Hakutulokset

  1. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tänään oli eka ultra. Siellä kahvipavun sydän sykki. Tänään varaan ensimmäisen neuvolan. Ja tästä se lähtee. Poistun tästä ryhmästä, koska en enään tarvitse täältä tukea. Kiitos kaikille kaikesta. Etenkin niille kenenkanssa tässä ollaan alusta asti oltu. Monet tunteet purettu. Toivon että...
  2. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tää on ihan perseestä. Vihdoin kun oon raskaana. Haluisin ostaa edes jotain pientä. Mennä h&m:lle hypistelemään vauvan vaatteita tms. Mut mies on erimieltä... Katsoin jo huonekaluja netistä ja sanoin että joulukuussa voisi ostaa jo osan. Mutta ei vielä silloin miehen mielestä kannata. Kysyin...
  3. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulla oli stressiä ihan hemmetisti duunin loppumisesta ja siintä löytyykö uutta ja rahat loppu, ja raskautumisesta, hoidoista jne. Tuli ovikset kuitenkin.
  4. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Anteeksi taas omaa napaa.. ... Maanantaina kävin uudessa verikokeessa, raskaustestiä varten. Tänää tuli puhelu helsingistä. Hoitaja kertoi tuloksen olevan positiivinen ja hcg oli oikein hyvä. Kaikki ok!! Toivotti paljon onnea!! Mulla on aika ensimmäiseen ultraan vko 39 jolloin rv 7. Tää on...
  5. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Jokapaikkakunnalla, joka hoitajalla, joka lääkärillä on täysin omat kuviot asioiden hoitamisen kanssa. Itse menin valittamaan lääkärille vuoden yrityksen jälkeen ja toivoin saavani apua kierron tasaamiseksi. Sitä apua en koskaan saanut. Kerroin lääkärille kierron heittelevän parhaimmillaan 14-15...
  6. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Itsekkin huomasin, kun lopetin kropan kyttäämisen loppu oireetkin. Oviksen tikuttelut ei onneksi ottanut koskaan valtaansa. Ja kun lakkasin täällä jokapäiväisen jatkuvan ramppaamisen, surku mielikin alkoi hellittää.
  7. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Oon syöny lähes koko yrityksen ajan sinkkiä, foolia, möllereitä, nyt otin d vitamiinit käyttöön, ja monivitaminiiporetabletit. Mä oon ollu kauheen väsyny viime päivät. Töissä meinaa millään jaksaa.
  8. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Taas omaa napaa, sori. Tää tilanne nyt vaam on hämmentävä, pelottava, outo... Verikoe oli otettu maanantaina Ajattelin eilen, että ostan varmuuden vuoksi raskaustestinkin, että näen mitä se näyttää. Koska mulle tuli fiilis, että ehkä ne menkat sieltä alkaa. Ja jos ne hormoonit olis laskenut...
  9. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tuli soitto tuloksista. Kertoi että on hyviä ja vähän huonompia uutisia. Testi oli positiivinen, mutta kun normaalisti joku hormooni tms olisi tässä kohtaa toivottua olevan jo 50, niin mulla se on vain 37. Eli on todella alhainen. Viikon päästä uudestaan verikokeeseen. Jos näyttää edelleen...
  10. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ei mulla mitään oireita ole. Nukkuttaa hirveesti jatkuvasti, mutta se nyt voi johtua stressistäkin. Alamahassa nyt tuntuu aina kaikenlaisia tökkimisiä, vihlomisia, repäsyjä jne. Alkionsiirron jälkeen oli viikon verran turvotusta, ei pystynyt mahallaan nukkumaan. Pissahätä on kyllä jatkuvasti...
  11. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tänään käyty labrassa, verestä raskaustesti. Tuloksesta soittavat keskiviikkona. Tää on kaikki vaan yhtä hemmetin odottelua... Aika hurjaa, että mahdollisesti elämän suurimmasta asiasta kerrotaa puhelimitse. Huomenna onneksi vapaa päivä, nii saan rauhassa olla sekamelskan tunnepyörteissä...
  12. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä en vaan just haluais yhtään innostua enään mistään. Ei huvita edes puhua koko asiasta miehenkään kanssa. Äidille olen tästä yrittämisestä joutunut kertomaan. Ja nyt ärsyttää kun hän utelee millon mitäkin. Eikä itseä huvita yhtään kuulla kommentteja "pidetään peukkuja pystyssä" "hyvin vielä...
  13. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kysymys.. Kuinka nopeesti olette saaneet OIKEITA positiivisia plussa tuloksia tikkuun, irroituspiikin jälkeen. Millään jaksaisi odottaa verikokeeseen saakka.. Pistin irroituspiikin 20 päivä. Alkionsiirto tapahtui 24 päivä. Ei vissiin enää pitäisi tuon pregnylin vaikuttaa tulokseen. Mutta...
  14. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä olen kanssa pohtinut tätä kielletyt ruoka aineet listaa raskauden aikana. Kesä kun on jo ohi, niin kuoharista luopuminen on ihan helppoa. Mutta kohta on joulu ja mä tykkään graavilohesta todella paljon. (tätä samaa olen pohtinut sen kolme vuotta) Ja muutenki kalaruoista. Mutta menee tosi...
  15. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Eihän ne autakkaan. Sehän siinä just on outoa et jotku vetää niitä siks, että luulevat auttavan raskautumiseen.. Ainakin useilta keskustelupalstoilta olen sen lukenut.
  16. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    En usko että greippimehut, foolihapot tms auttaa raskautumiseen. Ite oon syöny fooleja kolme vuotta, turhaa rahan tuhlausta vain. Greippimehua join kolme kiertoa, ihan turhaan. Mitään tabuja en ole edes kokeillut, koska niistä vain kuulee huhupuheita onnistumisesta. Ties vaikka pahentaisi...
  17. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onko täällä kenelle tehty Ivf hoitoja, päässyt alkionsiirtoon asti. Ku oon yrittän katella ja kyselle, et millasia mahanjomotuksia ihmisillä on ollu. Kun itsellä on maha turvoksissa ollut alkionsiirrosta asti, ei pysty makaamaan mahallaa, kun painaa. Ja tuntee turvotusta lähes koko ajan.
  18. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Omaa napaa sori.. Alkionsiirto tehty. Nyt elämäni piinaavimmat kaksi viikkoa. Odottelua verikokeeseen (raskaustesti verestä) ja sitten vielä puhelun, tuloksen odottaminen.
  19. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Pakko sen verran tänne päivittää ja kysästä. Mimmosia oireita olette havainneet, kun olette piikittäneet puregonia. Mulla ollut nyt annoskokona 150 iu ja hitto kun rinnat tuntuu painavilta ja kutiaa koko aika. Ja tuntuu että muisti pätkii ihan oudosti. Unohtelen asioita. Ja no pissattaa kokoajan...
  20. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Himppisen omaa napaa.. Ensi viikolla aika IVF punktioon. Ja jos kaikki menee tällä kertaa hyvin, myös alkion siirtoon. Pitäkää peukkuja. :) Onnea plussanneille! <3

Yhteistyössä