Hakutulokset

  1. Rosie Riveter

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Noniin, nyt pitäis listan olla ajan tasalla. Huomenna alkaa uusi kuukausi ja joku vois varmaan laittaa uuden ketjun? Mä vaihdan nyt maisemaa täysin tonne fb:n puolelle, joten ois hyvä, jos ketjun alottaja ois joku, joka edes joskus käy täällä foorumillakin. :) Facebook-ryhmään pääsee (mun...
  2. Rosie Riveter

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Pientä tiedostelua: Onko täällä vielä facebook-ryhmään kuulumattomia, mutta mukaan haluavia?
  3. Rosie Riveter

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Listan pitäis nyt olla jokseenkin ajan tasalla. :) (Paitsi mun osalta, omat tiedot unohdin päivittää ja enää en jaksa säätää. :D Laskettu aika siirty ultrassa parilla päivällä, 3.1. on nyt virallinen tieto.) Huhuilkaa ihmeessä, jos löydätte virheitä tai epämääräsyyksiä listasta! :)
  4. Rosie Riveter

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Päivityspyynnöt punaisella tai omalla rivillään, niin erottuu. Muodossa: Laskettu aika Nimimerkki / ikä / kuinka mones / synnäri KIITOS! Ylläpidän listaa tämän kuukauden ajan, mutta heinäkuun alussa toivon jonkun muun aloittavan uuden ketjun. Jos keskustelu täällä on kovin hiljaista, ei...
  5. Rosie Riveter

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Pieni muistutus tähän väliin: Listan päivityspyynnöt omalla rivillään ja mielellään vielä punasella. Erottuu paremmin ja helpottaa listan ylläpitoa huomattavasti. :) Uusille tervetuloa! Wamppula pääsee listalle heti, kun kerrot lasketun ajan. Mun matikkapää ei tänään riitä, sori, :D
  6. Rosie Riveter

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Katjuska, otan osaa menetykseenne! Olispa täällä vielä se halihymiö... Meillä on nyt hankala tilanne perheessä, tuun kirjottelemaan kuulusimia toiste. Rosie 10+2
  7. Rosie Riveter

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Lisään sut listaan heti, kun lasketusta ajasta on joku arvio. :) Tervetuloa mukaan! Onnittelut myös kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! Mä oon nyt kyllä aikalailla juminu tonne fb:n puolelle. Tää palstauudistus kyrsii mua edelleen suunnattomasti. Oon käyny täällä välillä lukasemassa...
  8. Rosie Riveter

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Joo-o, päivittäneet ovat... Tää on ihan kamala, mun mielestä. Sivun ulkoasu on todella heikko, tää kirjotusruutu ihan vitsi, hymiöt on surkeita, hyviä toimintoja on karsittu ja kaikenlaista ihan turhaa pashaa on lisätty. Jopa mun avatar on kadonnu. EN. TYKKÄÄ. YHTÄÄN. Pysyn "linjoilla" tän...
  9. Rosie Riveter

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Siis mitä helvettiä tälle palstalle on tapahtunu?!
  10. Rosie Riveter

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Mulla on vesiohenteinen maali, se ei käryy niin pahasti, ja läpiveto asunnossa. Meillä on yks ulko-ovi keittiössä, eli ilmanvaihto on kondiksessa. :)
  11. Rosie Riveter

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Flunssaa, flunssaa, flunssaa täälläkin. Hetken taas helpompi olla, kun huuhtelin pari kierrosra nenäkannulla, mutta kyllä toi nieluun valuva räkä tuo ihan uusia ulottuvuuksia tähän muutenkin etovaan oloon. :snotty: Kohtutyypille ei kyllä mun käsittääkseni flunssasta oo mitään haittaa, kunhan ei...
  12. Rosie Riveter

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Milli M: Kuulostaa ihan normaalilta tuo tuhru. :hug: Selvänäkijä en ole, mutta omiin kokemuksiin pohjaten veikkaan. Mulla nimittäin tulee ruskeeta tuhrua joka päivä. ÄLLÖVAROTUS! Mulla on siitä isosta vuodosta asti tullu joka päivä koko ajan sellasta mämmin (!!!) näköstä mönjää. Lenkillä...
  13. Rosie Riveter

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Kesäkuun ajan allekirjoittanut päivittää listaa, joten jos jotain on pielessä, huhuilkaa tai pistäkää yksäriä. :wave: Muistutus uusille: Meillä on salainen facebookryhmä, johon pääsee mukaan laittamalla yksityisviestiä nikille iloksi. Viestiin nimi ja tunnistetietoja tai linkki omaan...
  14. Rosie Riveter

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    :attn: :attn: :attn: Laitoin kesäkuulle uuden ketjun. :attn: :attn: :attn: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2449059-tammikuun-tuikkeet-2016-kesakuu/#post30851963
  15. Rosie Riveter

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ Lasketut ajat Nimimerkki / ikä / monesko lapsi / sairaala 26.12. Hapsikka/26/Ensimmäinen/SatKS 27.12. Bons / 25 / 1. / K-PKS 28.12. iloksi/33/2.lapsi/KYS 1.1. MissB/25/esikoinen/OYS Nennuska/31/3. Lapsi/OAS heinis1 / 38v / 3. lapsi / HYS...
  16. Rosie Riveter

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Voi ei, toivottavasti sulle ei tullu fiilis, että mun viesti oli kohdistettu suhun! :hug: Mulle tuli vaan mieleen, että kun tuli tällanen helposti tunteita kuohuttava aihe esille, ois pieni muistutus paikallaan ihan jo mulle itsellenikin. :whistle: Mä nimittäin osaan välillä töksäyttää...
  17. Rosie Riveter

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    En tarkota udella, mutta onko sulla vielä jotain hoitokontaktia ton masennuksen suhteen...? Mulla laukes myös silloin esikoisen vauva-aikana paha masennus (oli kyteny pinnan alla jo vuosia) ja käyn edelleen 1-2 kertaa kuukaudessa terapiassa juttelemassa asioista ja koen, että siitä kyllä on...
  18. Rosie Riveter

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Älä huoli, hyvin se menee. :hug: Meidän esikoisella on myös refluksi ja hän huusi ensimmäiset 6kk, kuin sika teurastaessa, mutta toisen muksun kanssa meni paljon helpommin. :) Ikäeroa meidän lapsilla on 1v6kk. Kuulostaa niiiiin typerälle, alentavalle ja näsäviisaalle, kun sanoo, että "se on...
  19. Rosie Riveter

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Pahimpina hetkinä on mulla toiminu viileet hedelmät (esim banaani, päärynä ym pehmeet), pakastettu vesimeloni tehosekottimen kautta (tulee vähän-niinku-sorbetti), pakastevadelmat (huom, suomalaiset!) ja ekassa raskaudessa meni parhaiten jääkaappikylmät vauvojen hedelmäsoseet. :) Blue Bird:lle...
  20. Rosie Riveter

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Sanoi, että voi olla verta tai jotain muuta, ei saa selvää. Ei näyttäny samalle, ku se verinen kohta kyllä... Mulla on taipumusta saada harmittomia kystoja / kasvaimia sinne sun tänne, joten en jaksa moisia murehtia. Eikä ne murehtimalla mihinkään muuttuiskaan. :D Näkeehän sen sitte...

Yhteistyössä