetta oikein kunnolla,tsemppiä tälle päivälle ja toivotaan et pieni on pian sylissä <3 Neuvola oli eilen ja kaikki ok. Sf-mitta 34cm,painoa tullu 100g/vko, vauva syvällä lähtökuopassa mut ei vielä kiinnittyny. Yllätykseks täällä uudessa paikassa oli...
  19. Karmini

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    moon stars,joko on uutisia?? :) Ai kauhee,mä oon listassa seuraavana :eek: Neuvolat rupee oleen nyt kerta viikkoon,oletettavasti 3-4 kertaa vielä :O,herttinen...tää aika menee kauheeta vauhtia,ei pysy perässä ollenkaan.. Eilen oli neukku ja siellä kaikki ok,RT ollaan eli ei tartte siitä...
  20. Karmini

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    4.12.2014 : Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta moon stars.........27.11.2014........6.c, 1. lapsi Karmini..............05.01.2015..........c Chiligail..............14.02.2015..........l+mp+p r+l 2.iui mari1980............22.02.2015...........c, oi...

Yhteistyössä