Hakutulokset

  1. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä menkat alkoi ja nämä raskauskeijulta tilatut testit oli vain käsittämättömän huonoja..
  2. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Apua, oon ihan rikki. Sain eilen ja tänään ihan selvät haamut raskauskeijun testeillä. Nää on näitä herkkiä one steppejä. Laitan kuvan. Siinä on ylin eilis aamulta ja sit illasta ja tänä aamunen.... Ajattelin jo et voisko olla et ivf alkuisen vauvan jälkeen meillä onnistuisi ihan luomusti  sit...
  3. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pc testit ei koskaan oo antanu mulle viivaa turhasta. Meillä oli 5v lapsettomuus takana. Raskauduin toisesta tuore siirrosta. Muutaman pc testin käytin tuona aikana.:whistle::LOL: huomenna vois testaa sillä... Kävin just ostamassa. :LOL:
  4. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä olisin näkevinäni vähän väriä tuossa sun kuvassa. Mun testissä ei kyl ollu väriä ja viiva näkyi tosi tosi huonosti. Tänään testasin onestepillä siihen tuli kans haamu mut en luota niihin testiin yhtään. :whistle:
  5. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa, onko kellään kokemusta apteekin ultra testistä. 2017 kun näitä käytin niin en saanut näihin mitään viivanpaikkaa vaan aina puhtaan negan. Paitsi sillon kun siirrosta tärppäsi. Sillon sain dpo 10 hailukkaa haamua. Nyt kokeilin testata sillä eilen dpo 9 ja siihen tuli tarkasti...
  6. N

    Heinäkuiset 2018

    Uusi heinäkuinen ilmoittautuu :) Pitkän lapsettomuuden tuskan ja taistelun jälkeen raskaana (6+0). Nyt toivon että ensi viikon ultrassa löytyisi syke ja kaveri olisi oikeassa paikassa. Olisin myös kiinnostunut fb ryhmästä :) 18.7/NeleLiis/toinen/LS
  7. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi ei :( Mä sain viime toukokuussa pc testiin tämmösen ja tein siihen viereen apteekin herkän. Kumpaanki viivat mutta oliki sitte kemiallinen ja se kierto venys 60päivään asti :( tsemppiä!
  8. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tämmösiä mä oon kans saanu nyt 3kpl Voi hemmetti. Mä oon luottan pc kun kiveen!!! En luota enään. Aamulla tein uuden ja siihen tuli testiajan sisällä tämmöne :eek::confused: tänää haen apteekin herkän ja testaan sillä aamulla.
  9. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täältä voisin saada apua hätääni! Tein eilen dpo10 2h pidätyksellä hätäiseen tietty testin. No siihen ilmesty roskishaamu. Valkosella taustalla valoa vasten kun kyttää ni kyllä siellä näky jotain... kyseessä oli pregcheck liuska. Oon käyttäny niitä kauan ja en koskaa saanu mitään viivaa jos en...
  10. N

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

    Mimmi ihana kuulla Susta <3 Onnea pienestä prinsessasta <3 nauti täysillä vauvan tuoksusta! Mä aloitin tänä aamuna synarela sumutteet. Sumutan nyt 14.9 asti ja olis nolla Ultra jos vain menkat alkaa. Nyt KP 24. Sitten 24.10 muistaakseen on kans Ultra jolloin päätetään mahdollinen keräys aika...
  11. N

    Ensimmäinen IVF 2016

    Hei kaikille, Täällä oli viime kuussa suunnittelu ja lupasivat mahdollisesti seuraavasta kierrosta hoitoon. Soitin polille ilmotin kierron alkavan. Sain vastauksen että joudutaan jonottaa ens kiertoon. Alko masentaa ja päivät meni pahoilla mielin. Viime viikolla oli kirje sairaalasta tullut...
  12. N

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onko Täällä Helsingin Naistenklinikan asiakkaista?? Meillä ensviikolla ivf info ja mä olen tosi tosi stressaantunut siitä painoindeksi rajasta? Onko semmoista ja paljonko mahtaa olla? Me kävimme kaksi inssia tekemässä siellä ja joka kerta mainitsi et voisit pudottaa painoa. On Mulla toki vähän...
  13. N

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

    Surusilmät ja mimmi!!! Voitteko Kuulolla? Mitä kuuluu? :) Meillä on ens viikolla ivf info naistenklinikalla. Sää nähdä kauan joudutaan siitä vielä jonottamaan. Ehkä jos huonotuuri käy että eivät aloitakkaan hoitoja siirryimme yksityiselle. Tässä on vuodet kuluneet ja en ole.mielestäni saanut...
  14. N

    Ensimmäinen IVF 2016

    Saanko liittyä seuraanne :) meillä on ensi viikolla naikkarilla suunnittelu aika. Jännittää ihan kamalasti. Ivf hoidot pitäisi aloittaa sitten heti seuraavasta kierrosta. Ainakin näin lupailivat. Olemme vuoden olleet Helsingissä hoidoissa ja vuoden jo Täällä omalla paikkakunnalla julkisella...
  15. N

    Inseminaatio 2015

    Miicu todella harmillinen juttu :( ei tähän osaa sanoa mitään muuta kun paljon voimia ja onnea seuraavaan inssiin. Täällä alkoo vuoto :( sain perjantaina hailakkaan haamun pc testiin. Tietenkin oltiin hurjan innoissaan ja jännittyneitä kunnes sunnuntaina alkoo tiputella ja tänään alkoi...
  16. N

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

    Ihana kuulla teistä <3 Täällä ekan inssin jälkeen menkat yllätti kp 28. Eli tammikuussa toiseen inssiin ja siitä sit ivf jonoon. Ei kiva. En jaksa uskoa seuraavaan inssiinkään mutta kai se on vielä käytävä kun naikkari sitä vaatii.
  17. N

    Inseminaatio 2015

    Nopea päivitys. Kp 10 ultrassa yksi 14mm folli Inssi 16.11 eli kp15 folli 2.5mm kokoinen näytti siltä et ovis tapahtuu pian. Illalla oviskivut. Siittiöiden määrä oli 7milj. Naikkarilta sanoivat että siittiöiden määrä on hyvä vaikka kuullosti mun korvalta vähän kiikunkaakulta. Nyt odottelua...
  18. N

    Inseminaatio 2015

    Heippa. Täällä oli tänään kp10 ultra. Oikealla puolella oli kasvanut yksi follikkeli 14mm. Vielä pitäisi gonalia piikittää kolme päivää saa nähdä miten tuo yksi putkelo riittää kahdeksaan päivään pistän 50yksikköä kerralla. Naikkarilta sanoivat että jos jää vajaaksi vähän niin ei sen takia...
  19. N

    Inseminaatio 2015

    Pirunpelto, mulla nuo ovistestit on aina tyyliin tuota luokkaa ja mä tulkitsen tuon jo plussaksi kerran varmistelin digillä ja sain hymyn. Mulla nuo viivat ei niin kirkkaana loista. :D pidän peukkuja että saat ajan huomiselle :) Täällä on menossa kp 35 ja aamulla alkoi näyttää siltä et vuoto...
  20. N

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Kevät/kesä

    Pinjamaaria onnea teille :) Mamido paljon tsemppiä teille! Täällä oli tuo Naistenklinikan ensikäynti Tiistaina. Inseminaatio on deuraavasta kierrosta edessä ja niitä kokeillaan sit max 3 kertaa ei ehkä edes sitä koska on endo taustalla joka on mukavasti kasvattanut pesäkkeenkin jo takasin. :(...

Yhteistyössä