Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

nt-ultra
Onpa ihana, kun teillä on jo tiedossa ultra-aikoja. Minulle se on tulossa varmaan vasta sitten ekan neuvolan jälkeen, joka sekin on vasta 11+2 eli 10.6.
Jos en olisi nyt kahta kertaa jo päässyt pientä katsomaan (viimeksi keskiviikkona), niin saattaisipa tuo odotus tuntua pitkältä.
Nyt ei ole enää kuin vajaa 2 viikon odotus neuvolaan, jossa kuunnellaan sitten sydänäänet ja siitä varmaan pari viikkoa nt-ultraan.

milla kyllä tänne joulun ihmeitäkin mahtuu (kun niitä saattaa tulla myös tammikuisillakin lasketuilla ajoilla), jos haluat pysyä mukana :)

pahoinvointi on hellittänyt pääasiassa. Enää ongelmana on se, että lämmin ruoka ei oikein maistu ja ajatus etoo. Samoin kuin ruuanlaitosta tulevat hajut. Mut sitten, kun valmis ruoka on edessä, niin saatan sen kyllä jotenkin syödä. Esikoisen 2v kanssa syödään samankokoisia annoksia, kun muuten tulee huono olo. Jossain luki, että näillä viikoilla se lähtisi hellittämään ja on ne pahimmat olot nyt jääneet taa. TOIVOTTAVASTI.

sen sijaan on tullut sitten liitoskiputyyppinen kipu tänään nivusiin. Blaa.
Ja vatsa on kumman tuntuinen ja sekaisin usein.

Päivityksistä

kunhan kuukausi vaihtuu, niin mielellään joku aktiivinen (esim Rosie tai kuka tahansa halukas) voisi ottaa tuon päivityksen. Minä selvästikin olen enemmän tuolla facen puolella killumassa.

Ja muistutukseksi -
jos haluaa mukaan faceryhmään, niin minulle yksäriä täällä (linkki profiiliin tai nimi ja kuvaus, että tunnistan), niin lisään kaveriksi ja sitten ryhmään.
Ryhmä on salainen eikä näy muille!
 
  • Tykkää
Reactions: Pomps83
Hei! Mäkin voisin tulla tänne mukaan! Olo on kyllä vielä hieman epäileväinen, en ihan uskalla uskoa olevani onnellisesti raskaana. Ekaa lasta odotan, ja oma arvio la:sta on 29.1., mutta en yhtään ihmettelisi, jos se siitä johonkin suuntaan muuttuisi. Varhaisultran varasin, on niin kovin vaikeaa uskoa, että jotain kohdussa tosiaan tapahtuisi. Ultraan on kyllä vielä miltei kolme viikkoa.

Milli 5+0 (tai jotain sinne päin)
 
Hei! Voisin liittyä tähän odottajien joukkoon. :) Plussailin jo jokunen viikko sitten, mutta edelleen on ihan epätodellinen olo tämän asian kanssa. Viikkoja olisi nyt kasassa 7+5 ja ensimmäinen neuvola/ultra on 9.6. Sinne asti täytyy odotella ja jännätä, että onko kaikki kunnossa.

Olen 24 vuotias hieman pohjoisemmasta suomesta ja miehellä on ikää saman verran. Yhteistä matkaa on takana jo reippaat kymmenen vuotta ja nyt on sopiva aika lapsille. Joten esikoisen odottelu olisi aluillaan. Kovasti toivotaan, että pieni pysyy matkassa ja kaikki on hyvin. Kenellekään ei tästä tulokkaasta aiota kertoa ennen kuin on ultrassa nähty että kaikki olisi hyvin.

Pahoivintia on ollut parin viikon ajan niin että välillä on ja välillä ei. Silloin kun ei ole pahoivintia nousee aina huoli, että onkohan kaikki kunnossa, joten melkein toivon että olisi jatkuva pahoinvointi. Väsymystä on jonkin verran. Varsinkin työpäivinä tekisi töiden jälkeen mieli vain nukkua. :)

Jenniferia/24v/esikoinen/oas
 
Pahoittelut jos joku loukkaantui mun tekstistäni. Ei ollut kohdennettu kellekkään täällä. Asia on vain niin pinnalla mielessä, joten siinä tuli ajatusta sieltä päivähoidon työntekijän kannalta.
Voi ei, toivottavasti sulle ei tullu fiilis, että mun viesti oli kohdistettu suhun! :hug: Mulle tuli vaan mieleen, että kun tuli tällanen helposti tunteita kuohuttava aihe esille, ois pieni muistutus paikallaan ihan jo mulle itsellenikin. :whistle: Mä nimittäin osaan välillä töksäyttää mielipiteeni tosi jyrkästi, jos en pysähdy miettimään muotoilua.

Nyt ei jouda jaarittelemaan ja eilen en päässy tänne enää, oli vikaa joko koneessa tai palstassa. Mutta uusille moi! :wave:
 
"peikko86"
Tervetuloa kaikille uusille ja tosiaan pysykää mukana vaan vaikka aika joulukuun lopulle siirtyski. Jos tää ryhmä tuntuu omemmalta niin kirjotelkaa vaan. Itekkään en tiiä yhtään kui pitkällä mulla on ja saattaa mullekki tuo LA mennä jo joulukuun puolelle, mut eipä tarvi sit olla niitä viimesiä joulukuun ryhmässä jotka siel oottelee et josko syntys ;)

Tääl tämä päivä menny edelleenkin pahoinvoidessa, yritin kyl lenkillä käydä mut lyhyeksi jäi ko piti lähteä takas ko meinas ruuat tulla ulos. Noh, asenteella selvitään tästäki, ehkä enää kuukausi jäljellä tätä öklötysoloa niin eiköhän se mee...
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
MiiMii87
Täällä tehty vasta toissapäivänä plussatesti pienen kuvotuksen takia, toki menkat on 1kk myöhässä mutta tää onkin ylläri raskaus!!!
Meillä on miehen kanssa kohta 7.v tytär ja 3.v poika ( kaksostytöt taivaassa ) ja kaikki hoidoilla.

Viikkoja 8?
La 15.1.2016

Itse en uskalla vielä myöntää että ollaan raskaana joten seurailen hiljaisena taustalla toistaiseksi ??

Niin ja Espoosta ja ikää 28.v
??
Onnea kaikille ja toivottavasti kaikki pääsee loppuun onnellisesti.
 
Rosie: Minäkin käyn edelleen vielä aika ajoin juttelemassa. lääkitystä ei enää ole. Mulla laukaisi masennuksen pieleen mennyt synnytys ja kuoleman läheisyys. Toisella kertaa iski n 2kk synnytyksen jälkeen, mutta selvästi lievemmin. siinäkin laukaisi ristiäis stressi ja koko viikko oltiin vatta taudissa.

Pomps83 täälläkin tulossa ylläri vitonen :D Tervetuloa! ja tervetuloa muillekkin uusille!
 

Yhteistyössä