Hakutulokset

  1. Eeyore

    Mitä teette hiihtolomalla?

    mulla ei ole hiihtolomaa, kesällä vasta on kahden viikon paussi opiskeluissa :|
  2. Eeyore

    Rati-riti-mikä?!

    kyllä meillä päiväkodissa lapset on tuota laulaneet. Muakin koittivat kotona sit opettaa ku en enää sitä kokonaan muistanu :D
  3. Eeyore

    tietokoneneroja paikalla?

    mulla on ongelmia netin kanssa. Minulla on ppo:n laajakaista ja en pääse kaikille nettisivulle enkä meseen. Osalle sivuista pääsen, kuten tänne :D mikähän vois olla vikana... mulla on vistan käyttis. Onko sillä osaa tähän ongelmaan...
  4. Eeyore

    Miten mä saan tekstityksen pois ylen kanavilta??!!

    mulla on ainakin kaukosäätimessä semmonen subtitles nappi millä saatekstityksen päälle ja pois
  5. Eeyore

    AAMUPALA G :

    nyt kahvia ja näkkäri, kunhan nuorimmainen herää niin keitellään puuro
  6. Eeyore

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    suloinen: saahan siihen muutki vastata :D mielellään toki kaikki niin pääsis jyvälle muiden tilanteesta, miten on edistyny yms. Mä ajattelin jotta jouluna painais 97kg, sillai tais mennä jos puotos on kilo per viikko. Ellen muista nyt väärin. Mä oon tykänny keventäjät palvelusta, kiva ku...
  7. Eeyore

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    höh, täällähän on hiljaasta koko ajan... no laitan nyt kumminki taas painoni tänne..eikääs vaaka näytti nyt 105kg eli pudotusta on tullut reilu kilo :) Kirppunen: Mistäs lukemista olet aloittanut ja mikä on päämäärä?
  8. Eeyore

    Miten vietätte joulun?

    Mummolassa ollaan varmaan aatto, illalla mennään sit käymään lasten isän luona. Tai toisinpäin. Tai voihan se olla että lapset jää aattoiltana isälleen yöksi. Ei tiedä kyllä vielä yhtään, sinne on vielä paljon aikaa :D
  9. Eeyore

    Huomenia...

    Huomenta1 Täällä herättiin puolisen tuntia sitten, valvottiinkin illalla vähän pitempään. Nyt pitäis mennä laittamaan lapsille aamupalaa...
  10. Eeyore

    Kaikki ystäviä haluavat pinoon!

    oulun lääni :wave:
  11. Eeyore

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    paino nyt 106,3, eli -300g vajaa viikossa. Jospa se tästä... Viikonloppuna oli löysempää ruokailujen kanssa joten kiva että painoa on silti tippunut.
  12. Eeyore

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    pitääpäs maanantaina ilmoitella sit painoa, jospa se lähtis alaspäin... tsemppiä kaikille!
  13. Eeyore

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    liityinpäs kokeeksi keventäjiin, josko siitä olis apua :wave:
  14. Eeyore

    KILPIRAUHASENN VAJAATOIMINTA

    http://www.kilpirauhasliitto.fi/vajaa.htm nuo mun laittamat oireet kopsasin tulta
  15. Eeyore

    KILPIRAUHASENN VAJAATOIMINTA

    Väsymys, lisääntynyt unen tarve, palelu, painonnousu, kuiva iho,ummetus, kuiva ohut tukka, hiustenlähtö, hidas sydämen syke, käheys, äänen madaltuminen naisilla, kuukautishäiriöt (runsaat kuukautiset, pitkät välit, kuukautisten poisjääminen), ajatuksen hitaus, masentuneisuus Turvotus, silmien...
  16. Eeyore

    Testaa itsetuntosi

    Itsetuntosi on sopiva Et lannistu liikaa mokaamisesta. Kannattaa silti välttää turhia epäonnistumisia ­­- Rubikin kuutio ei ole sinua varten.
  17. Eeyore

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    nonnih, aamulla punnitsin itseni, vaaka näytti 106,6... mikäs teillä on ollu punnituspäivänä vai onko semmoista käytössä?
  18. Eeyore

    KOHTI KAPOISTA UUMAA (ent. 40 kg...)

    pääseekö mukaan? mulla kiloja pitäs karistaa reilu 30 :ashamed: nyt siis painoa jotain 107, pitää aamusella tarkistaa... Kyllä niin ottaa päähän ku on tämmöseen jamaan itsensä päästänyt... Milläs tyylillä te laihdutatte? Mä ajattelin ottaa ruokapäiväkirjan käyttöön ja laskeskella...
  19. Eeyore

    Oletko oikea vai vasen kätinen?

    vasen
  20. Eeyore

    Ootteko vieläkään saaneet sitä näytelehteä?

    eipä ole viel tullut :|

Yhteistyössä