Hakutulokset

  1. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tulin vielä kertomaan että menkat alkoi juuri. Ehkäsykapselinlaittokin on varattu 27.1. Kiitos kaikille kuluneesta melkein vuodesta ja tsemppiä kaikille yritykseen.
  2. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Täällä toivotaan että en ole raskaana. Mähän oon ollu koko syksyn jollain tapaa sairas ja päälle on tullu useemman kuukauden kestäneet nivelkivut. Lääkäri laittoi lähetteen reumakoe veriarvoihin ja kun normaali on alle 7, niin mun tulos oli 187. Huomenna lääkäri mulle soittaa ja aijon samalla...
  3. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Ihanaa etten ole ainoa kenellä ristiriitaisia ajatuksia. Lohduttavaa kuulla. Täällä ne ajatukset ei oo yhtään kirkastunu. Muttei mitään ehkäsyäkään oo käytössä ollu. Ikää muuten 31 jo :) Mies kysy pari päivää sitten että oonko miettiny vauva-asiaa. Jouduin vastaamaan etten. En oo...
  4. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Jee, KP1 !!!!!! Eli kierto jäi 29 päivään :) Ihan kohta on vuosi menny ehkäsykapselien poistosta. Aiemmin helposti raskautuneena kuvittelin niin tapahtuvan nytkin. Ja sen heinäkuisen keskenmenon jälkeen ei ole edes ovulaatiota ollut ja kierrot on ollu pitkiä. Paitsi nyt oli normi mittainen...
  5. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Musta rupee tuntumaan että oisin valmis taputtelemaan tän koko yrityksen roskikseen ja laittaa ehkäsykapselin takasin. Onhan meillä yhteensä 4 lasta vaikkei yhteistä olekkaan. Semmosia ajatuksia tähän aamuun....
  6. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heips kaikki. Mulla näköjään jo kiertopäiviä 22. Taas tulossa ilmeisesti pitkäkierto, oviskipuja tai muutakaan ei ole näkynyt eikä kuulunut. Rupee tuntumaan ihan huuhaalta koko homma. Meillähän on neljä lasta mille pitää hommata joululahjat. Mun kaks ja miehen kaks lasta. Yhdelle omalleni...
  7. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Siellä sanottiin että mene yksityiselle korvalääkäriin jos haluat nopeaa apua. Ja näin sitten kävinkin. Molemmissa korvissa liimakorva ja nyt sain semmoset lääkkeet että tuntuu auttavan. Hitaasti mutta silti. Ekaa kertaa yli kahteen kuukauteen liikasti toisessa korvassa tärykalvo. Tuotti hirveen...
  8. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heidip: oon edelleen kipee. Kävin eilen työterveydessä sairaanhoitajalla joka kehoitti käymään mehiläisessä korvalääkärissä jos on yhtään ylimääräistä rahaa. Sinne siis ens viikom torstaina. Keskiviikkona jouduin käymään hammaslääkäripäivystyksessä ja ne vei multa hampaan suusta. Tiesin...
  9. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    KP 1 !!!!! Eli tässä kierrossa päiviä oli 37. Olihan se 4 päivää vähemmän kun viime kierrossa. Mun elimistö ei näköjään tykänny lainkaan siitä lääkkeellisestä tyhjennyksestä kun palautuminen vie tosi pitkään.Mutta toisaalta mihin tässä valmiissa maailmassa kiire oliskaan. Tosta keskenmenosta...
  10. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mulla palaa ihan pinna tähän kierron pituuteen. Oikeesti lääkkeellinen tyhjennys oli heinäkuun lopussa ja sen jälkeen on ollu kahdet menkat ja nyt on jo marraskuu kohta puolessa välissä. No huomenna meen työterveyslääkäriin tän mun taudin kanssa ja kysyn samalla että palautuuko mun menkat...
  11. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Aamuyskän takia en pysty edes haaveilemaan että tekisin testin aamupissasta. No päätin äsken tehdä päiväpissasta ja ylläri ylläri nega. Ens viikolla pääsen työterveyslääkäriin, ei vaan vielä osannut sanoa päivää eikä aikaa kun uusi lääkäri oli aloittanut tänään. Josko tutkis mikä ihme mua...
  12. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tänne ei kuulu yhtikäs mitään. Sain neljännen antibioottikuurin tautiini. Aina kun kuuri loppuu niin oireet palaa. Taas on märkäinen välikorvatulehdus, yskä jonka aikana en saa happea, onneks on tommonen suihkautettava avaava lääke, niin menee vaikka vasta virtaan sisään jnejnejne. Tuntuu etten...
  13. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heips. Kp näköjään jo 27. Piti tulla katsomaan mitä ne on kun tissit on niin arat. Saas nähdä tuleeko täti kylään parissa päivässä vai enteiliskö plussaa.... :)
  14. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Toivotaan Unnaunna että seuraava testi on plussa !!! Mä toivon vaan normaalikiertoa. Nyt on ollu sen lääkkeellisen tyhjennyksen jälken eka 35pv ja edellinen olikin 41pv. Normaalikierto ollu 28-30pv. Vaikka tiedän että tästä kierrosta on turha edes toivoa mitään, niin toivon silti :D Olis...
  15. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heippa kaikille. Tämäkin kierto tais mennä hukkaan. Olen syönyt kolmatta antibioottikuuria ja hiivakin iski. Joten toivo on menetetty tältä kierrolta. Toivon suuresti myös pikkusen lyhyempää kiertoa kuin viimeksi. Luulis että elimistö palautuis jo ennalleen, olihan tuo lääkkeellinen tyhjennys...
  16. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Täällä alko menkat. Eli kp1.
  17. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Kiertopäivät paukkuu.... tein viime viikolla raskaustestin, nega. Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen menkat tuli tasan 5vk päästä ja nyt ei tuu näköjään ollenkaan seuraavia. Kauankohan niitä tässä tarttee odottaa ennen kun voi soittaa lääkäriin? Mutta nyt pelkkää omaan napaan....
  18. H

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ/SYKSY 2014*

    Oliks täällä ketään päivittäjää?
  19. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mulla todettiin nyt nieluviljelyssä streptokokki g. 14 päivän antibioottikuuri ja loppuviikko saikkua lisää, huoh.. Menkatkaan ei ole alkanu, johtunee varmaan tästä lääke määrästä ja sairastamisesta. Eikä mulla ole ikinä ollut mitään tarkalleen päivän kiertoa. Mulla on 2008 tähysysleikattu...
  20. H

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tuosta yrityskerroista, niin perjaatteessa mulla on nyt yk1. Tosin tätäkään kuuta ei voi oikeen laskea :D Mutta menköön. Ennen tyhjennystä mulla oli takana vissiin yk 4.... Jos oikeen muistan :) Mutta oli miten oli, niin nyt on uudet kerrat. Mä oon ollu niin kipee ettei järkeä. Oon ollu viime...

Yhteistyössä