Hakutulokset

  1. T

    Eteisistukka

    Mulla oli myös ja se kontrolloitiin vkolla 28 tai jotain. Siihen mennessä oli istukka siirtynyt tarpeeksi,oli ihan kohdunsuun reunalla. Sain siis synnyttää normaalisti =)
  2. T

    Montako partneria sinulla on ollut? Ja ikäsi?

    \ Siis minuako tarkoitit? No huvikseni vain laitoin tästä aloituksen. Mitä väliä sillä sinulle on montako kumppania minulla on ollut? Ja ei tuo mielestäni nyt ihan hirveä määrä ole...
  3. T

    Montako partneria sinulla on ollut? Ja ikäsi?

    Itse olen 26v ja noin 25 partneria. =)
  4. T

    mitkä nyt olikaan turvotusta poistavia..?

    Teestä mulle ainakin tulee vielä tukalampi olo. Se laajentaa verisuonia. Sama juttu kahvin kanssa. Näin siis ainakin minulla.. Mä olen ihan purkkiananasta syöny ja juonu ananastuoremehua laimennettuna.
  5. T

    Terolut ja raskaus

    Kiitos, kun vastasitte. Nytpähän ainakin tiedän mitä epäillä, jos menkkoja ei ala kuulua ;)
  6. T

    Terolut ja raskaus

    Jep. Noista teroista kuulee aina kaikenlaista. Kuten mm. sen oon kuullu, että jos ne alottaa ennen ovulaatiota niin ei välttis ovuloi. Itseäni alkoi jo hieman kaduttaa koko terot, mutta pakkopa niitä on syödä jos haluaa, että menkat tulee :\| Sit toisaalta taas oon ihan positiivista palautetta...
  7. T

    Terolut ja raskaus

    Sen verran kysyisin, että kun minulla on käytössä terolutit ja toinen tero kierto lopuillaan. Jos siis sattuisi niin hyvin, että olisin raskautunut tästä kierrosta niin tuleeko menkat siltikin ihan normaalisti? Siis, kun terothan aiheuttaa sen "tyhjennysvuodon" eikä tavallaan ole oikeat menkat...
  8. T

    ennustaellistä??

    \ Mulle molemmat vastas vasta melkein kahden kk päästä..
  9. T

    miehet ja harrastukset

    Mieheni harrastaa musiikkia. Treenaa yleensä kerran viikossa koko illan. Lisäksi on keikkoja ja ennen keikkoja tietenkin ylimääräisiä harjoituksia. Loma-aikoina ei treenaa. Tekee tätä harrastelijapohjalta, joten normaalisti on vain yhden illan viikosta poissa kotoa, mutta on myös kausia jolloin...
  10. T

    Missä alea missä alea?

    ???pinoon.
  11. T

    luki-häiriöstä

    Hei Meillä on ekaluokkalainen joka ei osaa edes kaikkia kirjaimia vielä. Hänkin käy tukiopetuksessa mutta editys on aika hidasta. Numerot hän osaa aika hyvin. Olen aika huolissani ja olisin myös kiitollinen jos jollain olisi apua asiaan
  12. T

    isänpäivälahja?

    Tilasin miehelle paidan missä lukee Maailman paras pappa ja pojalle saman värisen bodyn jossa on sininen traktori(miehellä semmoinen)ja teksti Papan poika. Mies on siis ruotsinkielinen.
  13. T

    Milloin ovulaatio tapahtuu Clomeja syödessä?

    mulla kävi samanlailla kun lopetin clomien syönnin niin jäin raskaaksi ja olen todella vaikea jäämään.vaikka kesken sit kumminkin meni. :'(
  14. T

    Hedelmöityshoitojen hinnat

    Käytiin kaikki neljä ivf hoitoa ja tutkimukset yksityisellä ja siihen meni (lääkkeet myös mukana) n. 10 000 euroa. Kun tuloksena raskaus niin todellakin unohtaa rahan, tai ainakin minä en ole surkutellut rahanmenoa.
  15. T

    mpr rokotteesta kova kuume

    missä iässä muuten tuo rokotetaan?
  16. T

    Kuulomuistihäiriö

    Asiahan selviää tutustumalla kyseiseen erityisluokkaan/pienryhmään. Meille suositeltiin erityisryhmää päiväkotiin, käytiin siellä ja se siitä. Tietynlaiset lapset ei vaan sovi yhteen, meidän kuulovammainen pärjää paremmin isommassa luokassa kun pienryhmässä jossa koko ajan kauhea meteli ja...
  17. T

    Kukaan ollut näillä kursseilla?

    Niin ne miehet aina yleensä vähän vastahakaan onkin.. :) Lämpenee ne sitten siellä kurssin aikana. Ei niille mikään pakko ole mennä.Makuasia.. Meillä esim. on kyseessä niin harvinainen vamma että sovakurssit on niitä ainoita paikkoja mistä saadaan paras tieto. Ja vaikkei vanhemmat kauheasti...
  18. T

    Pelkotiloja elämästä ja kuolemasta!!!

    Hei! Oletko kuullut oireyhtymästä nimeltä ahdistuneisuushäiriö? Sille tyypillistä ovat erilaiset pelot, jatkuva huolestuneisuuden tunne, kuolemanpelko jne. Kehoitan hakemaan netistä tietoa, sitä on paljon.
  19. T

    Kukaan ollut näillä kursseilla?

    Jep, hoitotukea ei tarvi minkäänlaista. Kursseille on aina ns. harkinnanvaraisia paikkoja jonne pääsee ilman hoitotukea. Kursseille VOI ja PITÄÄ itse tuppaantua. Hyvässä tapauksessa joku (esim. kuntoutusohjaaja) sinne ohjaa, yleensä oma aktiivisuus ratkaisee. MAHTAVIA juttuja nuo...
  20. T

    Audiofoniatrinen osastojakso???

    Vähän riippuu tietysti mihin sairaalaan olet menossa, omat kokemukset OYSta. Aika harvassa kunnassa tosin edes moinen osasto on.. Osastojakson aikana lapselta tutkitaan kuulo, useinmiten usealla eri menetelmällä. Lapsi käy puheterapeutilla, lääkäri kurkkii korvat ja kurkun, psykologi saattaa...

Yhteistyössä