Hakutulokset

  1. H

    Mikä teitä pihtaavia naisia oikeen repii?

    \ Sinulla ja monilla muilla näkyy taas keittävän nää jutut ihan turhasta. En ole tarkoittanut, että viikon tai kahden viikon pihtaus olisi kamalaa, vaan sitä, kun jotkut kertovat jopa vuoden pihtauksesta. Mun mielestä velvollisuusseksiä kuuluu antaa, vaikka kahden viikon välein. En voi millään...
  2. H

    Mikä teitä pihtaavia naisia oikeen repii?

    \ Vau. Nostan hattua sinulle. Tätä juuri tarkoitinkin. Eihän se niin kamalaa ole antaa vaikka vähemmillä haluilla. En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että esim.pikkulapsivaiheessa ei ole seksielämää ja kuvitellaan, että kaikki muuttuu hyväksi joskus viiden vuoden päästä. Parisuhdetta pitää...
  3. H

    Mikä teitä pihtaavia naisia oikeen repii?

    Miksi ihmeessä te ette anna miehillenne, vaikka mies haluaa? Onko se teistä jotenkin vastenmielistä, jos miehenne haluaa juuri teitä? Olisitte hyvänen aika onnellinen. Luin tuon langenneen enkelin jutun ja entistä enempi ihmettelen. Jos teidän mielestä miehessä on jotkain vikaa, niin miksi...
  4. H

    Isälle

    Ei mee hyvin teilläkään jos ei ole edes kunnon keskusteluyhteyttä. Mulla on jonkinlainen joskin se menee kaavalla: lapset tarvii ny sitä ja tätä. Ja lisää rahaa pitäs olla. Maksan jo nyt ihan huikeesti mun tuloihin nähden. Iteppä suostuin. Koeta saada keskusteluyhteys isään, muuten et pääse...
  5. H

    Isänpäivä edessä...

    Mun paras lahja on et saan aamulla herätä mun 4v tytön kans kahdestaan ja kuites sain kivat lahjat kummaltakin lapseltani. Poitsu on vaan niin pieni ettei vielä kulje mun luona. Kumpikin oli tarhassa tehnyt aivan ihanat lahjat isille. Eli pelkkää läheisyyttä on mun paras lahja.... =)
  6. H

    Erilaiset halut

    Tein just kouluun esitelmän perheväkivallasta. Kävin juttelemassa yhden terveydenhoitajan kans näistä jutuista ja hän sanoi et myös mies tarvii tukea kun sattuu tällänen juttu perheessä. Ja oman työn puolesta voin sanoa et oon samaa mieltä... Sori et eksyin alkuperäsestä otsikosta!
  7. H

    Yhteishuoltajuudesta!!!

    Minun lasteni äiti on heidän yksinhuoltajansa, ei suostunut mihinkään muuhun. Lakimies sano että todennäkösesti yhteishuolto saatas käräjillä mutta emme sitten siihen alkaneet. Nyt äiti vetoaa joka asiassa siihen että hän on yksinhuoltaja ja että hän tietää mikä on lasten paras... Kaikki asiat...
  8. H

    farmari auto??? mikä merkki paras??

    mie ajelen vanhalla farkkumondeolla, -95 2,0 bensa. on iso ja kulkee kivasti. ei maksa paljon eikä syö älyttömiä, mie tosin ajan pitkää matkaa B)
  9. H

    kuinka kertoa miehelle?

    \ Ensinnäkin kuten jo vihkaavassa sanotaan rakastaminen on tahtomisen asia. Eli olet luvannut tahtoa rakastaa miestäsi. Olet jo saanut hyviä neuvoja asioiden läpikäymiseksi. Niitä kannattaa miettiä ja koettaa avata umpisolmu. Koska miehesi on ns. kunnollinen niin en näe mitään syytä miksi...
  10. H

    Onko lapsen saanti muuttanut suhtautumistasi naiseesi

    Mulla isäksi tulo ei juuri muuttanut suhdetta lasten äitiin, suhde jatkui samankaltaisena synnytyksen jälkeenkin. Seksi maistui samalta raskauden aikana, ehkä jopa paremmalta! Ehkä vaikuttaa eri paikkakunnalla asuminen... Myöhemmin tuli ero mut se jo toinen juttu. Lasten (2) synnytyksissä en...

Yhteistyössä