Hakutulokset

  1. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Teidän oireet kuulostaa lupaavilta @haavelapsi ja @Nadine88! Täällä on niin vahvasti oireetonta että joudun itselleni muistuttelemaan että ei se silti mahdotonta ole ja että kiinnittyminenkin voi tapahtua vielä muutaman päivän ajan. Toisaalta eilen hieman heikotti ja se hieman nosti toiveita.
  2. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Mäkin liityn tänne jännäilemään. Yk 5 on jo menossa ja toista toivotaan. Tällä hetkellä kiva jännitys päällä mutta kyllä se vielä piinaksi muuttuu kierron loppuun mennessä :) KP 13: limat sekä ovulaatiotesti + eli oletettavasti dpo -1. Dpo 0: vasemmalla tuikkii. Dpo 1: ei erityistä Dpo 2...
  3. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Ihanaa kun tänne ketjuun alkaa vauvoja syntymään! Kiva myös lukea miten muilla synnytykset on mennyt. Täälläkin odotellaan yhä intensiivisemmin ja synnytys on mielessä hyvin usein. Mua kyllä pelottaa se kipu, kun meille ei pitäisi edes ihan pieni vauva olla tulossa, ja myös elämän muutos...
  4. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Täällä menee hyvin. Kova on väsymys ja tietty pieniä kipuja on sekä liikkuminen hankalaa mutta muuten ei ihmeempiä. Loppuraskaus mennyt yllättävän helposti. Odottelen vain sitä fiilistä, että olisi valmis synnyttämään (se hirvittää yhä) mutta toisaalta olishan se käynnistyminen helpotus niin ei...
  5. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Paljon onnea babygreen! Todella kiva kuulla, että voitte kaikki hyvin (tuo toivoa itsellekin, että siitä on mahdollista selvitä, sitä nykyään yhä enemmän tulee mietittyä). Kiva myös, että ryhmään on tullut uusia odottajia. Täällä vielä kaksi kuukautta jäljellä laskettuun aikaan ja on yhä...
  6. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Syyskuussa*

    Kiva lukea, että muutkin alkaa olemaan vaivaisia =) Mulla on sama tilanne kuin monella muulla eli nukkuminen on tosi huonoa yleensä, koska selkä ei kestä makaamista mutta joinain öinä ihan muuten vain. Mulla on apuna käytössä jo imetystyyny sekä iso kasa tyynyjä, millä pystyy tukemaan itsensä...
  7. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Täällä myös helle koettelee, mutta ei läheskään yhtä rankasti kuin babygreenillä. Tsemppiä sinne myös täältä! Aamuisin olo on normaali ja iltasin alkaa toimintakyky taas paranemaan, mutta turvotusta on paljon. Tulee katsottua usein ennustetta, että josko ne lupais viilenevää... Noh mutta...
  8. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Paljon onnea nemelia! Lisäksi onnea jadelyn viimeisille viikoille. Tsemppiä myös Miri pahoinvointien kanssa. Mulla oli alkuraskaudesta aivan samanlaista, ja se oli ihan hirveän rankkaa myös mielenterveydelle :) mutta onneksi se lopulta yleensä ei kestä ihan hirveän kauan, vaikka sillä hetkellä...
  9. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Kesäkuussa*

    Meilläkin RU käytynä ja poikalupaus saatiin. Poika alkaa olemaan yhä enemmän päivisin mukana kaikessa touhuiluineen. Vaikea välillä mennä nukkumaan kun se taitaa olla parasta aikaa touhuilla. Nyt sitten oon pikkuhiljaa alkanut hankkimaan kaikkea tarviketta vauvaa varten. Äitiyspakkaus tilataan...
  10. M

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Jee meilläkin nt-ultra takana! Ihanaa kun nyt voi taas hieman paremmin luottaa että vauva pysyy mukana. Ajateltiin että tästä lähtien raskaus ei ole enää salaisuus. Meidän pieni oli 65mm ja niskaturvotus myös aivan häviävän pieni mutta tarkka luku hävisi jo muistista. Onnea kaikille muillekin...
  11. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Täällä myös nt-ultra takana ja kaikki oli hyvin! Kyllä sitä jännitettiin mutta nyt on todella helpottunut olo kun tietää että pieni kehittyy niin kuin pitääkin. Sukupuoli olisi kyllä kiva tietää mutta nyt en edes muistanut miettiä asiaa kun enemmän oli huoli että onko kaikki kunnossa (siis...
  12. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Voisin ilmoittautua myös tänne eli Miranda-, LA 3.11.2014 ja KOS. Kiva lukea muiden pidemmällä olevien kokemuksista. Tietää vähän paremmin mitä odottaa myöhemmin. Mä alan pikkuhiljaa tottumaan ajatukseen raskaudesta (eli en ajattele sitä enää ihan joka hereillä oltu minuutti). Vointikin alkaa...
  13. M

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Nyt ehkä uskaltaudun varovasti sanomaan, että olisikohan pahimmat pahoinvoinnit jo takana. Viimeksi tiistai oli aivan kamala päivä ja sen jälkeen on mennyt päivä päivältä paremmaksi. Torstaina ja perjantaina alkoi jo työntekokin onnistumaan ja nyt viikonloppuna on ollut vain hyvin lyhyesti ollut...
  14. M

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Ikävää kuulla, että niin monelle on tullut huonoja uutisia! Siksi melkein hävettää tulla tänne kertomaan meidän hyvistä uutisista. Käytiin eilen varhaisultrassa ja meidän möykyn sydänäänet oli oikein voimakkaat! Tänään oon myös tällä viikolla ensimmäistä kertaa jotenkin toimintakykyinen...
  15. M

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Mäkin voisin ilmoittautua mukaan. Onpa kiva lukea muiden kokemuksia samasta tilanteesta. Pieni huoli, onhan vielä masuasukki mukana, on täälläkin taustalla jatkuvasti. Meille olisi ensimmäinen tulossa ja ikää on 31v. Nyt on rv 5+3 ja LA 3.11 ja eiköhän me Kättärille päädytä. Siinä taisi olla...

Yhteistyössä