Hakutulokset

  1. Kinuski

    Nukkuuko teidän elukat sängyllä?

    Kaikki 3 kissaa nukkuu sängyssä (yks niistä mun päällä jos mahdollista), ja kiva kun yöllä oikoo jalkoja niin on hampaat varpaissa kiinni....:)
  2. Kinuski

    Saitko töistä joululahjan?

    Mies sai ainakin kinkun, noin niinkun firman puolesta (muita lahjoja en varmaksi vielä tiedä koska pomo on sukua :)). Me saatiin töistä kassillinen erillaisia leipiä, mikä on ihan huippu mielikuvituksellista ylemmältä taholta, kun kuitenki leipomossa töissä ollaan :headwall:
  3. Kinuski

    Millainen hajamielisyys on vielä normaalia?

    Eiköhän tuo ihan normaalia ole... miehillä siis. Mun mies ei kanssa muista yhtään mitään. Siksi mä hoidankin kaikki tärkeät asiat meidän perheessä. Kaikki miehen tyttärenkin asiat mä sovin suoraan äitinsä kanssa, koska mies ei puhelun jälkeen välttämättä muista yhtään sen sisällöstä. Tähän on jo...
  4. Kinuski

    Miksi olet vielä hereillä? :)

    Sattuu tää aika olee ainoo millon saan vaan olla. Mulla on aina perjantait vapaata töistä, mutta silti tuntuu olevan viikon kiireisin päivä, ja vasta illalla/yöllä ehdin rauhassa tehdä mitä lystää, esim. surffata. Lauantait mä makaan ja katon koko viikon tallennetut ohjelmat, ja sunnuntaina taas...
  5. Kinuski

    Lastenvaatemerkeistä..!

    Mä olen aina ostanu lasten vaatteet ulkonäön, enkä merkin perusteella. Ulkovaatteet on kyllä aina ollut molemmilla tietyn merkkisiä. Onneksi esikoisellakin on vielä suht halpa maku, paitsi just tänään ostin sille melkeen 20e maksavan pipon kun mikään muu ei käynyt...
  6. Kinuski

    Mitä syötätte kissoillenne?

    No meillä tuo nirsoin on vaikka syömättä jos ei ole oikeeta sapuskaa tarjolla. Nyt kun joudun syöttämään nuo normiruokavaliolla olevat eri huoneessa, enkä voi jättää niitä "oikeita" raksuja jatkuvasti tarjolle, niin tuo on laihtunu ja turkki menny huonoon kuntoon. Samoin tuo erityisruokavaliolla...
  7. Kinuski

    Kellään näitä JYSK:n Maui-kalusteita?

    Meillä oli maui-olkkarinpöytä väliaikaisratkaisuna, ja kyllä se ihan hyvin kesti vuoden vaikka lapset istui sen päällä jne.
  8. Kinuski

    Mitä syötätte kissoillenne?

    Meijän nirsokkeet ei syö kun latzia ja siitäkin pitää olla tietty koostumus, eikä mitkään purkkiversiot käy. Nyt yhdellä kisulla erityisruokavalio virtsakiteiden takia, käy vaan eläinlääkäristä saatava ruoka, eikä oikeen uppoo, mutta ei voi muutakaan antaa. Tänään hain eläinkaupasta sitten...
  9. Kinuski

    Tuli mieleen hajuvesien käytöstä

    Tietenkin. Tosin meillä töissä ei edes sais käyttää juurikaan hajusteita jne, joten käytän töissä tosi vähän meikkiä ja tuoksuja verrattuna siihen mitä normaalisti käytän. Hiuslakasta en kyllä luovu, mutta se ei myssyn alta paljon tuoksu. Mutta kyllä voisin luopua siitäkin vähästä (siis...
  10. Kinuski

    Omituisin asia mitä käsilaukustanne löytyy ja mitä olette oikeasti joskus tarvinneet?

