Hakutulokset

  1. A

    se kaivospeli...

    Tässä olis pari Gold miner peliä http://www.coolbuddy.com/games/Goldminer/goldminer.htm http://www.arcadetown.com/goldminervegas/game.asp ammis
  2. A

    Kenellä toimii mainiosti se että anoppi hoitaa lasta ?

    :flower: Ihanaa, tällasia miniöitä enemmän tänne!!!
  3. A

    Mitä toivoisitte..

    Itselleni en toivo heiltä mitään enemmän. Sitä toivon, että he perheenä tulevat toimeen keskenään, että rakkautta riittää ja huolenpitoa. Sitä kautta sitä saavat varmaan sitten muutkin lähimmäiset
  4. A

    mummun onnea

    Niin, ei sitä voi, kuin hehkuttaa tätä mummina oloaan! On niin mukavaa, kun pikkuinen tulee käymään ja kysyy että "pelataanko mummi jalkapalloa" tai "luetko mulle kirjaa" ja huutaa toisesta huoneesta, että "tuu mummi kattomaan mitä minä tein". Ja sitten ottaa kaulasta kiinni ja antaa suukon...
  5. A

    nuoret isovanhemmat

    \ Totta turiset! Enpä pitkään aikaan ole käynyt koko palstalla juuri e.m. syystä...MUTTA vastauksena kysymykseen: tulin itse mummiksi 44-vuotiaana, melkein kolme vuotta sitten. Monikaan ei minua kuulemma mummiksi uskois ;)
  6. A

    mummoko vai äiti?

    \ Sama täällä! Paitsi että päinvastoin, siis minua luuli eräs n. 65 vuotias mies hyvän ystäväni tyttäreksi, vaikka olen häntä vanhempi. Minulla oli mukana lapsenlapsi ja samalla reissulla eräs toinen mies puhutteli minua pikkupojan äidiksi...ja olen sentään jo 46 v! Sitten olen huomannut, että...
  7. A

    Meneekö teidän mielestä anoppini liian pitkälle?

    Meillä on taas niin päin, että jos tyttäreni lapsi on ollut mummilla hoidossa ja ollut n.s. "kiltti", eli tarkoittaa että on rauhallisesti leikkinyt, syönyt kunnolla, jne. niin pojan vanhemmat ovat siitä hyvillään! Esim. viime lauantaina poika oli meillä koko päivän ja siinä käväisimme...
  8. A

    Kun olit teini-ikäinen...

    Kylläpä ne aikalailla nuo samat yhtyeet ja artistit olivat suosikkeja, joita täällä on jo mainittu. Sweet, Slade, Gary Glitter, Osmonds, Abba, Mud, ym. Niitä kuunneltiin leveälahkeisten housujen ollessa Hai-saappaiden sisällä. Huom! Vain takalahkeet, etupuolelta ne roikkuivat kenkien päällä! Oi...
  9. A

    isovanhemmuus ihanaa..?

    Se on ihanaa! Tytönpoika 2v. 5kk on minulla silloin tällöin hoidossa ja hyvin menee. poika saattaa vetää mummia sormesta ja sanoo "tuu mummi pelaamaan", sitten potkitaan palloa ja tehdään maaleja. On niin hellyttävää katsella pojan touhuja ja miten mukavalta kuulostaa kun poika juoksee kädet...
  10. A

    Meneekö teidän mielestä anoppini liian pitkälle?

    Hyvä "nyt tulee halvaus" :laugh: Mainio vastine!!
  11. A

    Mitä me ollaan?

    Mummimamman kanssa aivan samoilla linjoilla! Ei tippaakaan haittaa, että mummiksi kutsutaan. Ylpeä olen siitä nimikkeestä =)
  12. A

    Sinkkukirjat

    \ Noh, noh, ei ruveta heti haukkumaan noin rankasti. ;) Mitä kirjoihin tulee, niin eipä paljo kiinnosta tuon tyyliset...
  13. A

    Lisää anopeista

    Eikä mielestäni ole oikein kiusata lasta antamalla murusta ja sitten sanoa ettei saa enää... (vaikka lapsi näkee, että pullaa on vielä paljon jäljellä.) Tuohon lauseeseen tekee mieli kommentoida: kyllä lapsen täytyy oppia myös se, että vaikka kuinka pullaa tai mitä tahansa muuta hyvää olisi...
  14. A

    Lisää anopeista

    Minunkin anopillani oli tapana sanoa melko moneen asiaan, että "ei sitä sillon kun minä olin nuori tehty noin ja ennen sitä oltiin kotona kun oli naimisiin menty, ei lähetty tansseihin, ym. ym." Ei kannata suuttua niin vähästä anopillekaan. Huomaatte itsekin, että kun tulette siihen ikään, niin...
  15. A

    Vielä muisteloja

    Telkkarin saimme kotiin muistaakseni v. -74. Olin jo iso tyttö silloin. Lauantaitanssit oli hyvä ja Cannonia seurasin. Minäki tykkäsin Fonziesta, se oli tosi cool, niinku nykypäivänä sanottais :kieh: Ja entäs se 70-luvun musiikki!! Oli Sweet, Slade, Osmonds, Gary Glitter, David Bowie ja monta...
  16. A

    Nyt uutta aihetta kehiin

    Tässä iässä osaa jo enemmän asettua toisen ihmisen asemaan, eli ei niin jyrkästi suhtaudu kaikkeen/kaikkiin, vaan ottaa huomioon kolikon toisenkin puolen. Kun lukee esim. Mitäs nyt -palstaa, niin huomaa, että siellä on monesti asiat aika mustavalkoisia ja tuomitsevia ja sinne kirjoittelee suht...
  17. A

    Seuraatteko jääkiekkoa?

    Eipäs kun Kärpät rules ;) No, täytyy kyllä sanoa, että aika vähälle jää jääkiekon seuraaminen, paitsi silloin kun on mm-kisat tai olympialaiset. Silloin olen nenä kiinni tv:ssä ja jännitän ihan hirveesti!
  18. A

    Meneekö teidän mielestä anoppini liian pitkälle?

    Minä olen käsittänyt, että täällä voidaan kommentoida erilaisia "suhteita". Se vaan pistää miettimään ja tekee pahaa lukea noin hirveitä vihoja juuri anoppeja kohtaan. Miksi niin on? Olen toki anoppi itsekin, vaikka miniää ei vielä olekaan. Kai saan silti kommentteja antaa? Onneksi minun...
  19. A

    Meneekö teidän mielestä anoppini liian pitkälle?

    \ Huolestuttavaa, että on noin myrkyttynyt mieli :( Älä hyvä ihminen enää myrkytä muiden suhteita anoppeihinsa tuollaisilla kommenteilla! Ja miksi muut, ulkopuoliset ihmiset ovat sitten parempia hoitajia, kuin oma mummi? Ja muista, minulla ei ole miniää :kieh:
  20. A

    Netti sillon joskus

    Niin, mutta silloin kun minä olin kauppaopistossa, oli vielä tavalliset kirjoituskoneet (sähkökäyttöinen oli luxusta!) Tietokonekin oli konttoriopin luokassa, sellainen hirveä pömpeli, ainakin metrin korkuinen ja levyinen. Sillä sitten yriteltiin opetella lähettämään viestejä toisiin...

Yhteistyössä