Hakutulokset

  1. T

    Blogin mainostus ja uusien etsiminen!

    Tässä olisi muutama lippu arvonnassa lapsimessuille, kannattaa käydä osallistumassa! :) Our Journey: Lamaze arvonnan voittaja+ Lapsimessuille lippuja
  2. T

    Maalisvauvat 2014

    Moikka, en löytänyt täältä vielä maalisvauvoille vaikka kuinka yritin etsiä. Nyt kaikki ilmoittautumaan kenellä on maalisvauveli! :)
  3. T

    Lahdesta uusia ystäviä

    Mulla on 5kk tyttö Olivia. Ja asutaan Ahtialassa. :) Tännekkin kelpaa mammakaverit.
  4. T

    Blogin mainostus ja uusien etsiminen!

    Our Journey Olivia tytön äiti kirjoittelee sitä sun tätä. :)
  5. T

    Uusia hyviä blogeja

    Linkittäkääs tähän paljon kivoja mammablogeja myös raskaus blogit kelpaavat! Äiti tarvitsee lisää lukemista! :wave: Tässä on mun blogi. Toivottavasti on jollekkin mieleen. :cool: Our Journey
  6. T

    Raskaus Blogeja?

    Our Journey Entinen raskausblogi, nykyinen mammablogi :)
  7. T

    Linkitä blogisi!

    Hah! :p
  8. T

    Linkitä blogisi!

    Our Journey Kirjottelua sieltä sun täältä. :)
  9. T

    uusi bloggaaja täällä hei! :)

    Täälläkin olisi yksi, tosi alkutekijöissä tää mamma blogi, ennen oon kirjottellu sinne kynsistä. Nyt sitte vielä koulusta ja kun vauva syntyy niin varmaan enemmän sitten vauva arjesta. toivottavasti pidätte! :) Tanja`s Blogi
  10. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Marraskuussa*

    Tää taitaa jo olla varmaan viides kerta kun kirjotan tätä tähän ku ipad aina viskaa pois. No kumminkin näin että olette puhuneet sokerirasitus testistä. Mulla oli eilen se. Hyi kun meinasin kuolla. No neuvolasta tuli myöhemmin viesti, " patologinen diabettes, soitatko neuvolaan mahd pian. "...
  11. T

    helmikuun vauvat 2014

    Moikka. Onko täällä muita jotka saavat helmikuussa? Itselläni esikoinen tulossa. La 19.2.2014 :)
  12. T

    Lahdessa tulevia äitejä?

    Jep, sitte kehtaa jopa kulkea! :DD
  13. T

    Lahdessa tulevia äitejä?

    Asutaan tässä ahtialassa! :)
  14. T

    Lahdessa tulevia äitejä?

    Moii! Äitikun äiti! Ja kohta vielä kahden lapsen äiti! :) ei iällä mielestäni väliä ole, ehkä vähän hölmö tosiaan tuo " nuoria " äitejä! Missä päin lahtea asut? :)
  15. T

    Blogin mainostus ja uusien etsiminen!

    Tanja`s Blogi Aloittelijan blogi! :p heh toivottavasti kiinnostaa yhtään! :)
  16. T

    Lahdessa tulevia äitejä?

    Juu en oikeen osaa käyttää tätä, joten toiv mukaa vastasin oikeen! :) kattelin sieltä lahden alueen äidit! Mut toiv sä löydät paremmin!
  17. T

    Lahdessa tulevia äitejä?

    Moikka! Ihanaa joku löytyi! :) Joo en kans ollu aikasemmin löytäny tällästä niin päätin sitten laittaa tälläsen tänne, ei hirveesti vielä oo vastauksia tullut, mutta kai tässä kohta niitä tulee. Joo mulla on la 19.2.2014. Olisi kiva jakaa mietteitä ja sen semmoisia! :)
  18. T

    Lahdessa tulevia äitejä?

    Moikka, mietin tässä iltani kuluksi olisko täällä lahdesta nuoria äitejä? Myös niitä jotka odottavat? :) Itse olen 20v. Ja odotan esikoistani. Olisi kiva saada juttelu tovereita jotka ovat melkein samassa tilassa!
  19. T

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Täälä olisi helmikuun vauva tulossa 19.2 :) Rakenne ultra 2.10 odotus kova ja jännitys!
  20. T

    Raskaana olo ja opiskelu

    Koulua käydään samalla, itse olen nyt puolessa välissä. Alussa se oli vaikeaa kun väsytti koko aijan, mutta nyt alkaa helpottaa! :) ja yritän koulua käydä niin pitkälle kuin vain pystyn! :p

Yhteistyössä