Hakutulokset

  1. M

    Haaveena vauva 2025

    Menin sitten aamulla tekemää "varhain tehtävän" testin ja nega se oli. Tuore siirrosta on toki vasta viikko, eli hätähousu olen 🙈 josko sitä jaksaisi odottaa nyt rauhassa ohjeistettuun aikaan asti. Rinnat ovat kyllä arat, mutta toisaalta tuossa menee tuo terolut koko ajan joka siihen saattaa...
  2. M

    Haaveena vauva 2025

    Huomenna tulee viikko alkion siirrosta. Lauantaille on ohjattu testin tekeminen, mutta saattaa olla että malttamattomana teen aiemmin jo jonkun herkän. Muuten ei suurempia tuntemuksia, mutta itkeä voisin melkein joka asiasta 😅 en tiedä sit kuvittelenko vaan vai olisko tässä hyvä merkki.
  3. M

    Haaveena vauva 2025

    Miemei ★ 8/23 ★3. (1. Yhteinen) Kp 21/27-28, siirto tehty kp 19. Liityn joukkoonne jännittävään. Haaveissa puolison kanssa yhteinen lapsi, kaksi minulla on edellisestä parisuhteesta. Olemme olleet lapsettomuushoidoissa/jonossa (koska naispari) alkuvuodesta -23 lähtien, ensimmäiset yrityksen...
  4. M

    Marraskuun murut

    Liityn mukaanne iloiseen. Pikkukakkonen tulossa viikoilla 5+4, la osuis vissiin 3.11. Vuoden yrityksen tulos <3 Toivottavasti pysyy muru mukana. Mitään suurempia oireita ei ole, miehen mielestä vain vähän äkäisempi olen ollut. Vähän ehkä olen väsyneempi ja palelen herkästi. Ja nälkä olis...
  5. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pari hiljaisempaa kuukautta takana, mutta pitihän se tulla katsomaan onko täällä ollut millaisia plussatuulia. Onnea plussista <3 Ja tännekkin puhalsi lopulta vuoden odotuksen jälkeen mukavat tuulet, nyt rv 5+4, eli odotettu pikkukakkonen olis vihdoin tulossa. Nyt vaan tarrasukkia :3
  6. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Taas pitkästä aikaa. Työt häiritsee tänne eksymisitä ja samoin tän pikkukakkosen yritystä :( nytkin tuli ovistestiin viiva la, sitten lähdettiin yökylään jossa pupuilu ei onnistu ja sitten alkoi yövuorot. Tänään kp 19/26-28 ja vissiin sitten dpo 5?. Jotenkin turhautunut olo :( tammikuussa...
  7. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Josia Meillä oli esikon onnistuneessa kierrossa mukana tuo greippimehu ja nyt olen sitä kans jo litkinyt jonkin verran mutta ei toistaiseksi hyötyä :D Foolihapot on huomisella ostoslistalla myös itsellä.
  8. M

    Toiveissa toinen lapsi <3

    Mahtuuko vielä joukkoon? Toinen lapsonen meillä ollut haaveissa jo tammikuusta alkaen, yksi murunen meiltä jo löytyy, hän on syntynyt 8/14. Nyt menossa kp 4/26-28 (tjot 1/16). Viime kierto oli ensimmäinen jossa yritin ovista metsästää ja se onnistuikin, kp 14 pärähti plussa. Jäi kuitenkin hyvä...
  9. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea kaikille plussanneille :) Täällä menossa pienen hiljaiselon jälkeen kp 4/26-28 (tjot 1/16, super yk ehkä 4) ja 2. lapsi siis toiveissa Viime kierrossa tikuttelin ovista ekaa kertaa ikinä ja plussa osui kp 14, miehen juuri silloin alkanut työmatka hieman nipisti mahdollisuuksia siihen...
  10. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Rybb and deckers merkkistä juo ainakin allekirjoittanut :)
  11. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Paaaljon onnea plussanneille :3 Noniin, kevyistä oireista huolimatta uus kierto käynnissä, kp 6/25-30. Päättynyt kierto oli ensimmäinen kierto missä olin jo oikeasti TODELLA pettynyt siihen, ettei plussaa tullut :( Nyt aijon hörppiä oikein urakalla greippimehua, se oli esikon kohdalla...
  12. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Yksi uusi kuumeilija liittyy joukkoonne :) 26v olen, yksi lapsi löytyy miehen kanssa ennestään (2v) ja toista ollaan tjottailtu säännööllisen epäsäännöllisesti tammikuusta alkaen. Menossa kp 23, väsymystä on ollut ilmassa, vatsaa nippaillut, alaselkää särkenyt ja samoin tukkosuutta on. Maha myös...
  13. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Ultrakuulumisia: Kauhee meininki mahassa oli meneillään ku ultratäti iski anturin mahalle. Ei voinut erehtyä, että kyllä siellä joku on ihan täysissä voimissaan <3 Sydän oikein suli. Saatiin mahtava kuva pikkuisen jalasta, kaikki viisi ihanaa varvasta näkyy selvästi kun koipia heilutellaan...
  14. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Täällä kovasti jännitellään torstain ensimmäistä ultraa. Nyt kovasti tarttis sen vahvistuksen, että siellä pieni sydän sykkii. Ainoina oireina enään on öisin vessaan heräily ja satunnainen lyhytkestoinen pahoinvointi. Kahvia en voi juoda lähes ollenkaan vieläkään ja ennen raskautta join sitä...
  15. M

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Kauheasti ei ole uutta kerrottavaa oloista.. tuntuu kuin ei raskaana oliskaan, paitsi maha on kun mikäkin pumpula. Ens viikolla olisi ultra ja verikokeissa tuli käytyä tällä viikolla. Hieman jo jännittää ja olen jotenkin hirveän pessimistisellä asenteella menossa sinne ultraan ja se itseäkin...
  16. M

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Tää odottaja on kovin hämmentynyt lähes oireettomasta olostaan :/ Toisaalta ihan jees, että jatkuva kuvotus on kadonnut, mutta jotenkin ei raskaana olo... Mutta maha on ottanut kyllä jonkun kasvupyrähdyksen vaikka vasta 9+5. Iltavuoron jälkeen olo on kun valaalla ja mieskin nauraa kun peilaan...
  17. M

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Pikkuisen hiljaisuuden jälkeen täällä taas :) tänään oli ensimmäinen neuvola. Täti vaikutti ihan mukavalta, peruasiat käytiin läpi ja vähän mittailtiin. Uusia aikojakin saatiin ja NP-ultra olisi 6.2 ja NL 13.2. Sokerirasitukseen passitti tätönen myös (sen kyllä jo arvasinkin kun DM2 löytyy...
  18. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Varoen ilmoittaudun joukkoonne odottavaan. Miekkosen kanssa tässä ensimmäistä odotellaan ja laskujen mukaan menossa olisi rv 6+2 ja laskurien mukaan LA 23.8. Vielähän tässä kovin alussa ollaan mutta sormet on kovasti ristissä :3 Toivottu öttiäinen on ja yk4 ja greippimehu olivat meidän...
  19. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Molemmat olemme 24, yhdessä vajaa 4v ja naimissa 1,5v. Ensimmäinen lapsi tässä on ituvaiheessa viikoilla 4+3.

Yhteistyössä