    Mullakin on käsilaukussa kiviä (kuopuksen aarteita) mutta ei niille käyttöä ole ollut vielä :D. Siellä on myös sellanen pieni suklaamunasta saatu turtles-ukkeli, sain sen aikoinaan työkaverilta, mutta lapsille tuli riita kumpi sen saa joten se on edelleen yhdessä mun käsilaukussa, ja siellä...
  11. Kinuski

    Mitä teillä tapahtuu nyt?

    :hug: voimia kovasti!
  12. Kinuski

    Katkeraa! Minun keksipaketistani puuttui keksi!

    Nyt teet reklamaation, ja sitten saat vielä enemmän keksiä :D
  13. Kinuski

    Kuinka monen 3v..

    Meillä kuopus, nyt jo 6v, on aina itse ilmoittanut haluavansa nukkumaan jos ei olla älytty siihen mennessä laittaa :). Pyytää iltapalaa, sitten hampaiden pesua ja menee sänkyynsä ja nukahtaa. Aina on ollut hyvä nukkumaan ja nukkuu paljon. Esikoinen, 11v, taas on aina vängännyt ja keksinyt...
  14. Kinuski

    Minkävärinen matto, kun.... ?

    No sitten matto ja verhot yms tekstiilit (ellei just se ikkunaseinä ole se sininen) seinän väriset. Tai sitten mahdollisimman saman väriset sen pähkinänruskean kanssa. Riippuu edelleen siitä lattiasta....
  15. Kinuski

    Lapsen yskä jatkuu ja jatkuu...Mitä mä teen?!

    Vaadit nyt paremmat testit ja lääkkeet! Tota mykoplasmaa on nyt liikkeellä paljon, eikä siihen ihan tavan antibiootit auta, vaan mun käsittääkseni siihen on ihan omat lääkkeensä.
  16. Kinuski

    Mitä mieltä tästä talosta? ja pari muuta kysymystä..

    Mä kauhistuin hintaa, mutta täällä meillä pikku kaupungissa kaikki onkin halvempaa :). Mutta jos pohja on teistä hyvä, tilaa riittävästi ja talo muuten kunnossa, niin pinnathan on pikku juttu loppujen lopuksi. Osti sitten millasen vanhan talon vaan, niin ainahan siihen rahaa menee että saa oman...
  17. Kinuski

    Mitä teillä tapahtuu nyt?

    Mä surffaan täällä ja juon olutta, mies istuu seinän takana omalla koneella, juo olutta ja huudattaa musiikkia niin kovaa että mun (koriste) ikkuna kohta putoo seinältä... Lapset on mummolassa. Kissat nukkuu.
  18. Kinuski

    Minkävärinen matto, kun.... ?

    Mä taas ehdottaisin ottamaan jonkun kirkkaan värisen maton ja verhot, ja sitä väriä vois käyttää myös tehostevärinä kaikissa pikkujutuissa. Tosin kyllä riippuu aika paljon seinien ja lattiankin väristä...
  19. Kinuski

    Mä en saa ikinä fiksua miestä, kun olen ammatiltani siivooja ja tehnyt vaan "paskahommia".

    Miksi muuten aina oletetaan, että esim. siivoustyötä tekevät ovat jotenkin tyhmempiä, laiskempia ja saamattomampia kuin ns. paremmissa (lue:parempi palkkaisissa) töissä olevat. Mitä jos oikeasti tykkää siitä työstä? Mä itse aikoinaan lähdin opiskelemaan laitoshuoltajaksi kun ei muutakaan...
  20. Kinuski

    Siis oikeestiko te painutte heti sänkyyn kun jonkun miehen näette? :o

    Niin, ja mä asun ahdasmielisellä pikkupaikkakunnalla, eikä mitään mainetta ole tullut (jotain juoruja kylläkin, mutta niihinkin lisäsin vaan vettä myllyyn) koska täällä ihan kaikki muutkin harrasti samaa. Tai siis harrastetaan varmaan edelleen :).

Yhteistyössä