Hakutulokset

  1. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Moon96: Prolaktiini on maidoneritykseen liittyvän hormonin mittaamista ja sen tulisi olla viitearvojen sisällä. Voi heikentää raskautumista. Siksi esim. imetys saattaa hidastuttaa raskautumista. Mutta lääkäriksi kyllä luulisi tietävän. Onnea kaikille matkaan. Täällä itse kahta kuumeista lasta...
  2. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Näännälle: Suositan Dextraa lämpimästi. Aikoja sai hyvin ja melko joustavasti. Hoisivat hyvin, mutta tuntui kuin itsellisiä heillä olisi ollut vähemmän kuin ent. Fertinovalla. Tämä ihan mutuna, joka tuli esille esim. lääkekorvausasioissa ja osotushuoneen asiakkaista sekä heidän oletuksistaan...
  3. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Itse tykkäsin heti etsiä luovuttajan tanskalaisilta sivuilta. Jälkikäteen ajateltuna olen tyytyväinen, salapoliisityö onnistui. Lapset ovat ihan luovuttajan näköisiä ja itse sain/ostin tiedot luovuttajasta. Esim. suvun taudit monen polven ajalta, sisarukset, kirje luovuttajalta itseltään...
  4. W

    Onko tämä mielestänne jo positiivinen ovistesti?

    Mielestäni ei ole tasavahva eli ei. Juoksisin varmaan ostamaan Clearsinisen digioviksen .
  5. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei pitkästä aikaa! Kivan paljon meitä itsellisiä . Mulla esikko 4,5v ja uusi pienokainen 8kk. Itse päätin synnytyssairaalalla eka kerralla, että toinen tulee kaveriksi tälle. Se olikin sitten hankalampaa, kun olin luullut. Sain ekan 36-vuotiaana ja tämän toisen 40v. Monet ivf:t piti käydä. Ja...
  6. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hirveästi tsemppiä uusille yrittäjille: hyvin te tulette selviämään. Kautta maailmansivun on naiset kasvattaneet lapsia (montakin) yksin. Iitu: itse törkeästi valehtelin poissaolojani työnantajalle hoitojen aikana. Selkää syyttelin, kun on vanha selkävamma olemassa - vaikka syy oli punktiot...
  7. W

    40+ so what wol.13

    Itse söin Femibionia ja tässä toisessa tuota Myo-juttua, d-vitamiinia ja kalaöljyt. Ekan kohdalla otin vielä vehnänalkioöljyä. Lääkäri sanoi, että joistain valmisteista voi olla jopa haittaa. Bemfola aiheutti minulle puolestaan IVF-kierron josta tuli eniten munasoluja ja kaikki hedelmöittyivät...
  8. W

    40+ so what wol.13

    Hei. Tulinpa tänne ketjuun hieman vahingossa. Itse juuri täyttänyt 40. Sain esikoisen 36-vuotiaana 1.IVF- hoidon tuoresiirrosta. Toista sitten yritinkin sinnikkäästi yli kaksi vuotta (alle 3) ja yhteensä 5-7 IVF:ää käyty, kunnes nyt RV 35. Uskomatonta, että voi unohtaa hoitokiertojen määrän...
  9. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei kaikki vanhat ja uudet. Onnea Marsunen! Pitkän ajan jälkeen täällä toinen tulossa rv 35 -jee! Esikko syntyi siis 2014. Laitoin viestiä, koska olen käynyt IVF-hoidot läpi ja minulla on kokonaiseen hoitoon/IVF-kiertoon lääkkeet ylimääräisenä jos joku on kiinnostunut. Monet itselliset ostavat...
  10. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tervetuloa Ihmettelijä! Nevahöörd noista lääkkeistäsi (Tostran, Elonvan?) (n). Oletko kuitenkin Suomessa hoidoissa? Joo, välillä sitä miettii, että saako tässä kasvatettua parran, rintakarvat ja möreän äänen :sick:. Kaiken maailman troppeja sitä itseensä laittaa, kunhan lapsen saa. No, aika...
  11. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Äh ja ajatuksen kanssa, aukiolotutkimus voidaan tehdä samaan kiertoon ja netissä on sanottu joillain lapsettomuudesta kärsivillä pariskunnilla, että raskautuneet juuri ronkinnan jälkeen samalla kierrolla. Ja ajatuksella: Olin itse onneksi täysin ilman mitään raskaustuntemuksia odotusaikana eli...
  12. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Iiris: Koiran totutus meni eri tavoin kuin luulin. Ei ollut yhtään kiinnostunut, kun synnäriltä kotiuduin pieni turvakaukalossa. Kiersi sivusilmällä ja nuuskas ja meni pois . Oli selkeästi huolissaan emännästä (varmaan järkyttävä veri- ja hormoonihajucocteil) ja meidän suhteeseen tuli kyllä...
  13. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    hehe ja täälläkin vielä + koira. Onneksi koira oli sentään toisaalla tällä kertaa. Ja vielä sitä toista kuumeisesti yrittänyt vääntää. Täytyy miettiä, että onkohan täällä kaikki kunnossa;)
  14. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Pallero: Totta puhut :). Olen monesti miettinyt, että kun lapsen "tekee" tällä tavalla, eikä vain "hupsis, mä oon paksuna", lasta arvostaa ihan hirveästi. Ja tietenkään en halua halveerata yllätysraskaaksi tulleita, etteivätkö rakastaisi, arvostaisi tai hoitaisi lapsiaan. Tämä on vaan niin...
  15. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tervetuloa Iiris80! Iiiks Pallero :)! Nyt yksi peukku pystyyn puolestasi. Tilastollisesti on Sinun vuorosi ;).
  16. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Näin teemme :D !
  17. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Lapsenteko jää nyt syksyyn. Menkat alkoivat. Iloista kesää ja palailen taas myöhemmin.
  18. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Joo ja eka mukulahan oli lääkekustannuksiltaan vain sen vuoden katon eli olikohan 615 vai 650€ ja jokaiselta ylimenevältä lääkkeitä 1,50€. Siksi tuossa aiemmin hieman märisin, että miten voi näin vaihdella hinnat. Eka lääkäri kirjoitti Kela-korvauksilla, toinen ei ja nykyinen taas...
  19. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Voi vitsit, kyllä näihin nää pettymykset kuuluu. Aina mietin itse, että sitten kun sen lapsen saa, se kompensoi kaikki negaitkut tuhatkertaisesti. Tsemppiä meille! Iitukka: Kaivoin viimeisimmän YA:n kuitin, jossa näkyy lääkeostokertymä. Kaksi ivf takana, mutta kuiteissa vain siis yksi (tämän...
  20. W

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Jolana: maanantaina olisi se 2 viikkoa iuistä. Ajattelin odottaa keskiviikkoon, jolloin menkkojen pitäisi alkaa. Ihmeellistä kun jotenkin luulen olevani raskaana ilman mitään oireita tai tosipohjaa tälle oletukselle. Iuissähän on vain noin 10-20% mahis/kerta (jos kuukkelointi on totuus) ja...

Yhteistyössä