Hakutulokset

  1. M

    3-kymppiset toista odottavat

    Heippa! Ajattelin tämmöisen ketjun aloittaa, kun samanmoinen on kuumeilijoissakin :) Olisi mukava saada tuttuja ja muita samassa elämänvaiheessa olevia tänne... :)
  2. M

    Migreenilääkkeet ja raskautuminen

    Hei! Haluaisin kysyä teiltä kanssamigreeniköiltä, että oletteko huomanneet itse tai lukeneet jostakin luotettavasta lähteestä migreenikohtauslääkityksen heikentävän raskausyrityksiä? Viimeisen vuoden aikana migreenini on villiintynyt niin, että kohtauslääkkeitä pitää popsia vähintää 2krt/kierto...
  3. M

    Hei te, jotka ette ole viihtyneet kotiäitinä!

    Täällä toinen samanmoinen! Olen nyt ollut reilu vuoden lapsen kanssa kotona. En voi sanoa, että olisin vihannut JOKA hetkeä, mutta minun juttuni tämä ei missään nimessä ole. Kunnioitan kyllä kotiäitejä tämän jälkeen vielä enemmän kuin aikaisemmin! Teette valtavan raskasta työtä! Mutta asiaan...
  4. M

    Raskauspahoinvoinnin alkaminen uudelleen

    Hei! Olen ensi kertaa raskaana ja kärsin alkuraskaudessa melkoisen invalidisoivasta pahoinvoinnista (en silti oksentanut, vaikka yritinkin) aina 12 viikolle asti. Tämän jälkeen olo oli kuukauden verran mitä mainioin, mutta nyt on kolmisen päivää ollut taas kamala olo ja joka päivä tuo olo on...

Yhteistyössä