Hakutulokset

  1. M

    Muuttosiivous

    Tarvitsisin jonku hyvän siivoustaidon omaavan hommiin Eli noin 88 neliön huusholli joka on melkein tyhjänä tarvitsisi täyden siivouksen eli laminaatti lattioiden pesun,keittiössä joku laattalattia,kylppäri kaakeloitu. Seinät tapetoitu,melkein kaikki mutta ne jotka pysyy niin pitäisi...
  2. M

    Vuokralaiset/vuokran-antajat!

    mILLAISET VUOKRALAISET TEILLÄ ON/OOTTE? SATTUPA MEILLE NIMITTÄIN NIIN IHANAT ETTÄ ILMOTTAVAT JOS VUOKRA LAITETAAN MAKSUUN VAIKKA KAKSKI PÄIVÄÄ MYÖHÄS.. VIIMEKS OLI SEMMOSET RUTALEET KETKÄ MAKSO JOS MAKSO..
  3. M

    Ennenaikainen perätilasynnytys??

    Hei! Synnytin alateitse reilu vuosi sitten esikoispojan suht nopsaan (4h20m) ja luomusti rv36+5 vesien menojen jälkeen. Nyt pikkukakkosesta on perätilaepäily ja kontrolliultra sovittu keskiviikoksi rv36+o. Nyt siis maanantai rv35+5 ja eilen illalla laskeskelin jo supistuksia, mutta laantuivat...
  4. M

    Nuvaringistä

    Mulla on Nuvaring ekaa kiertoa käytössä ja mun kropassa tapahtuu outoja juttuja. Mulla ei ole ollut hormonaalista ehkäisyä kymmeneen vuoteen ennen kuin nyt aloittaessani Nuvaringin. Ekan laitoin siis pian kolme viikkoa sitten ja mulla on ollut alavatsan turvotusta ja kuukautiskipuja koko ajan...
  5. M

    kriisiä pukkaa

    Heippa. Kolmenkympin kriisiä pukkaa ja kyllästyminen "kotiäitiluukkiin". Itsensä hoitaminen on jääny taka-alalle kun noita lapsia on syntyny. Mie haluisin mennä laitattaa nätit kynnet ja hoidattaa kädet kuntoon. Millä nimellä kulkee sellaiset luonnollisen näköiset kynnet siis rakennekynsiä...
  6. M

    PCO ja endometrioosi..

    Ovatko nämä yksi ja sama asia??
  7. M

    Vaippa asiaa....

    Olisin kysellyt, että oletteko kokeilleet pirkka napero housuvaippoja? Ovatko minkämallisia, kannattaako edes kokeilla? Yleensä meillä käytössä libero housuvaippa 10-14kg, mutta tekis vaihtelun vuoksi mieli kokeilla pirkka naperoa.
  8. M

    Laihduttajat!!!!

    Pidättekö laihduttajat esim. karkki tai muuta herkuttelupäivää esim. kerran viikossa? Itsellä tuo alku tökkii jo aika pahasti ja olenkin tänään syönyt hampurilaisaterian ja muutaman suklaapalan. Tämän viikon olen siis ollut pisteillä. Onko kokemusta? tuleeko paljon takapakkia jos näin tekee...
  9. M

    minkä ikäisiä...

    minkä ikäisiä teidän lapset ovat olleet kun perheeseen on otettu koira?
  10. M

    KESKI-KARJALA!

    Hei! Olen 33-vuotias kotiäiti Itä-suomesta. Perheeseemme kuuluu lisäkseni mies, 3-vuotias poika ja kohta vuoden ikäinen tyttö. Postia saa lähettää mistä päin tahansa, mutta jos olet täältä päin (Kitee, Tohmajärvi, Kiihtelysvaara...) voitais joskus vaikka "kahvitella" tai käydä lenkillä.

Yhteistyössä