Hakutulokset

  1. S

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Täällähän on paljon plussia tullut, onnea kovasti plussanneille!:love:
  2. S

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Maanantaina oli ultrassa kaikki hyvin. Meille voi päivittää lasketunajan 21.4. Syssy^^ ja Salli 9+0
  3. S

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Meiltä vähän kuulumisia kuten lupasin. Maanantaina käytiin ultrassa, syke löytyi ja kaikki näytti olevan kunnossa muutenkin. Viikkoja oli 8+3 vaikka menkkojen mukaan 7+5 että ihan kiva olla muutama päivä pidemmällä raskaana. :D Väsymys alkaa painaa ja huonoa oloa...
  4. S

    Royal geleen käyttäjät

    Minulla tärppäsi heti ekasta kierrosta kun aloin tuota käyttämään. Olen jatkanut pillereiden popsimista myös nyt raskaanaollessa ja ihan kun se vähän helpottaisi pahoinvointia tai sitten kuvittelen vaan. Nyt on alkanut olla hieman huonoja oloja, mutta ei läheskään niin pahasti kuin esikoisesta...
  5. S

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Onpas ollut tyly neuvolakäynti. Muistuttaa vähän mun ensimmäistä neuvolaa esikoista odottaessa. Lähdin sieltä itkien pois kun oli niin inhottava terkka. Nyt ajattelinkin pyytää terkan vaihtoa. Toivottavasti olis parempi käynti seuraavalla kerralla! Laskettuaika lasketaan siis edellisten...
  6. S

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Soititko niin kun johonkin yleiseen terveyshuollon ajanvaraukseen vai suoraan neuvolaan? Meillä on jokaiselle terkalle omat numerot mihin sitten soitellaan kun on jotain tai haluaa varata aikaa. Ei ole mitään yleistä numeroa. Että pitäiskö soittaa jollekkin toiselle terkalle vai terveyshuollon...
  7. S

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mä en jotenkaan yhtään odota ekaa neuvolaa kun en tykkää yhtään meidän terkasta ja ei siellä tapahdu muutenkaan mitään ihmeellistä. Neuvola-aikaa ei ole varattu vielä kun täytyy käydä ensin tarkistamassa laskettuaika. Yritin tänään selvittää mihin vois ottaa yhteyttä kun haluaisin vaihtaa...
  8. S

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Voi mä niin toivon että te nyt plussaisitte pian!!! Haamujen vahvistumisia, plussia ja oloja kaikille! :)
  9. S

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Mutta jos on dpo 11 niin voihan se olla kiinnittysmisvuotoakin jos sulla normisti pidemmät kierrot. Tai sitten vaan kierrot sekaisin jotenkin. Toivotaan parasta!
  10. S

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Meillä meni silleen perinteisen kaavan mukaan, että ensin naimisiin ja sitten samantien lapsi alulle. :D Oli outoa ottaa miehen sukunimi, mutta on siihen jo kolmessa vuodessa tottunut ja kiva tosiaan että kaikilla sama sukunimi. :)
  11. S

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Kunnalliselle pääsen onneksi. On huomattavasti edullisempi kuin yksityisellä. Mä olen kanssa hikoillut kun pieni sika tässä alkuraskaudesta, että voi olla hyvä merkki. Ja mulla alkoi repäisykivut jo ennen plussaa, sekin kuulostaa lupaavalta. Pidän peukkuja! Koska pääset testaileen? :)
  12. S

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Mulle laitettiin tänään lähete ultraan ja ensi viikon aikana tulee varmaan kutsu. :) Mä niin tiedän ton piinailuvaiheen, oli kyllä tuskaisaa. Miten musta tuntuu että teillä olis tärppi käynyt. :) Mulla oli kans välillä tosi varma olo että olis tärpännyt ja oireet vaan lisääntyi päivä päivältä...
  13. S

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Juuh mulla pahimmillaan turvotus alkaa jo tissien alapuolelta ja on ihan pallo nimenomaan iltaisin ja työpäviän jälkeen. Suuta kuivaa myös.
  14. S

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Ymmärrän ihan hyvin että välillä haluaa pitää vähän välimatkaa näihin juttuihin. Mulla on nyt aika oireeton vaihe meneillään. Nännikipu on melkein poissa, viime viikon pari huonomman olon päivää oli siinä eikä ole ainakaan toistaiseksi tullut uudestaan. Katsoin esikoisen odotusvihosta niin...
  15. S

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mulla kans jäätävä turvotus varsinkin jos olen istunut paljon päivän aikana esim. töissä. 5+1 menossa vasta. Kai se turvotus siitä pian laskee ja muuttuu enemmän oikean vauvamasun näköiseksi. :) Noista raskausarvista sen verran että niitä ei oikein voi estää tulemasta jos on taipumusta...
  16. S

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Hehe, hyvä olla ajoissa. :D Nyt jotenkin toisen lapsen kohdalla tietää paremmin mitä oikeesti tarvii ja järkevä ostaa niin ostan jos sattuu kohdalle. Nyt kun on kevätvauva ja viimeksi synnytin kesällä niin on vähän eri tilanne, että saattaa tarvita erilaisia vaatteita ja juttuja. Meillä oli myös...
  17. S

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Täällä kans ollaan vähän yli innokkaana tästä raskaudesta vasta näin varhaisilla viikoilla. Ostin jo parit vauvanvaatteet kirppikseltä. Hups! :D
  18. S

    Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

    Plussa-aaltoja tänne kaikille! Tosiaan tuntuu tärppiä olevan ilmassa. Mun esikoisen fb-ryhmässä on nyt kolme kenellä laskettua aika ensi huhtikuussa. :D Ja huhtikuisissa on ihan kivasti porukkaa kyllä. Sandelinos ja Nano89 teillä kuulostaa ihan hyvältä meininki, että mahdollisuudet on varmasti...
  19. S

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Onko muilla ilmaantunut jotain outoja ominaishajuja itsellä? Tää on vähän ällöä, mutta mun nännit on alkaneet haista tosi pahalle, vähän kuin hielle. En tiedä erittyykö sieltä jotain vai mitä ihmettä. Mun kaikki rintaliivit haisee sille pahalle hajulle. Tosi outoa, mutta menee kyllä ihan...
  20. S

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Ai sinäkin täällä. Paljon onnea plussasta! Eipä teillä kauaa kestänyt tärpätä. :)

Yhteistyössä