Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täältä voisin saada apua hätääni! Tein eilen dpo10 2h pidätyksellä hätäiseen tietty testin. No siihen ilmesty roskishaamu. Valkosella taustalla valoa vasten kun kyttää ni kyllä siellä näky jotain... kyseessä oli pregcheck liuska. Oon käyttäny niitä kauan ja en
koskaa saanu mitään viivaa jos en sitte oo ollu paksuna. (Km viime huhtikuussa). Naise rakkaat auttakaa hölmöä. Ootteko te saanu viivannpaikkoja tällä testillä? :love:
Minä oon saanut kolme haamua, joista yksi testiajalla eikä ne ollu plussia :cry:
 
Kp 14 ja alavatsalla nippailee kipeästi :rolleyes: ei kyllä ikinä ennen menkkoja tälläistä oo. Hmm.. Saas nähdä. Pääsis jo testailemaan... Laskin että sitten kannattais vasta testailla kun oon itse Helsingissä koulussa mutta ehkä odotan että pääsen sieltä kotiin.

Onnea taas plussanneille! Kylläpä nyt monella on tärpännyt :)
 
Heippa kaikille Tulen tänne kyselemään että mikä dpo olette saaneet digiin raskaana 1-2? Tein eilen illalla dpo10 pc liuskan jossa haamujen haamu. Tänään aamulla tein myös saman liuskan jossa myös yhtä haalea haamu, nyt hetki sitten tein taas saman liuskan jossa jo paremmin näkyvä haamu jossa jo vähän väriäkin on, mutta digi sanoi että ei raskaana. Voiko nuo olla vaan viivanpaikkoja tms? Vaiko ei vain sitten digissä näy vielä. Muistelen että viime raskaudessa olisi tuommoisella viivalla jo digissä ollut raskaana 1-2.katso liitettä 2172 Tuossa vielä kuva, eli ylin eiliseltä illalta, keskimmäinen tältä aamulta ja alin hetki sitten tehty ja kuva testiajalla.
Mie tein ekan digin maanantaina , elii 26/31, nega, sit 27/28 puikkotestit , jälkimmäiseen oikein isoilla vahvuuksilla olevilla viivalaseilla haamujen haamu, 29/31 digi raskaana 1-2 ja piti kokeilla liuskatesti illalla ja siihenkin jäi jo oikein silmin nähtävä viiva! :D

Tänää 30/31 ja ihan mielenvikainen paineen tunne mahassa ja viime yönä näin unta (harvoin nään) et jäätävä pahoinvointi alko :'D
 
Viimeksi muokattu:
Valitettavasti mullakin on tuore huono kokemus pc-liuskoista. Sain vajaa 2 viikkoa sitten (kp 25) aivan selvän punertavan haamun ja samana iltana toisesta paketista otettuun pc-liuskaan vähän haaleamman, mutta punertavan haamun. Onnistuikohan kuva liittäminen?IMG_1744.JPG Ja siis ihan huvin vuoksi testasin tuossa vaiheessa kiertoa, vaikka mulla on pitkät kierrot. Eka yrityskierto menossa niin on vähän tullut kulutettua noita testejä...Nyt siis menossa jo kp37 eikä r-testeissä näy tosiaankaan mitään enkä usko et on ollu ovulaatiotakaan tässä kierrossa. Meni vähän usko noihin pc-liuskoihin, kun tollasia haamuja näytti turhaan. Mihinkään muuhun r-testiin en oo koskaan saanu viivanpaikkoja tai haamuja, tosin ei oo yrityskään ollut päällä tätä kiertoa aiemmin.
 
Valitettavasti mullakin on tuore huono kokemus pc-liuskoista. Sain vajaa 2 viikkoa sitten (kp 25) aivan selvän punertavan haamun ja samana iltana toisesta paketista otettuun pc-liuskaan vähän haaleamman, mutta punertavan haamun. Onnistuikohan kuva liittäminen?katso liitettä 2173 Ja siis ihan huvin vuoksi testasin tuossa vaiheessa kiertoa, vaikka mulla on pitkät kierrot. Eka yrityskierto menossa niin on vähän tullut kulutettua noita testejä...Nyt siis menossa jo kp37 eikä r-testeissä näy tosiaankaan mitään enkä usko et on ollu ovulaatiotakaan tässä kierrossa. Meni vähän usko noihin pc-liuskoihin, kun tollasia haamuja näytti turhaan. Mihinkään muuhun r-testiin en oo koskaan saanu viivanpaikkoja tai haamuja, tosin ei oo yrityskään ollut päällä tätä kiertoa aiemmin.

Voi ei :(

Mä sain viime toukokuussa pc testiin tämmösen ja tein siihen viereen apteekin herkän. Kumpaanki viivat mutta oliki sitte kemiallinen ja se kierto venys 60päivään asti :( tsemppiä!
 
Voi ei :(

Mä sain viime toukokuussa pc testiin tämmösen ja tein siihen viereen apteekin herkän. Kumpaanki viivat mutta oliki sitte kemiallinen ja se kierto venys 60päivään asti :( tsemppiä!
Minäkin tein sillon samaan aikaan muiden merkkien testejä (rfsu:n liuskan ja one stepin herkän liuskan) mut niihin ei tullu mitään. Sen takia epäilen ensisijaisesti testejä enkä usko et ois ollu kemiallinen.

Tää pitkän kierron odottelu ja piinailu on kyllä ahdistavaa kun ei oikein tiiä missä vaiheessa on menossa ja odottaako ovulaatioo vai jo seuraavaa kiertoo vai mitä. No raskautta tietty ensisijaisesti, mutta se tuntuu mahdottomalta :( Kun tietäiskin, onko odotteluaikaa jälellä päiviä vai viikkoja niin ois helpompi oottaa. Viime kierto oli kuitenkin 46 päivää eli ei mahdottoman pitkä enää. Mut sillon tuli ovulaatio ja luteaalivaihe oli normaalin mittainen. Nyt ei oo ovulaation jälkeisiä oireita vieläkään, vaikka 3 päivää sitten sain kertaalleen ovisplussan digiin. Lämmöt on tosi alhaalla eikä muitakaan normaalin luteaalivaiheen oireita oo näkyny. Varmaan siis pitkä piina vielä eessä :confused: Kun pystyistkin keskittymään muihin asioihin eikä vaan vatvois näitä hormonijuttuja mielessään..
 
Kyllä ne vaan oli, en itekään uskonut aluksi...edelleenkään ei tosin kk näy mut tämän aamunkin testi nega :cry:
No voi kurja. On aika raakaa peliä, jos tommosia antaa suotta :(.

Mula kp 30/28. Mun kellontarkuus kierrossa sitä luokkaa, että vuoto alkaa tasan 14vrk siitä, kun ovis ollu ja tuntenut irtoomiskivut.. ja jopa niin, että jos irtoo illalla, menkatkin alkaa illalla vasta jne. Nyt ei edes tuhrua, mitä yleensä alkaa tulla pari päivää ennen menkkoja. Että toki olen nyt ihmeissäni, mutta raskaus kyllä epätodennäköinen, plus ois jotain haamua jo tullu... (n)
 

Yhteistyössä